Toisten kirjoitusten lyttääminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pärs Kele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pärs Kele

Vieras
Heips kaikki nassikat ja muuten rajoittuneet.

Lueskelin tätä palstaa ja joskus kirjoittelinkin tänne joskus 10 v. sitten. Omasta kokemuksestani voin sanoa, ettei ole kovin paljoa muuttunut taso täällä.

Minun intressini tulla tänne silloin oli se, että olin juuri eronnut pitkästä suhteesta, itsetunto hajalla ja muutenkin elämä hakusessaan. Ei jaksattanut juosta kapakoissa eikä juuri muutenkaan bilettäminen maistunut. Nyt elämä on taas radallaan; kiitos parin, kolmen, neljän... ihanaisen (ei nettituttuja), jotka saivat itsetuntoni kohdalleen ja elämän maistumaan.

Juttuja oli/on ihan kiva lueskella ja joskus vastaillakin niihin. Mutta aina löytyy joku pissipää, joka on seksuaalisesti niin rajoittunut, että tunkee ahdasta näkemystään jokaiseen keskusteluun. Ja yleensä aiheen vierestä. Jos ei miellytä, niin naama kiinni. Tai perustakaa oma thredi, jossa voitte haukkua toisianne.

Luulisi aikuisen ymmärtävän, että seksuaalisesti suuntautuneita on monenlaisia. Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. Toinen isästä toinen pojasta. Toinen anaaliseksistä toinen perinteisestä jne... Onko häiriköissä tosiaan kyse keskenkasvuisista kakaroista vai mistä helkkarista. Antakaa nyt hyvät ihmiset toistenne kertoa vapaasti seksijutuistanne. Ja niiden, joita asia kiinnostaa, vastata. Jos annatte kritiikkiä, niin senkin voi tehdä asiallisesti.

Selkeästi häiriköissä on muutama ahdasmielinen vanhapiika, joka harrastaa seksiä ainoastaan pimeässä makuuhuoneessa, peiton alla ja tietenkin lähetyssaarnaaja-asennossa kondomin kera. Lisäksi löytyy muutama keskenkasvuinen nulikka, joiden seksikokemukset rajautuvat tämän palstan lisäksi omaan oikeaan käteensä. Oma lukunsa on tietysti vanhemmat ukot/akat, jotka ei enää saa, eikä tavarassakaan ole kehumista.

Väitänpähän vaan, että palsta olisi paljon mielenkiintoisempaa luettavaa ilman näitä vakihäiriköitä.

Häiriköikää vapaasti tätä.

m40v/4lasta/6exää/n.90seksisuhdetta/ ja elämä hymyilee... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pärs Kele:
Heips kaikki nassikat ja muuten rajoittuneet.

Lueskelin tätä palstaa ja joskus kirjoittelinkin tänne joskus 10 v. sitten. Omasta kokemuksestani voin sanoa, ettei ole kovin paljoa muuttunut taso täällä.

Minun intressini tulla tänne silloin oli se, että olin juuri eronnut pitkästä suhteesta, itsetunto hajalla ja muutenkin elämä hakusessaan. Ei jaksattanut juosta kapakoissa eikä juuri muutenkaan bilettäminen maistunut. Nyt elämä on taas radallaan; kiitos parin, kolmen, neljän... ihanaisen (ei nettituttuja), jotka saivat itsetuntoni kohdalleen ja elämän maistumaan.

Juttuja oli/on ihan kiva lueskella ja joskus vastaillakin niihin. Mutta aina löytyy joku pissipää, joka on seksuaalisesti niin rajoittunut, että tunkee ahdasta näkemystään jokaiseen keskusteluun. Ja yleensä aiheen vierestä. Jos ei miellytä, niin naama kiinni. Tai perustakaa oma thredi, jossa voitte haukkua toisianne.

Luulisi aikuisen ymmärtävän, että seksuaalisesti suuntautuneita on monenlaisia. Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. Toinen isästä toinen pojasta. Toinen anaaliseksistä toinen perinteisestä jne... Onko häiriköissä tosiaan kyse keskenkasvuisista kakaroista vai mistä helkkarista. Antakaa nyt hyvät ihmiset toistenne kertoa vapaasti seksijutuistanne. Ja niiden, joita asia kiinnostaa, vastata. Jos annatte kritiikkiä, niin senkin voi tehdä asiallisesti.

Selkeästi häiriköissä on muutama ahdasmielinen vanhapiika, joka harrastaa seksiä ainoastaan pimeässä makuuhuoneessa, peiton alla ja tietenkin lähetyssaarnaaja-asennossa kondomin kera. Lisäksi löytyy muutama keskenkasvuinen nulikka, joiden seksikokemukset rajautuvat tämän palstan lisäksi omaan oikeaan käteensä. Oma lukunsa on tietysti vanhemmat ukot/akat, jotka ei enää saa, eikä tavarassakaan ole kehumista.

Väitänpähän vaan, että palsta olisi paljon mielenkiintoisempaa luettavaa ilman näitä vakihäiriköitä.

Häiriköikää vapaasti tätä.

m40v/4lasta/6exää/n.90seksisuhdetta/ ja elämä hymyilee... :)
On sulla sitten vähän noita seksisuhteita. Ei taida olla sulla kaikki kunnossa, jos tohon ikään mennessä on jo 6 exää.

Alkuperäinen kirjoittaja häirikkö 1:
On sulla sitten vähän noita seksisuhteita. Ei taida olla sulla kaikki kunnossa, jos tohon ikään mennessä on jo 6 exää.

Jep, niin luulen... :)
Laskin noihin exiin kaikki "pitkät" suhteet. En ole ollut naimisissa.

Mutta juuri tätä tarkotin tuolla kirjoituksella.

Jatkakaa ihmeessä. Kyllä tuon luulisi useampaan osuvan.

Sun pitää kanssa tajuta, että joillakin elämäntilanne on aivan toinen kuin sulla aikoinaan. Jotkut saa jotain siitä mollaamisesta. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ei täällä kukaan ole jollei siitä mitään irti saa.

Anonyymejä ei pidä ottaa tosissaan, vaikka ne voivatkin satuttaa. Kyllä netistä löytyy varmasti jokaiselle ihan rekkautumispakkoinen paikkakin tosiongelmiin.

Tarkoitinkin sitä, että vedetään kilometri asian/aloituksen vierestä.

Mutta minulle se on ihan sama. Kirjoittakaa toki mitä kirjoitatte; suttupaperiahan tämä.

On aika järkevää mollata toisten kirjoituksia ellei itsellä ole mitään järkevää sanottavaa.Ja kuvitellun nimimerkin suojassako tätä on kivaa tehdä.Olen joskus huvikseni profiloinut muutamia ällömpiä kirjoituksia ja niistä saanut mielenkiintoisia ajatuksia eräiden ajatuksenjuoksusta.Jos pahasti lyttäät on turhaa kuvitella nimimerkkisi pysyvän salassa.

Aikaisemmin köyhien maiden ihmisillä ei ollut mitään käsitystä miten rikkaissa teollisuusmaissa elellään. Nyt he näkevät tämän internetistä. Ja se kuulemma vituttaa kun toisilla on kaikkea maallista mammonaa, toisilla taas ei mitään, eli "anger is growing", kuten eräs paikallinen nuorimies asian ilmaisi.

Tämä ihan vaan aasinsiltana.

Eli ihan sama kai seksiasioissakin? Toiset nauttii tai saa enempi ja kokee erilaisia juttuja enempi kuin toiset. Toisilla asiat luistaa, toisilla ei. Taitaapi olla jonkinlainen kulttuuri ero myös kehä-III:lla ja muissa suurissa kaupungeissa? Eli joissakin paikoissa ihmiset on vapaamielisempiä kuin joissakin toisissa. Ja tästä sitten aiheutuu pientä kitkaa, joka purkautuu näillä tällaisilla nettipalstoilla eri tavoin.

Kai tuo jonkinlainen "kateus" on sitten jokin sisäänrakennettu ominaisuus ihmisessä, joka jossain tilanteissa saa vallan? Eli ei tunnu hyvältä, jos luulee/tietää/kuvittelee, että toisilla menee seksissä tai muuten paremmin kuin itsellä.

Tai ehkä "kateus" sanan tilalla olisi hyvinkin pitänyt olla sana "ahdasmielisyys", en tiedä. Pitääkin alkaa analysoida tilannetta. Itseäni ahdasmieliset mollaukset ei kuitenkaan mitenkään haittaa, en niitä lue, enkä niiden kanssa ala väittelemään. Ne on mulle pelkkää ilmaa. Ihan totta - nimimerkkejä täällä vaan ollaan nimimerkkien joukossa, ja minua ei heilauta metrin vertaa vaikka joku aina joskus haukkuu minutkin ihan lyttyyn. Siitä vaan!

Yhteistyössä