no se meni sillä tavalla, että kesäisenä lauantai-iltapäivänä taisin ajella toisella Linjalla katua alaspäin kohti ympyrätaloa, kun sattumalta näin siinä jalkakäytävällä entisen vaimoni pikkusiskon menossa kohti työpaikkaansa
minä äkkiä pysäytin..nousin ulos autosta ja huikkasin ""Liisa"" (no eihän hänen nimensä tietenkään Liisa ole)
Liisa katsoi aika vahvojen silmälasiensa takaa eikä heti meinannut tuntea, odotti kuitenkin, että tulen hieman lähemmäksi...ja tunsihan hän toki
halasin entistä kälyäni ja yllätyksekseni Liisa halasi minua takaisin aika eroottisesti työntämällä hieman vihjailevasti lantiotaan minua vasten.
hän kertoi olevansa menossa käymään työpaikalla ja kysyi haluanko tulla katsomaan....
Liisa näytti minulle toimitiloja ja olimme siinä hänen esimiehensä työhuoneessa ja jotenkin meille taisi tulla sellainen tunne, että halataanpa uudemman kerran....
siitä se alkoi.... pitkä ihana ja intohimoinen suudelma...hyväileviä vartalon liikkeitä...kädet etsivät selkää...poskia...hiuksia ...rintoja
Liisalla oli yllään valkoinen , aika lyhyt, farkkuhame ja valkoinen paitapusero...minulla kevyet pitkät housut ja paita
Liisa hieroi itseään minua vasten...nosti hieman toista jalkaansa reittäni vasten...käteni alkoi kulkea reittä pitkin alaspäin ja huomasin siinä nostavani hametta...tunsin kuuman reiden kämmenelläni....pikkuhousujen rajan ja annoin käteni valeltaa edelleen ylöspäin...
hivelin Liisan reisien sisäpintaa ja tunsin, kuinka hän vastasi liikkeisiini
aloin ottaa pikkareita pois...Liisa antoi sen tapahtua ja alkoi avata vyötäni
no niin, kyllä te nyt sitten kaikki arvaatte, että me rakastelimme innokkaasti Liisan esimiehen pöydällä
aikamoinen mäiske ja meteli siinä pidettiin, mutta eipä ole ketään ilmoittautunut, joka väittää meidät nähneensä
toimistoontutustumisen jälkeen menimme ulos ja Liisan asunnolle siinä kadun varrella...piti päästä suihkuun ja hieman puhdistautumaan
jostain syystä ahtauduimme siihen pieneen Kallion suihkukoppiin yhdessä...ja kun siinä sitten niin lähekkäin oltiin, aloimme saman tien.....
hauskaa jatkoa nyt kaikille hetkeksi...poistun kaukomaille ja odotan kertomuksia....