Töitä kotona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kotiäiti

Vieras
Kertokaa omia kokemuksianne, yehdä työtä kotona ja millaista työtä olette tehneet? Itse haluaisin tehdä töytä kotona, varsinkin nyt kun lapset ovat pieniä.
Asutaan maalla ja omaan hoitoalan ammatin, mutta olisin valmis uusiin haasteisiin :)

Kiitos teille jo etukäteen vastauksistanne :)

Rupeet tehtailemaan kakkuja ja leivonnaisia myyntiin....tosin aika huono kate tällä hommalla. Mutta ''taskurahaa'' siitä kuitenkin saa. Jotkut ovat myös kaivaneet ompelukoneen naftaliinista ja hankkineet läjän retrokankaita. Siitä sitten myymään kaikenlaisii mekkoi ja myssyi...

Perhepäivähoitaja....

Minä teen asiantuntijatyötä osan viikosta kotona. Mutta se nyt ei onnistu suoraan niin että päättäisi aloittaa työn tekemisen kotona, vaan olen tehnyt monta vuotta töitä pelkästään työpaikalla ja saanut mahdollisuuden tehdä etätyötä 3 päivää viikosta.

Kotisairaanhoito hyvä idea, ainut että ei voi tehdä omassa kotona :)

Perhepäivähoitajan työ kiinnostaa mutta kaksi omaa pienintä on kotona ja ottaisivat ryhmästä kaksi paikkaa joten sitten ulkopuolisia olisi kaksi. miten sillä sitten hankkii???

Leivonta on yksi minun harrastus ja kyllä siit varmasti taskurahat hankkisi :)

:)) oletko vielä keksinyt mitä tekisit?

Mites jonkun henkilökohtaiseksi avustajaksi?, Semmoselle joka ei tarvitse niin päivitäistä ja kokoaikaista hoitoa... Lähinnä kuljettelua hoitoihin tms...Pitkäaikaiskuntoutujille..

Ollessani hoitovapaalla ensimmäisestä lapsesta, mulla oli puoli vuotta toisen lapsi hoidossa. Siihen nähden että "työtunteja" oli yli 40 viikossa, oli raha tosi pieni. Nyt toisen lapsen äitiysloman ja hoitovapaan ajan oon ollut itsenäinen jälleenmyyjä ja saan tästä huomattavasti paremmin rahaa ja pienemmällä vaivalla. Mitkään työajat ei sido, vaan teen silloin kun aikaa siihen on. Tästä tykkään tosi paljon, ja voin huoletta hoitaa lapset kotona. :)

Yhteistyössä