Toisinaan haluaisin piestä mieheni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nancy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin yhtähyvin jos vingut niistä maksuista ni mieti EI SUN MIEHEN TARVIIS olla sun kanssa kun "sussa vikaa" eli ei johdu miehestä ei tarvii olla maksaja..kun hän "toimii"???voisi siis etsiä muun jonka kanssa ei t arvii käydä hoidoissa.

Sepäs onkin hassu juttu kun hän rakastaa minua, kaikkine vikoineni ja haluaa minun vajavaisen ihmisen kanssa lapsen tehdä. On vielä kosassukkin ja naimisiinkin mentiin. Rakkaus on kummallinen juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23696019:
Onnee vaan, jos tolla asenteella itse olet parisuhteessa jonkun kanssa.:laugh:

Juu ja ei missään nimessä kannata erota, jos olet jonkun vierelles löytänyt. Harva viitsii tuommosta ihmistä katsella, joten pidä kynsin ja hampain siipastas kiinni!!

eli mulla olisi kyllä varaa "omiin"menoihini jotka tosiaan ovat omani ja niin btw meillä on jo 1lapsi ja toinen tulossa ja ihan hyvin on kaikki mennyt..mutta joo mun mies onkin yli kiltti ja väliin se ärsyttää "että ei tee mieli pitää kiinni"

kun rahat loppuu vai kotonako vain olet eli tienaat vain sen peruspäivä rahan,kun selvästi sua vituttaa maksaa omaa lääkäriäs?on se tyhmää ostaa visalla kun menee luotolla mutta ota huomioon että se on miehesi valinta ja hänen "rahojaan" voithan sääkin varmaan omaa luottokorttias(jos sulla on) niin käyttää vastaavasti lääkäri menoihisi.

Minä kanssa vikanen ihminen :D. ja nuo inhottavat kommentit otan aika henkilökohtaisesti, vaikka ei ole suoranaisesti minulle tarkoitettu :( .
Ja meillä mies sanoi heti että kaikki maksut menee puoliksi, perusteli sen näin että koska ollaan yhdessä ja vieläpä naimisissa, nii kaikki on silloin yhteisiä :D, jopa se vika mikä mussa on ja siitä johtuvat ylimääräiset haitat. Ja viathan on korjattavissa, siitä todisteena yksi lapsi (kohta 11v) edellisestä suhteesta ;).

kun rahat loppuu vai kotonako vain olet eli tienaat vain sen peruspäivä rahan,kun selvästi sua vituttaa maksaa omaa lääkäriäs?on se tyhmää ostaa visalla kun menee luotolla mutta ota huomioon että se on miehesi valinta ja hänen "rahojaan" voithan sääkin varmaan omaa luottokorttias(jos sulla on) niin käyttää vastaavasti lääkäri menoihisi.

Lopeta jo.

eli mulla olisi kyllä varaa "omiin"menoihini jotka tosiaan ovat omani ja niin btw meillä on jo 1lapsi ja toinen tulossa ja ihan hyvin on kaikki mennyt..mutta joo mun mies onkin yli kiltti ja väliin se ärsyttää "että ei tee mieli pitää kiinni"

Onko sulla ollut vaikea raskautua? Jos ei ole, nii et voi suoltaa noin älytöntä txt koneeltas. Sulla ei sillon ole minkäänlaista käsitystä siitä miten raskasta on juosta lääkäreillä (joka kerrasta maksat ihan hyvän summan+reseptilääkkeet jne) ja saada ainaisia negoja :(

ja miehesi on tietoinen siitä.niin miksi sen pitäisi sitten tarjoutua maksaan ne..?jos äites jo ehti ensin?
mutta minkä ikäinen olet jos tosiaan tarviit vanhempiesi apua rahallisesti? :o

Minä kanssa vikanen ihminen :D. ja nuo inhottavat kommentit otan aika henkilökohtaisesti, vaikka ei ole suoranaisesti minulle tarkoitettu :( .
Ja meillä mies sanoi heti että kaikki maksut menee puoliksi, perusteli sen näin että koska ollaan yhdessä ja vieläpä naimisissa, nii kaikki on silloin yhteisiä :D, jopa se vika mikä mussa on ja siitä johtuvat ylimääräiset haitat. Ja viathan on korjattavissa, siitä todisteena yksi lapsi (kohta 11v) edellisestä suhteesta ;).

Eihän täällä kannata mainita, että on lapsi edellisestä suhteesta. Arvostelijoita löytyy!! Minulle aihe on myös arka, taidetaan samasta ongelmasta kärsiä. Ollaan yhdessa samassa pinossa :)
Täällä vaan tuntuu olevan ihmisiä, jotka haluavat tahallaan satuttaa toista. Heillä ei sitten taida itsellä olla elämässä mitään ongelmaa.

En ole siivooja vaan lähihoitaja. Mikä vika siivoojan ammatissa on? Yksi epäarvostetuimmista ammateista. Eihän kukaan siivoojia ja heidän työtään osaa arvostaa. Sitten vasta valitetaan jos on likaista. Teiltä tuntuu puuttuvan toisen ihmisen kunnioittaminen täysin! Vai onko se vaan helppoa ilkeillä toisille ihmisille netin välityksellä? Kuhan vaan muistaisitte, että jokaisen nimimerkin takana on oikea ihminen oikeiden tunteiden kanssa. Taidan hävittää itseni tästä keskustelusta, sain avautua ja siitä kiitokseksi tosi pahan mielen.

juuri näin sen pitäis mennä mies tarjoutui apuun,mutta ap:lla miehen ei luulis nyt olevan tarve jos hänen äiti auttaa.ja jos se on noloa ?tulisi aloittajan puhua miehelleen että miten se olis halukas osallistuun..juurikin että kun yhdessä ovat siinä veneessä(ps:meillä on miehen puolelta ollut hieman sama tilanne mutta lapsi on saatu<3 )

Eihän täällä kannata mainita, että on lapsi edellisestä suhteesta. Arvostelijoita löytyy!! Minulle aihe on myös arka, taidetaan samasta ongelmasta kärsiä. Ollaan yhdessa samassa pinossa :)
Täällä vaan tuntuu olevan ihmisiä, jotka haluavat tahallaan satuttaa toista. Heillä ei sitten taida itsellä olla elämässä mitään ongelmaa.

En ole siivooja vaan lähihoitaja. Mikä vika siivoojan ammatissa on? Yksi epäarvostetuimmista ammateista. Eihän kukaan siivoojia ja heidän työtään osaa arvostaa. Sitten vasta valitetaan jos on likaista. Teiltä tuntuu puuttuvan toisen ihmisen kunnioittaminen täysin! Vai onko se vaan helppoa ilkeillä toisille ihmisille netin välityksellä? Kuhan vaan muistaisitte, että jokaisen nimimerkin takana on oikea ihminen oikeiden tunteiden kanssa. Taidan hävittää itseni tästä keskustelusta, sain avautua ja siitä kiitokseksi tosi pahan mielen.

Samoista vaivoista kärsitään juu :D

Ja onhan se kiva järkyttää ihmisiä sillä että on joskus ollu toisessakin parisuhteessa ja vielä uskaltanut siitä lähteä pois... Ja tosiaan vielä kehtaa sen myöntää :)

Vielä lisään sen, että äidilläni on kova tarve auttaa. Tällä hetkellä hänelle se on rahallisesti mahdollista, joten mikä on sen parempi keino auttaa, kun osallistua noihin kuluihin?

Ehkä ylireagoin mieheni ostosta, ompahan hänelläkin nyt joku, missä nollata päätään. Minulle se on ratsastaminen. Yhtä paljon hän näitä asioita miettii kun minäkin. Kovat paineet yrityksen kanssa molemmilla.

Ohhoh. Johan tulee kuraa niskaan. Minkähänlaisen ihmisen pitäisi teidän mielestä olla, että voisi lapsen hankkia? Tiedän monia, jotkaa elää taloudellisesti tosi tiukilla, tiukemmalla kuin me ja pysty siltikin tarjoamaan lapselle hyvän elämän.

Pitipä taas todeta, ettei tänne kannata kirjoittaa mitään. Pahan mielen vaan saa.

Niin ja Kenguru.. Tosiaan. En aijo ratsastusta lopettaa. Minulla on varaa käydä kerta viikkoon ratsastamassa ja saan siitä hyvä mielen ja olon. Joka sentin arvoista.

Ei mulla ainakaan ole tarkoitus pahoittaa sun mieltä. Kyllä tuo sunkin harrastus on yhtä kallis, tai kalliimpikin kuin miehesi kun mietitään pidemmällä aikavälillä. Jatkossa se ei maksa miehellesi mitään, ja on vielä kotona harrastamassa. Varmasti tuo myös hänelle hyvän mielen ja olon. Yhtälailla mielestäni miehelläsi on oikeus harrastaa kuin sinulla. Tai sitten kummankin pitäisi lopettaa harrastukset ja käyttää niihin menevät rahat lapsettomuushoitoihin, mutta tuossa ei mielestäni ole mitään järkeä, koska ei elämää voi yhden kortin varaan laskea, ja jättää muuten elämättä lapsettomuushoitojen aikana. Henkisestikin harrastukset on tosi tärkeitä.

[QUOTE="mie";23696216]Onnea yritykseen. Täällä saatiin juuri clomit ja toivotaan parasta. :)
PS:anna miehelles anteeksi,sekin tarttee jonkun harrastuksen...[/QUOTE]

Kiitos. Mulla alkaa ke eka terolut kierto. Jännittäviä aikoja :heart: Tsemppiä myös teille. Tuollahan se ukkokulta kuuluu pumppaavan rautaa autotallissa. Ehkä teen pienen anteeksipyynnön ja pyydän itsekin kokeilla tuota härveliä. Voihan siitä olla minullekki iloa :D Näin sitä taas hetki hetkeltä rauhotutaan..

Kiitos. Mulla alkaa ke eka terolut kierto. Jännittäviä aikoja :heart: Tsemppiä myös teille. Tuollahan se ukkokulta kuuluu pumppaavan rautaa autotallissa. Ehkä teen pienen anteeksipyynnön ja pyydän itsekin kokeilla tuota härveliä. Voihan siitä olla minullekki iloa :D Näin sitä taas hetki hetkeltä rauhotutaan..

Mahtavaa! Onnea täältäkin. Ehkä se jatkossa kysyy sulta kanssa, mitä mieltä oot hankinnoista.

Vaikka nuo miehet välillä käyttäytyy urposti, nii pakko niitä on vaan rakastaa :heart: .
Mulla on toinen terolut-kierto menossa ja toivon kovasti ettei täti kurvaa pihaan.

Onnea teille yrittämiseen ja muistakaa tehdä talletuksia usein :D

Puuttumatta sen tarkemmin lapsettomuuteen tai talousasioihin, oletan että miestä saattaa kaduttaa tai nolottaa ostoksensa, kerrankos järki kaupassa sumenee kun ostaa ensin jotakin "halpaa" tai "kannattavaa" ja sitten siihen täytyy hankkia ne lisäjutut että siitä saisi kaikki mehut irti. Mutta miehelle ei ole helppoa nöyrtyä ja tunnustaa että huti meni, tyhmästi tuli tehtyä. Anna miehelle aikaa, äläkä puhu vikaostosta mittään ja sitten kenties muutaman kuukauden päästä, kun näkee onko hän edes käyttänyt laitetta, kysyy ihan sievästi että onko tyytyväinen kauppaansa. Tämän minä olen 15 vuodessa oppinut :)

Yhteistyössä