@Juliet86 onnea ja testaat varmaan uudestaan huomenna...? Sitten luulisi jo viivan olevan vahvempi!
@höhhöö ja
@Naive88 kiva kuulla ajatuksia joulukuun vauvasta, sillä mekin on keskusteltu aiheesta... Mun yksi sisarukseni on syntynyt ihan joulun aikaan (taitaisi tulla la:ksi hänen synttäripäivänsä tästä kierrosta
), ollaan elämän mittaan paljon puhuttu asiasta ja miten on sen ottanut. Tärkeää on ollut juuri se, että perhe ja sukulaiset ovat ymmärtäneet huomioida erikseen, on ollut tylsää saada niitä "hyvää joulua tässä on synttärilahja samassa" -muistamisia pienenä. Enkä tarkoita, että rahaa pitäisi syytää vaan että pienetkin lahjat, mutta erikseen kuten muinakin vuodenaikoina syntyneille. Kaverini puolestaan on syntynyt jouluaattona, heidän perheessä aatto oli hänen synttärinsä, joulupäivänä viettivät joulua. Omat kolme lastamme ovat kaikki alkuvuoden lapsia. Loppuvuoden vauva saisi ainakin ihan omat juhlat!
Me ei siis aiota mennä tätä kiertoa nyt yhtään vähemmällä yrityksellä, sillä ei vauvaa heti tullutkaan... Tjottailut kesällä oli jo mun ajatuksissa ihan yritystä, nyt sitten ovistikuilla olisin luulojeni mukaan tullut jo raskaaksi. Joten annetaan palaa!
Höhhöö noihin luulotauteihin, samanlaista täälläkin. En voi ollenkaan luottaa oireiluuni ja olenkin kirjoittanut useamman kk ylös tuntemuksiani... Kyllä ne aika höpöhöpöä on! Tai ainakin voin niistä lukea sen, että kehoni muuttuu normaalin kierron mittaan aika tavalla. Ei voi tissiarkuuksiin tai -turvotuksiin, ei valkovuotoihin tai nippailuihin luottaa, ei sitten yhtään!
@Suffeli80 ihan mainio kommentti mieheltäsi!
Kyllä täälläkin on mies ihan mukana myös testeistä muistuttamassa, ei sentään niitä viivoja tutki mun kanssa. Paineita se ei kyllä ota, tai ainakaan eivät makkarin puolella näy. Omissa paineissani onkin ihan riittämiin.. Enkä nyt tarkoita, että ei muilla olisi paineita! Voin kuvitella
@Tiituu että on joskus raskastakin koittaa tuolla tavoin pimittää ovista mieheltä, ettei tulisi paineita hänelle.
Ja nuo sun fiilikset, ehkä ihan hyväkin joskus tuntea noin. On tämä yrittäminen vaan mielelle aika rankkaa, jos kuukautiskierron syklissä elää omaa elämää. Positiivista mieltä sinulle!
Tämä aurinko ja tämän päivän plus-asteet ovat mulle jo pieni voimanlähde!
@kookospieni kiitos mehukommetista!
Menen kahlaamaan läpi isojen kauppojen hyllyjä... Jospa löytyisi sokeroimaton/vähäsokerinen greippimehu. Syön mahdollisimman vähäsokerista ruokaa (no mekkasuklaa....), mutta makeutusaineiden osalta olen ollut tosi tarkka. Ja niitä on nykyään tosi vaikea vältellä!
Tulipa pitkä viesti.
Kp on tylsä
3/27–31.