V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä pointti. Tää on se unelmoija ei kannata laittaa efortteja.
Älä viitsi provota, aikuinen ihminen.Olisipa rahaa lähteä johonkin.
Miten niin?Älä viitsi provota, aikuinen ihminen.
Ei eikä etenkään ilman rahaa.Ei ameriikkaan pääse ilman passia
niillä on asunto vuokrattuna lomalaisille?En muista nähneeni täälläpäin autoja Havaijin rekkareilla, mutta monia miamilaisia olen nähnyt.
Pointini on: jos siellä niin erinomaista on niin mikseivät pysy siellä?
Hyvin harvalla muullakaan suomalaisella on mahdollisuus reissata noin kauas.Miten niin?
Kyllä mä muutaman tunnen.Hyvin harvalla muullakaan suomalaisella on mahdollisuus reissata noin kauas.
Sä vaan iniset.
Hyvin harvalla muullakaan suomalaisella on mahdollisuus reissata noin kauas.
Sä vaan iniset.
Niin mäkin, mutta he eivät edusta keskiarvoa.Kyllä mä muutaman tunnen.
Ei mulla oo rahaa lähteä Hawaijille vaikka molemmat meistä on töissä.Kun on työssä niin on rahaa, mutta ei aikaa
Kun on työtön niin on aikaa, mutta ei rahaa.
Puhuin oikeastaan Algomasta.Ei mulla oo rahaa lähteä Hawaijille vaikka molemmat meistä on töissä.
On myös toiveena matkat. Ihanne minulle olisi keväällä kaupunkiloma ja syksylle joku rantaloma. Yhteen matkaan on jäänyt.
Pitää tehdä suunnitelma, miten sen pystyy säästämään ja mihin on varaa. En unelmoi mistään kalliista, koska en pysty nyt kovin paljon sivuun laittamaan.
Matkamessujen aikaan ollaan yleensä varattu.
Olen tässä vähän tehnyt seurantaa kuluistamme, kun tuntuu palkka vaan jotenkin menee. Ja tiukennettavaa löytyy.
Joillakin meistä on lasi aina puolityhjä.....Niin mäkin, mutta he eivät edusta keskiarvoa.
Kai sitä voi verrata Kimi Räikköseen omaa elintasoaan joka päivä, mutta sitten onkin pska fiilis 24/365....
kauhea sää sielläEi oikeasti ole edes kallista reissata kun valitsee kohteen sen mukaan milloin minnekin on edullisia lentoja.
Kun menee calima-myrskyn aikana nakuna rannalle, saa ilmaisen ihon kuorinnan.kauhea sää siellä
![]()
Seinämä kaatui suomalaisen naisen päälle Playa del Inglésissä
Nainen loukkaantui ja hänet toimitettiin sairaalaan hoidettavaksi.www.iltalehti.fi