töissä kiihottuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naisilla se nyt häiritsevästi näkyy ulospäin, itsellä tosin tukaluus voi olla mitä melkoisin :)
Mutta uskoisin Pirkon tavoin aiheuttaneeni hankaluutta muutamille työtovereilleni ja myös aikuisille oppilailleni.

on se kovan erektion peittäminen joskus vaikeaa....tuntuu että nytkin kihelmöinti vähän alkaa......entäs teillä naiset, mikä on perjantai - iltapäivän tilanne.......

Tilanne eteni niin että menin työkaverin huoneeseen, istuin penkillä, katsoin syvälle silmiin ja muutaman kerran nuolaisin huuliani, vaihdoin jalan toisen päälle, armollisesti vilautin pikku housujani. Herralla oli tukala olo, alkoi seistä.
Eihän siinä sitten muu auttanut kuin mennä käymään vessassa, yhdessä. Minä hoidin hommat.

no se meni sillä tavalla, että kesäisenä lauantai-iltapäivänä taisin ajella toisella Linjalla katua alaspäin kohti ympyrätaloa, kun sattumalta näin siinä jalkakäytävällä entisen vaimoni pikkusiskon menossa kohti työpaikkaansa

minä äkkiä pysäytin..nousin ulos autosta ja huikkasin ""Liisa"" (no eihän hänen nimensä tietenkään Liisa ole)

Liisa katsoi aika vahvojen silmälasiensa takaa eikä heti meinannut tuntea, odotti kuitenkin, että tulen hieman lähemmäksi...ja tunsihan hän toki

halasin entistä kälyäni ja yllätyksekseni Liisa halasi minua takaisin aika eroottisesti työntämällä hieman vihjailevasti lantiotaan minua vasten.

hän kertoi olevansa menossa käymään työpaikalla ja kysyi haluanko tulla katsomaan....

Liisa näytti minulle toimitiloja ja olimme siinä hänen esimiehensä työhuoneessa ja jotenkin meille taisi tulla sellainen tunne, että halataanpa uudemman kerran....

siitä se alkoi.... pitkä ihana ja intohimoinen suudelma...hyväileviä vartalon liikkeitä...kädet etsivät selkää...poskia...hiuksia ...rintoja

Liisalla oli yllään valkoinen , aika lyhyt, farkkuhame ja valkoinen paitapusero...minulla kevyet pitkät housut ja paita

Liisa hieroi itseään minua vasten...nosti hieman toista jalkaansa reittäni vasten...käteni alkoi kulkea reittä pitkin alaspäin ja huomasin siinä nostavani hametta...tunsin kuuman reiden kämmenelläni....pikkuhousujen rajan ja annoin käteni valeltaa edelleen ylöspäin...

hivelin Liisan reisien sisäpintaa ja tunsin, kuinka hän vastasi liikkeisiini

aloin ottaa pikkareita pois...Liisa antoi sen tapahtua ja alkoi avata vyötäni

no niin, kyllä te nyt sitten kaikki arvaatte, että me rakastelimme innokkaasti Liisan esimiehen pöydällä

aikamoinen mäiske ja meteli siinä pidettiin, mutta eipä ole ketään ilmoittautunut, joka väittää meidät nähneensä

toimistoontutustumisen jälkeen menimme ulos ja Liisan asunnolle siinä kadun varrella...piti päästä suihkuun ja hieman puhdistautumaan

jostain syystä ahtauduimme siihen pieneen Kallion suihkukoppiin yhdessä...ja kun siinä sitten niin lähekkäin oltiin, aloimme saman tien.....

hauskaa jatkoa nyt kaikille hetkeksi...poistun kaukomaille ja odotan kertomuksia....

Yhteistyössä