@Miljamaaria mulla on ollut käytössä Inofolic, jonkinaikaa niitä join, mutta emmä kyllä huomannut missään mitään eroa
En oikein tiedä miksi mulle niitä annettiin 3kk satsi, tuola niitä olisi edelleen. Veikkaisin, että antoivat kun olivat menossa vanhaksi
Ehkä niitä olisi pitänyt juodan kauemmin
Täällä ei kummemipia. Uusi kierto lähti alkuun jo reilu viikko sitten. Ei mennä yksityiselle enää inseminaatioon vaan odotellaan luultavasti syksyyn, jolloin päästään julkiselle taas. Pitää olla vuosi yritystä taas.. esikoisen syntymän jälkeen aloitettiin yritys heti kun saatiin lupa
Julkisen puolen hoidot olivat tällä kertaa parempia ja syksyllä raskautuminen olisi aikataulullisesti aivan loistava
Vähentää stressiä mukavasti kun odottaa syksyä ja tietää, että kesä ollaan kotona rauhassa. Meidän tuurilla tärppää sit luomusti kun vähän ehkä prosentilla toivoo, ettei nyt tulis
No ei tuo nyt haittaisi <3
@eevas aluksihan ei ole pakko kertoa raskaudesta kun ei näy. Sehän on ymmärrettävää, koska riskit on alussa aina isommat. Kyllä mä kuitenkin olisin mahdollisimman pian rehellinen raskaudesta, sillä tietyllä tavalla se antaa sulle suojaa työelämässä. Harva työnantaja uskaltaa antaa raskaana olevalle potkut.. Toki lähdetään siitä, että työt hoituu hyvin ja potkut tulisi vain syystä, että olet raskaana
Jos potkut saisit heti sen jälkeen kun olisit ilmoittanut olevasi raskaana niin kyllä mä ainakin kyseenalaistaisin heti työnantajan.. tuo on vähän niitä keissejä, että raskaana oleva voittaa aina.