G
Gluteus maximus
Vieras
Tuli vaan juttua siitä, kun mies kysyi haluaisinko olla vielä kotona lasten kanssa ja katsoin häntä järkyttyneenä sanoi sitten, että olin 3v pahalla päällä :/ 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Silti niin moni väittää että kotona on niin helppo olla ja kiva elämä ja vaikeudet alkaa kun menee töihin. Itselläkin vähän vaikea uskoa tuohon. Eiköhän se pelkkä sosiaalisen elämän laajentuminen aiheuta jonkinlaista tunnetta että elämä on helpompaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Silti niin moni väittää että kotona on niin helppo olla ja kiva elämä ja vaikeudet alkaa kun menee töihin. Itselläkin vähän vaikea uskoa tuohon. Eiköhän se pelkkä sosiaalisen elämän laajentuminen aiheuta jonkinlaista tunnetta että elämä on helpompaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kotimamma:mulla ei ole ollut ongelmia jaksaa omia lapsiani. muiden lapsista en välitä lain.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minulla taas pienten lastan ja työn yhdistäminen on sujunut tosi hyvin. Vuoprotyöstä on jopa hyötyä, kun mies tekee päivätyötä. Minulla on viikossa muutama vapääpäivä ja lapset on silloin kotona ja viikonloput ovat kotona tietysti.