Toiset reissaa Havaijille, Miamiin yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me muutetaan lähitulevaisuudessa Nyk salarakkaan, sitten kyllä virallisrakkaan kanssa Aasiaan hänen synnyinseuduilleeni, hänen bikini & mun shortsikeleihin jtn XI-III kk:ksi/vuosi

Kesäisin täällä sukuloimassa, mökkeilemässä, saunomassa, veneilemässä, melomassa, kalastamassa , marjoja ja sieniä poimimassajne jne

Not bääd, vai mitä ootte mieltä?

*elämä on ihanaa*
Muista aloittaa paikallisen kielen opiskelu ajoissa, ettei tarvitse kiihkeää sovintoseksiä joka päivä harrastaa... :giggle:

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: setis
Oispa lomaa ja rahaa. Mutta eipä oo kun vaihdoin työpaikkaa
Kun olin työelämässä, niin kaikissa neljässä pitkäaikaisessa työpaikassani edellytin ennen työsopimusta, että tulen töihin ainoastaan, jos saan täydet lomat riippumatta virallisista lomakertymistä.

Ja näin myös kävi 😎👍

Tämähän ei ole mahdollista kuin pienellä osalla meistä työpaikkaa vaihtavista.

Muista aloittaa pikallisen kielen opiskelu ajoissa, ettei tarvitse kiihkeää sovintoseksiä joka päivä harrastaa... :giggle:
Noh, me kommunikoidaan på engelska, niin hänen pitää opetella se paremmin. Mulla pitkä alla jo lukiossa ja työelämässä tuli sitä myös käytettyä eri Euroopan maissa.

Osaan mä jtn aasiaksikin, jollain kielellä ne sanoo ”tsup tsup”

Pitääkin selvittää mitähän se mahtaa tarkoittaa 🤣🤣🤣😍

• Haha
Reactions: m1es
Noh, me kommunikoidaan på engelska, niin hänen pitää opetella se paremmin. Mulla pitkä alla jo lukiossa ja työelämässä tuli sitä myös käytettyä eri Euroopan maissa.

Osaan mä jtn aasiaksikin, jollain kielellä ne sanoo ”tsup tsup”

Pitääkin selvittää mitähän se mahtaa tarkoittaa
Epäilinkin, että salarakkaasi on Filippiineiltä. 😉

• Tykkää
Reactions: setis
Epäilinkin, että salarakkaasi on Filippiineiltä. 😉
No just. Tunnustan nyt sen. Oon maininnut aina tähän mennessä että hän on jostain päin Aasiaa.

Kaikki muut on puhuneet hänestä aina thaikkuna. Sä oot pelimies ja selvität piilotekstitkin 👍

Hän muuten mainosti että heikäläiset puhuu kaikkein parhainta englantia kaikista aasialaisista, mutta meidän parin päivän skisma johtui siitä että hän ei ymmärtänyt mun ihan selkeää tekstiä englanninkielellä.

Huomenna me vihdoin sovinnotellaan vaakatasossa 😍

• Tykkää
Reactions: m1es
No just. Tunnustan nyt sen. Oon maininnut aina tähän mennessä että hän on jostain päin Aasiaa.

Kaikki muut on puhuneet hänestä aina thaikkuna. Sä oot pelimies ja selvität piilotekstitkin 👍

Hän muuten mainosti että heikäläiset puhuu kaikkein parhainta englantia kaikista aasialaisista, mutta meidän parin päivän skisma johtui siitä että hän ei ymmärtänyt mun ihan selkeää tekstiä englanninkielellä.

Huomenna me vihdoin sovinnotellaan vaakatasossa 😍
Aloita sanomalla "Ang kyut mo"

Mitään ihan tuoretta tagaloginkielistä ei linkkiarkistostani valitettavasti löytynyt, mutta tämä siellä kuitenkin oli:

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja setis
Aloita sanomalla "Ang kyut mo"

Mitään ihan tuoretta tagaloginkielistä ei linkkiarkistostani valitettavasti löytynyt, mutta tämä siellä kuitenkin oli:
Tagalon on hänenkin kielensä, ja ikänsä & habituksensa on aika lähellä ko artistia

Hän rakastaa tehdä myös nuorena naisena vastaavanlaisia TikTok -videoita, mutta luontoympäristössä. Monet niistä on mun kuvaamia 😁

Laitanko linkin? 🤣🤣🤣

Yhteistyössä