Toisinaan tulee olo että voisi vaan lähteä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:hug:

Mulla on joskus ihan samanlaisia fiilareita.
Heti, kun alkaa menemään kuppi nurin niin yritän tehdä asioille jotain etteivät ne muutu ylitsepääsemättömiksi (useimmiten parisuhde ja sen laatu rassaa).

Alkuperäinen kirjoittaja ankkuri:
mulla ajoittain samaa.... mutta itse sitä on oman elämänsä herra, miksei tekisi jotain muutosta. mut ei tiedä mitä?

Ollaan vaihtamassa paikkakuntaa, tiedän että sen osalta ainakin helpottaa. Nyt vaan kiristeltävä hampaita yhteen siihen asti ja pidettävä tekohymy yllä. Pidemmän päälle on muuten rasittavaa ku ei voi näyttää et sisällä huutaa paha olo.

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja ankkuri:
mulla ajoittain samaa.... mutta itse sitä on oman elämänsä herra, miksei tekisi jotain muutosta. mut ei tiedä mitä?

Ollaan vaihtamassa paikkakuntaa, tiedän että sen osalta ainakin helpottaa. Nyt vaan kiristeltävä hampaita yhteen siihen asti ja pidettävä tekohymy yllä. Pidemmän päälle on muuten rasittavaa ku ei voi näyttää et sisällä huutaa paha olo.

auttaako se paikkakunnan vaihto sisäiseen pahaan oloon? Ihmisillä on tapana juosta karkuun omaa oloa esim muuttamalla jatkuvasti...entä jos vaan kohtaat sen mikä sua painaa ja käsittelet asian!?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
:hug: :hug: voimia sinulle.
Tarkoititko lähtemisellä, että lähtisitte perheenä, vai että lähtisit ihan yksin?

Lasten kanssa. Toisinaan niin uupunut mieheenkin. Hyvä mies ja hyvä isä mutta hän on ajattelematon.. ja toisinaan tuntuu että miehen parempi ilman mua.

Tarkoititko lähtemisellä, että lähtisitte perheenä, vai että lähtisit ihan yksin?

Lasten kanssa. Toisinaan niin uupunut mieheenkin. Hyvä mies ja hyvä isä mutta hän on ajattelematon.. ja toisinaan tuntuu että miehen parempi ilman mua.

oletko näistä ajatuksistasi puhunut miehellesi?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

oletko näistä ajatuksistasi puhunut miehellesi?

En ihan näin suoraan. Mies ei halua missään nimessä erota ja suostui muuttoonkin jaksamiseni vuoksi. ( ja tästä poden huonoa omaatuntoa )

Ettet olisi masentunut? Itsetuntosi ei ainakaan ole huippulukemissaan, jos toisinaan ajattelet että miehellesikin olisi parempi ilman sinua.

Älä pode huonoa omatuntoa siitä että mies suostuu muuttamaan mukanasi. Sinäkin teit aikamoisen uhrauksen viisi vuotta sitten muuttaessasi pitkän matkan päähän omistasi.

Joo itsetunto ei kyllä ole koskaan ollut mikään hyvä. Viimeiset rippeet vei exä. Nykyinen on saanu itsetuntoani nostettua, mutta arvet on ja pysyy.
Masennus... ei varmaan poissuljettu vaihtoehto.

Lasten kanssa. Toisinaan niin uupunut mieheenkin. Hyvä mies ja hyvä isä mutta hän on ajattelematon.. ja toisinaan tuntuu että miehen parempi ilman mua.[/quote

Voimia sinulle, ajatustesi kokoon saamiseksi ja selkiyttämiseksi.
Ehkä se lähtemisen tarve on vaan tunne, olen itsekin joskus käynyt sellaisia
läpi. Ollut henkisesti umpikujassa.
Toivottavasti sinun tiellesi kajastaa valo =)

Lasten kanssa. Toisinaan niin uupunut mieheenkin. Hyvä mies ja hyvä isä mutta hän on ajattelematon.. ja toisinaan tuntuu että miehen parempi ilman mua.[/quote

Voimia sinulle, ajatustesi kokoon saamiseksi ja selkiyttämiseksi.
Ehkä se lähtemisen tarve on vaan tunne, olen itsekin joskus käynyt sellaisia
läpi. Ollut henkisesti umpikujassa.
Toivottavasti sinun tiellesi kajastaa valo =)

Kiitos sinulle =)

Yhteistyössä