T
"Tia"
Vieras
Mitä pahaa on olla ns. pissis?
Jos lapset nyt jotenkin pitää luokitella pukeutumisen mukaan niin omani on pissis.
On tarkka mitä päällensä laittaa, miten hiukset jne.
Tyttö on 4. luokalla ja olen huomannut, että joitakin äitejä ärsyttää tytön tyyli.
Mielestäni helposti yhdistetään muodin mukaan pukeutuminen ja ilkeys muita kohtaan...
Hitsi kun en nyt ikein osaa selittää mitä ajan takaa =)
Jos lapset nyt jotenkin pitää luokitella pukeutumisen mukaan niin omani on pissis.
On tarkka mitä päällensä laittaa, miten hiukset jne.
Tyttö on 4. luokalla ja olen huomannut, että joitakin äitejä ärsyttää tytön tyyli.
Mielestäni helposti yhdistetään muodin mukaan pukeutuminen ja ilkeys muita kohtaan...
Hitsi kun en nyt ikein osaa selittää mitä ajan takaa =)