Toisesta osiosta kopioitua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei VOI olla totta!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei noilla viikoilla käynnistetä jos ei ole syytä.Ja kyllä aikamoista valitusta on.Kyllä niitä vaivoja on kaikenlaisia raskaus aikana:D

no onhan niitä mutta kyllä kait kurjasta olotilasta saa valittaa... :o

raskaana olo oli ihan kamalaa, se loppuaika oli hirveää... mä valitin ihan just niin paljon kun huvitti...
mä en käsitä miksi pitäisi hymyillen vakuutella kaikille et oi kun on ihanaa.. |O
ja miten kukaan ylipäätään uskois kun hymyssä suin kertoo että, mulla närästää 24/7, nukun yössä 30min pätkissä koska herään joko vauvan potkimiseen, suonen vetoon,närästykseen taikka vessahätään.. päivisin on tuskaa kun hyvin tähdätty potku vauvalta aiheuttaa välittömän pissahädän jolloin vessassa pitäisi olla just sillä sekunnilla.. mitään ei pysty tekemään, vatsa on tiellä, vauvan venyttelyt sattuu, kolottaa,juilii, hengästyy, kenkiä/sukkia ei saa jalkaan ilman hurjia ponnisteluita, vaatteet kiristää ja puristaa, ummetus on ihan kamalaa...

kyllä tossa kohti tekee mieli valittaa...

En varmasti ala yhden viestiketjun takia tänne kirjautumaan.
Anteeksi vaan.

Onneksi te muut ymmärrätte - ehkä siksi mä en tänne kuulukaan, kun en voi käsittää moista toimintaa.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti!

PS. Itse olen raskaana viikoilla 36+ enkä toivo vauvan vielä syntyvän. Olo ei ole hyvä, mutta tiesin kyllä mihin ryhdyin eli kestän sen seuraukset.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Anteeksi vaan.

Onneksi te muut ymmärrätte - ehkä siksi mä en tänne kuulukaan, kun en voi käsittää moista toimintaa.

PS. Itse olen raskaana viikoilla 36+ enkä toivo vauvan vielä syntyvän. Olo ei ole hyvä, mutta tiesin kyllä mihin ryhdyin eli kestän sen seuraukset.

Ei hitto, herää jo..:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi vaan.

Ei hitto, herää jo..:D

Olen herännyt jo kolme tuntia sitten, mutta kiitos kuitenkin.

Miten jonkun toisen valittaminen voi saada karvat pystyyn. Varsinkin kun kaikilta löytyy se ruksi tuolta yläkulmasta jolla selviää hyvin näppärästi teksteistä joita ei tahdo lukea.

Mitä tulee tekstin aiheeseen, minusta jokaisella on oikeus valittaa. Aina löytyy joku jolla asiat on vielä kurjemmin ja jonkun mielestä aihe valitukseen on turha mutta minusta ihmisen on hyvä osata päästää höyryjä ulos. Ja näin netissä sen ei edes pitäisi vaurioittaa ketään.

Raskaudet ovat erilaisia, mä olen terhakasti odotanut kaksi aikaisempaa mutta tämä kolmas onkin aivan erilainen. Ja todellakin tiesin mihin ryhdyn mutta silti osa asioista tulee yllätyksenä ja tekee mieli valittaa.

Että suosittelen näin herkkänahkaista lukijaa käymään vaikka pikkukakkosen sivuilla, siellä ei ainakaan valiteta kun ei ole keskusteluakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Miten jonkun toisen valittaminen voi saada karvat pystyyn. Varsinkin kun kaikilta löytyy se ruksi tuolta yläkulmasta jolla selviää hyvin näppärästi teksteistä joita ei tahdo lukea.

Mitä tulee tekstin aiheeseen, minusta jokaisella on oikeus valittaa. Aina löytyy joku jolla asiat on vielä kurjemmin ja jonkun mielestä aihe valitukseen on turha mutta minusta ihmisen on hyvä osata päästää höyryjä ulos. Ja näin netissä sen ei edes pitäisi vaurioittaa ketään.

Raskaudet ovat erilaisia, mä olen terhakasti odotanut kaksi aikaisempaa mutta tämä kolmas onkin aivan erilainen. Ja todellakin tiesin mihin ryhdyn mutta silti osa asioista tulee yllätyksenä ja tekee mieli valittaa.

Että suosittelen näin herkkänahkaista lukijaa käymään vaikka pikkukakkosen sivuilla, siellä ei ainakaan valiteta kun ei ole keskusteluakaan.

Juuri näin :) Me kaikki emme voi olla samanlaisia odottajia ja enpä oikein usko, etteikö itse Ap:kin olisi joskus pikkiriikkisen valittanut olostaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
olihan se melkoista vyörymistä loppuaika, mutta toiset kestää paremmin kuin toiset.

Ja toislla nyt vain on enempi kremppaa ja kipuja kuin toisilla. Monet vain ei tätä tajua.

Itselläni kolme raskautta koettuna ja jokainen raskaus aivan erilainen. Ensimmäisessä ei tullut pahemmin liitoskipuja mutta oksetti alusta loppuun saakka. Toinen raksaus oli äärimmäisen helppo, ei pahoinvointia, ei kipuja. Kolmas raskaus teki musta suunnilleen invalidin. Niin pahoja liitoskipuja en haluaisi kenenkään kokea jos vain olisi minun päätännässä tämä asia. Täysin vuodepotilaana viimeiset viikot sairaalassa. ja ei käynnistetty kuin "vasta" rv 40+3

Eihän tämä "valittaja" täällä mitäs nyt puolella valittanu!!!!!! Ihan kuule halusit vain tän ihmisen tänne puolen ruoskittavaksi!!! Miksi piti kopioida teksti tänne?????? Ihan kuule ilkeyttäsi!!!
Mitä sinä teet tammikuisten pinossa yleensäkään lukemassa jos et niin sanotusti siihen kuulu?? Ja jos tuollaset alkaa sua ahistaa!!! Tollohan sinä oot!! pysy poissa!!! Oliskin ihan eriasia jos asiasta olisi valitettu just tällä puolen niin olisit voinut mielipiteesi ilmaista!!!!!!
Jos valittamisella on joku raja niin kyllä voi yhtä lailla sanoo että jotain rajaa tuollasille idiooteille aloituksillekin!!

Mä olen ollut syyskuun alusta lähtien kotona, neljän seinän sisällä tekemättä mitään koska en ole pystynyt. Nyt ajattelin, että kun viikot jo pitkällä uskallan jotain alkaa yrittämään tekemään, jotta synnytys mahdollisesti käynnistyisi ja oloni helpottuisi. Olen luullut, että täällä saisi purkaa sydäntään mutta se ei näytä kaikille sopivan. ANTEEKSI SIIS JOS OLEN JONKUN MIELEN PAHOITTANUT KIRJOITUKSELLANI.

Minusta se on myös huvittavaa, että viikoilta 36 asti aletaan joka päivä marmattamaan, että kunpa syntyisi jo.
Ei siinä mitään, saa kyllä purkaa kurjaa oloa, mutta meille ahdasmielisille suotakoon myös mahdollisuus päivitellä (yleensä hiljaa omassa mielessä ) näitä sitten. Ja ei, en ole herkkänahkainen, ja yleensä en näitä luekkaan, ja osaan kyllä laittaa kiinnikkin, mutta silti toisinaan ihmetyttää.
Varsinkin juuri tuommoisissa tapauksissa, että sitten vingutaan myötätuntoa ja taputuksia päälle, että "et ole huono äiti". Joo, harva äiti pystyy itse vaikuttamaan siihen koska se lapsi syntyy. Ja jos tosiaan on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kipeä, kannattaisi varmaan jättää ne rehkimiset ja kolme ässää pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Minusta se on myös huvittavaa, että viikoilta 36 asti aletaan joka päivä marmattamaan, että kunpa syntyisi jo.
Ei siinä mitään, saa kyllä purkaa kurjaa oloa, mutta meille ahdasmielisille suotakoon myös mahdollisuus päivitellä (yleensä hiljaa omassa mielessä ) näitä sitten. Ja ei, en ole herkkänahkainen, ja yleensä en näitä luekkaan, ja osaan kyllä laittaa kiinnikkin, mutta silti toisinaan ihmetyttää.
Varsinkin juuri tuommoisissa tapauksissa, että sitten vingutaan myötätuntoa ja taputuksia päälle, että "et ole huono äiti". Joo, harva äiti pystyy itse vaikuttamaan siihen koska se lapsi syntyy. Ja jos tosiaan on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kipeä, kannattaisi varmaan jättää ne rehkimiset ja kolme ässää pois.

Yksi kirjoitus, yksi valitus aiheesta ja se on teille ahdasmielisille liikaa... :whistle:

oisko se sitten vähemmän kamalaa jos sen ajattelis vain omassa päässään ettei jaksas enää,synny jo?
varmaan jokainen äiti on niin ajatellut..ei se raskaus loppuvaiheessa enää herkkua ole,varsinkin jos on pieniä lapsia ennestään hoidettavana.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Yksi kirjoitus, yksi valitus aiheesta ja se on teille ahdasmielisille liikaa... :whistle:

Yksi?
Heh, en sinusta tiedä, mutta itse kun olen ollut raskaana, olen selannut odotuspuolta. Se ei ole yksi tai kaksi kirjoitusta, tai valitusta, joita siellä pyörii. Niinkuin sanoin, en niitä (nykyään) lue, mutta tämäkin tapaus kyllä huvittaa. Ja ei, kyllä tänne mahtuu kirjoitus jos toinenkin, ja en itse jaksaisi todellakaan copypasteta jotain joka on minun mielestä typerää osastolta toiselle ... Mutta, keskustelupalstahan tämä on, ja asioista voi myös keskustella, vaikka sitten olisikin eri mieltä. ;)

Nop jos lonkkiin sattuu, niin kannattais varmaan levätä, eikä pakolla harrastaa seksiä ja tamppailla mattoja. Ja jos viikolla 38 on ihmeissään ettei lapsi VIELÄKÄÄN ole syntynyt, niin kai sitä nyt hiukka voi ihmetellä?

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:

Yksi?
Heh, en sinusta tiedä, mutta itse kun olen ollut raskaana, olen selannut odotuspuolta. Se ei ole yksi tai kaksi kirjoitusta, tai valitusta, joita siellä pyörii. Niinkuin sanoin, en niitä (nykyään) lue, mutta tämäkin tapaus kyllä huvittaa. Ja ei, kyllä tänne mahtuu kirjoitus jos toinenkin, ja en itse jaksaisi todellakaan copypasteta jotain joka on minun mielestä typerää osastolta toiselle ... Mutta, keskustelupalstahan tämä on, ja asioista voi myös keskustella, vaikka sitten olisikin eri mieltä. ;)

Joo, keskusteluahan me tässä käydäänkin...mut mä tarkotin sitä, että tältä copy pastetulta ihmiseltä tässä esitellään yhtä ko. valitusta aiheesta..eikä tuossa valituksessa ainakaan minusta ole mitään ylitsepursuavaa. Huonoja päiviä on vaikkei olisikaan raskaana ja ainakin mä' olen sellanen ihminen jota helpottaa paskan 'ulostaminen systeemistä'. Netti kun on nykyihmisen päiväkirja... =)

Anteeksi vaan.

Ilmeisesti tarkoitit tätä ketjua kun tulit tuonne kommentoimaan nimimerkillä toisen ketjun ap, että lopeta turha yrittäminen.

Sit kun sulla on viikkoja 41 ja mietit onko vauvalla varmasti kaikki hyvin (ravinnon saanti jne..) luulisi mielen muuttuvan. Tosin jos et näistä ole tietoinen, et ole tiennyt mihin olet ryhtynyt.

Ja mitäs sitten jos oma vauvasi ei ole syntynyt vielä 42+ viikoillakaan, toteatko vaan että tulee kun on tullakseen. Ei käynnistellä.

Yhteistyössä