Toiset reissaa Havaijille, Miamiin yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On myös toiveena matkat. Ihanne minulle olisi keväällä kaupunkiloma ja syksylle joku rantaloma. Yhteen matkaan on jäänyt.
Pitää tehdä suunnitelma, miten sen pystyy säästämään ja mihin on varaa. En unelmoi mistään kalliista, koska en pysty nyt kovin paljon sivuun laittamaan.
Matkamessujen aikaan ollaan yleensä varattu.
Olen tässä vähän tehnyt seurantaa kuluistamme, kun tuntuu palkka vaan jotenkin menee. Ja tiukennettavaa löytyy.

On myös toiveena matkat. Ihanne minulle olisi keväällä kaupunkiloma ja syksylle joku rantaloma. Yhteen matkaan on jäänyt.
Pitää tehdä suunnitelma, miten sen pystyy säästämään ja mihin on varaa. En unelmoi mistään kalliista, koska en pysty nyt kovin paljon sivuun laittamaan.
Matkamessujen aikaan ollaan yleensä varattu.
Olen tässä vähän tehnyt seurantaa kuluistamme, kun tuntuu palkka vaan jotenkin menee. Ja tiukennettavaa löytyy.

Tai pitäisi tehdä tietenkin jättää näitä halvempia matkoja käymättä ja säästää pidempään, mikäli haluaa lähteä jonnekin todella pitkälle ja kalliimmalle matkalle. Ehkä joskus.
On noita lähempänäkin paikkoja näkemättä ja osaan voin mennä useammankin kerran.

En ole mikään sijoittajatyyppi, niin paljon ei jää säästöön.
On vain toinen tili, johon ei ole korttia. Sinne pistelen palkan tullessa rahaa /osa menee suoraan ja otan takaisin käyttötilille, jos on tarvetta.

Me muutetaan lähitulevaisuudessa Nyk salarakkaan, sitten kyllä virallisrakkaan kanssa Aasiaan hänen synnyinseuduilleen, hänen bikini & mun shortsikeleihin jtn XI-III kk:ksi/vuosi

Kesäisin käydään sitten täällä sukuloimassa, mökkeilemässä, saunomassa, veneilemässä, melomassa, kalastamassa , marjoja ja sieniä poimimassajne jne

Not bääd, vai mitä ootte mieltä?

*elämä on ihanaa* 🥰

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä