V
vieras
Vieras
Myinpähän tässä tyylikkäälle rouvalle 0,75 l siideripullon, jossa on ns. kuohuviinikorkki. Ensin me yhdessä mietimme onkohan se hyvää, kuivaa vai makeaa. Rouva tuli siihen tulokseen, että hän ottaa sen ja maistaa sitä lajiketta. Teimme kaupat hyvillä mielin.
Kesti puolisen tuntia ja rouva asteli pullon kanssa takaisin, korkin päälliset paperit irroitettuina.
A: Minä haluaisin palauttaa tämän pullon.
M: (leuka loksahti auki) Ahaa, miksiköhän?
A: Olen nyt ystäväni kanssa yrittänyt pitkän aikaa aukaista autossa tätä pulloa, mutta se ei vain aukea.
M: Enhän minä sitä voi takaisin ottaa, kun tästä on nämä paperitkin irroitettu.
A: Kyllä minä olen voinut Alkoonkin palauttaa vialliset tuotteet.
M: Mutta eihän se ole sellainen vika, että voi palauttaa, ellei pullon korkkia saa auki.
A: KYllä minä haluan tämän palauttaa.
M: No mitäs, jos minä yritän avata sen teille?
A: No yrittää sopii.
Sain pullon ehkä puolessa minuutissa auki.
M: No tässä, aukesihan se.
A: No miksi sinä sen NYT aukaisit? Miten sinä luulet, että me voimme nyt sitä autossa kuljettaa?
M: Rouva hyvä, kun tehän juuri sanoitte, ettette saa sitä auki...
Kääräisin sitten pullon suuhun muovipussin ja kieritin kumilenksua ympärille. Olkaa hyvä.
Kesti puolisen tuntia ja rouva asteli pullon kanssa takaisin, korkin päälliset paperit irroitettuina.
A: Minä haluaisin palauttaa tämän pullon.
M: (leuka loksahti auki) Ahaa, miksiköhän?
A: Olen nyt ystäväni kanssa yrittänyt pitkän aikaa aukaista autossa tätä pulloa, mutta se ei vain aukea.
M: Enhän minä sitä voi takaisin ottaa, kun tästä on nämä paperitkin irroitettu.
A: Kyllä minä olen voinut Alkoonkin palauttaa vialliset tuotteet.
M: Mutta eihän se ole sellainen vika, että voi palauttaa, ellei pullon korkkia saa auki.
A: KYllä minä haluan tämän palauttaa.
M: No mitäs, jos minä yritän avata sen teille?
A: No yrittää sopii.
Sain pullon ehkä puolessa minuutissa auki.
M: No tässä, aukesihan se.
A: No miksi sinä sen NYT aukaisit? Miten sinä luulet, että me voimme nyt sitä autossa kuljettaa?
M: Rouva hyvä, kun tehän juuri sanoitte, ettette saa sitä auki...
Kääräisin sitten pullon suuhun muovipussin ja kieritin kumilenksua ympärille. Olkaa hyvä.