Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei noilla viikoilla käynnistetä jos ei ole syytä.Ja kyllä aikamoista valitusta on.Kyllä niitä vaivoja on kaikenlaisia raskaus aikana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:En varmasti ala yhden viestiketjun takia tänne kirjautumaan.
Anteeksi vaan.
Onneksi te muut ymmärrätte - ehkä siksi mä en tänne kuulukaan, kun en voi käsittää moista toimintaa.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti!
PS. Itse olen raskaana viikoilla 36+ enkä toivo vauvan vielä syntyvän. Olo ei ole hyvä, mutta tiesin kyllä mihin ryhdyin eli kestän sen seuraukset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:En varmasti ala yhden viestiketjun takia tänne kirjautumaan.
Anteeksi vaan.
Onneksi te muut ymmärrätte - ehkä siksi mä en tänne kuulukaan, kun en voi käsittää moista toimintaa.
PS. Itse olen raskaana viikoilla 36+ enkä toivo vauvan vielä syntyvän. Olo ei ole hyvä, mutta tiesin kyllä mihin ryhdyin eli kestän sen seuraukset.
Ei hitto, herää jo..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:Miten jonkun toisen valittaminen voi saada karvat pystyyn. Varsinkin kun kaikilta löytyy se ruksi tuolta yläkulmasta jolla selviää hyvin näppärästi teksteistä joita ei tahdo lukea.
Mitä tulee tekstin aiheeseen, minusta jokaisella on oikeus valittaa. Aina löytyy joku jolla asiat on vielä kurjemmin ja jonkun mielestä aihe valitukseen on turha mutta minusta ihmisen on hyvä osata päästää höyryjä ulos. Ja näin netissä sen ei edes pitäisi vaurioittaa ketään.
Raskaudet ovat erilaisia, mä olen terhakasti odotanut kaksi aikaisempaa mutta tämä kolmas onkin aivan erilainen. Ja todellakin tiesin mihin ryhdyn mutta silti osa asioista tulee yllätyksenä ja tekee mieli valittaa.
Että suosittelen näin herkkänahkaista lukijaa käymään vaikka pikkukakkosen sivuilla, siellä ei ainakaan valiteta kun ei ole keskusteluakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:olihan se melkoista vyörymistä loppuaika, mutta toiset kestää paremmin kuin toiset.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja EiMullaMuuta:Pitkäksi voi käydä odottavan aika..nimim. 41+5 ja 42+1
mulla syntyi vauva 42+5 mutta en ikinä valittanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:Minusta se on myös huvittavaa, että viikoilta 36 asti aletaan joka päivä marmattamaan, että kunpa syntyisi jo.
Ei siinä mitään, saa kyllä purkaa kurjaa oloa, mutta meille ahdasmielisille suotakoon myös mahdollisuus päivitellä (yleensä hiljaa omassa mielessä ) näitä sitten. Ja ei, en ole herkkänahkainen, ja yleensä en näitä luekkaan, ja osaan kyllä laittaa kiinnikkin, mutta silti toisinaan ihmetyttää.
Varsinkin juuri tuommoisissa tapauksissa, että sitten vingutaan myötätuntoa ja taputuksia päälle, että "et ole huono äiti". Joo, harva äiti pystyy itse vaikuttamaan siihen koska se lapsi syntyy. Ja jos tosiaan on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kipeä, kannattaisi varmaan jättää ne rehkimiset ja kolme ässää pois.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Yksi kirjoitus, yksi valitus aiheesta ja se on teille ahdasmielisille liikaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Yksi kirjoitus, yksi valitus aiheesta ja se on teille ahdasmielisille liikaa...![]()
Yksi?
Heh, en sinusta tiedä, mutta itse kun olen ollut raskaana, olen selannut odotuspuolta. Se ei ole yksi tai kaksi kirjoitusta, tai valitusta, joita siellä pyörii. Niinkuin sanoin, en niitä (nykyään) lue, mutta tämäkin tapaus kyllä huvittaa. Ja ei, kyllä tänne mahtuu kirjoitus jos toinenkin, ja en itse jaksaisi todellakaan copypasteta jotain joka on minun mielestä typerää osastolta toiselle ... Mutta, keskustelupalstahan tämä on, ja asioista voi myös keskustella, vaikka sitten olisikin eri mieltä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:En varmasti ala yhden viestiketjun takia tänne kirjautumaan.
Anteeksi vaan.