N
"neitsyt"
Vieras
Jos nainen makaa vain paikallaan sängyssä, onko hän silloin lahna? Mitä sitten "pitäisi" tehdä ettei tule lahnan leimaa otsaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen mieheni mielestä lahna.
Mä keskityn orgasmin saantiin, jotta voin loppuajan olla miehelle tyydyttävissä asennoissa. Pidän silmiäni kiinni, jotta saan räjähtävän orgasmin.
Tämä on mieheni mielestä sitä, että inhoan häntä niin paljon, etten voi seksin aikana edes katsoa häntä. :O Kivat! En saa siis nautiskella, vaan minun täytyy moljottaa miestäni kun tämä jyyhstää minua. : /
Nauttisin enemmän kun voisin olla lahna ja odottaa josko tuntuisi joltain. Jos joudun keskittymään miehelle tekemään efektejä, niin mulla itsellä jää saamatta nautinto.
Ei eläinnaaraat temppuile siinä kun niitä duunataan. Ne vaan on ja nauttii.
Minä olen mieheni mielestä lahna.
Mä keskityn orgasmin saantiin, jotta voin loppuajan olla miehelle tyydyttävissä asennoissa. Pidän silmiäni kiinni, jotta saan räjähtävän orgasmin.
Tämä on mieheni mielestä sitä, että inhoan häntä niin paljon, etten voi seksin aikana edes katsoa häntä. :O Kivat! En saa siis nautiskella, vaan minun täytyy moljottaa miestäni kun tämä jyyhstää minua. : /
Karseeta! Ehkä voisiT laittaa aUrinkolasit?
[QUOTE="vieras";22912387]Juu osalistuu itsekkin,eikä vaan makaa.Miehenkin alla voi liikuttaa ja keikuttaa lantiota ja peppua,käyttää käsiä,silittää tai puristella,raapia tai vaikka ratsastaa itse päällä.
Paljon karseempaa on vain miellyttää miestä ja sen takia itse jää saamatta.
Juuri tätä samaa yritin selittää. En ymmärrä, miksi vain naisen pitäisi miellyttää miestä ja naiset tapa kokea hyvää seksiä teilataan huonoksi (lahnaksi).
Minä haluan myös saada ensin oman orgasmini. Keskityn omiin tuntemuksiini rauhassa puhumatta ja silmät kiinni. En todellakaan pilaa omaa nautintoani sen takia, jos mies haluaisi jotain esitystä (raapimista, uikutusta, tuhmia puheita, silmiin tuijottelua). Haluan miehen ANTAVAN minulle. Ja itse haluan SAADA.
Mieheen voidaan keskittyä sen jälkeen, kun minä olen ensin saanut omani.