Toiset sanoo että tulee mailmanloppu, toiset että alkaa uusi aika; Mutta minkä takia eka väite on saanut enemmän huiomot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Netissä liikkuu kahdenlaista juttua:

1) 21.12. tulee maailmanloppu.

2) 21.12. alkaa uusi aikakausi jolloin ihmisten aikakäsite muuttuu(?), maailmasta tulee parempi paikka ja ihminen saavuttaa korkeamman tietoisuuden tason, tms.

Kysymys kuuluu; Miksi tosta maailmanlopusta vouhotetaan enemmän? :D Miksi kaikki vitsailee että "Niin kun perjantainahan tulee se maailmanloppu......"? Miksi kukaan ei vitsaile että "Niin perjantainahan alkaa sitten se uusi aikakausi"? Miksi kaikki on keskittyneet niihin maailmanlopun ennustuksiin eikä "Uuden aikakauden alkamisesta" jauheta samalla tavalla?

Itse en usko kumpaankaan siis tohon haluan vastauksen.

[QUOTE="vieras";27729009]Koska suurin osa onneksi uskoo siihen kolmanteen vaihtoehtoon?

3. Yhtään mitään ihmeellistä ei tapahdu[/QUOTE]

Ööö, siis miten toi nyt oli vastaus mun kysymykeen? :O

No, kumpaa uutista luet mieluummin?

Ykkösuutisen mukaan Pariisista lähtenyt matkustajakone ylitti ongelmitta Atlantin ja suoritti mallilaskeutumisen amerikkalaiselle lentokentälle.

Kakkosuutisen mukaan samainen kone syöksyi mereen vieden kaikki matkustajat miehistöineen märkään hautaan.

No, kumpaa uutista luet mieluummin?

Ykkösuutisen mukaan Pariisista lähtenyt matkustajakone ylitti ongelmitta Atlantin ja suoritti mallilaskeutumisen amerikkalaiselle lentokentälle.

Kakkosuutisen mukaan samainen kone syöksyi mereen vieden kaikki matkustajat miehistöineen märkään hautaan.

Mä lukisin mieluummin sen ykkösuutisen. Sensuroin muuyenkin aina lehdistä ne pahat jutut :ashamed:

Yhteistyössä