Toisesta ketjusta tuli mieleen: Miten nainen on lahna sängyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neitsyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu osalistuu itsekkin,eikä vaan makaa.Miehenkin alla voi liikuttaa ja keikuttaa lantiota ja peppua,käyttää käsiä,silittää tai puristella,raapia tai vaikka ratsastaa itse päällä.

[QUOTE="vieras";22912387]Juu osalistuu itsekkin,eikä vaan makaa.Miehenkin alla voi liikuttaa ja keikuttaa lantiota ja peppua,käyttää käsiä,silittää tai puristella,raapia tai vaikka ratsastaa itse päällä.[/QUOTE]

Ja voihan sitä aina sanoa jotain, suudella jne.

No osallistua siihen touhuun, siihen nyt on keinoja valtavasti. Lahnailuahan se on, jos vaan makaa paikallaan kuin joku pumpattava barbara.

OT, mua rupes valtavasti naurattaan ajatus, että miehen kanssa harrastettaisiin seksiä ja itse vaan makaisin flegmaattisena selälläni. :D

Me käytetään monesti asentoja, joissa mies saa "enemmän liikuntaa". Silti mielestäni osallistun, koskettelen miestäni, voihkin nautinnosta, jos siltä tuntuu, suutelen, liikutan omaakin lantiotani... Välillä myös ratsastan. Teen seksiin omiakin aloitteita ja olen mielestäni melko seksuaalinen ihminen. Hyväilen miestäni myös käsilläni ja suullani. Ja silti mies valittaa (en sitten tiedä kuinka tosissaan), että hän tekee aina kaiken työn ja mä vaan makaan. Olin tässä mieheni luona kylässä ja minulla oli Kama Sutra -kirja mukana. Mies kysyi, että jätänkö sen hänen luokseen vai otanko mukaan. Sanoin ottavani mukaan ja heitin vielä leikkisästi: "Jos mä vaikka haluan vähän opiskella.." Ja vastaus oli siihen: "No etpä ole näyttänyt paljon opiskelevan". Jotenkin se vaan loukkas.. Mitä ihmettä sitten on tehtävä, ettei olisi lahna?

Hajusta lahnan usein tuntee
mies joka päälle punkee.
Lahnalla on kylmät, harmaat huulet
ja jos olet ihan hiljaa, sen hengityksen kuulet.

Kun lahna tahtoisi veteen.
Siitä tuntuu hukkuneelta jos miehellä ei ota eteen.
Lahna uisi syvissä vesissä,
ellei olis jumissa sun petissä.

Itse makaan kauhusta kankeana kun mieheni rakastelee minua. Hiljaa hoen mielessäni että loppuisi jo. Mies hikoilee päälleni ja ähisee. Tuntuu kauhealle nähdä oman miehen vääristyneet kasvot orgasmin hetkellä. Sisukseni täyttyy siemennesteestä mutta sieluni on tyhjä. Taas mies sai joka kuukautisen seksinsä. saan olla onneksi 30 päivää rauhassa.

Minä olen mieheni mielestä lahna.
Mä keskityn orgasmin saantiin, jotta voin loppuajan olla miehelle tyydyttävissä asennoissa. Pidän silmiäni kiinni, jotta saan räjähtävän orgasmin.

Tämä on mieheni mielestä sitä, että inhoan häntä niin paljon, etten voi seksin aikana edes katsoa häntä. :O Kivat! En saa siis nautiskella, vaan minun täytyy moljottaa miestäni kun tämä jyyhstää minua. : /

Nauttisin enemmän kun voisin olla lahna ja odottaa josko tuntuisi joltain. Jos joudun keskittymään miehelle tekemään efektejä, niin mulla itsellä jää saamatta nautinto.
Ei eläinnaaraat temppuile siinä kun niitä duunataan. Ne vaan on ja nauttii.

Mä keskityn orgasmin saantiin, jotta voin loppuajan olla miehelle tyydyttävissä asennoissa. Pidän silmiäni kiinni, jotta saan räjähtävän orgasmin.

Tämä on mieheni mielestä sitä, että inhoan häntä niin paljon, etten voi seksin aikana edes katsoa häntä. :O Kivat! En saa siis nautiskella, vaan minun täytyy moljottaa miestäni kun tämä jyyhstää minua. : /

Minä haluan myös saada ensin oman orgasmini. Keskityn omiin tuntemuksiini rauhassa puhumatta ja silmät kiinni. En todellakaan pilaa omaa nautintoani sen takia, jos mies haluaisi jotain esitystä (raapimista, uikutusta, tuhmia puheita, silmiin tuijottelua). Haluan miehen ANTAVAN minulle. Ja itse haluan SAADA.

Mieheen voidaan keskittyä sen jälkeen, kun minä olen ensin saanut omani.

Nauttisin enemmän kun voisin olla lahna ja odottaa josko tuntuisi joltain. Jos joudun keskittymään miehelle tekemään efektejä, niin mulla itsellä jää saamatta nautinto.
Ei eläinnaaraat temppuile siinä kun niitä duunataan. Ne vaan on ja nauttii.

Juuri tätä samaa yritin selittää. En ymmärrä, miksi vain naisen pitäisi miellyttää miestä ja naiset tapa kokea hyvää seksiä teilataan huonoksi (lahnaksi).

Karseeta! Ehkä voisiT laittaa aUrinkolasit?

Juuri tätä samaa yritin selittää. En ymmärrä, miksi vain naisen pitäisi miellyttää miestä ja naiset tapa kokea hyvää seksiä teilataan huonoksi (lahnaksi).

Naisen tapa kokea hyvää seksiä? Tajuatko että seksissä on kaksi osapuolta eikä vaan nainen? Naisen pitää tuottaa nautintoa myös miehelle. Ei se ole seksiä että mies nussii ja nainen on paikoillaan.

Sama kun sanoisi että miehen tapa kokea perhe elämä on se että nainen tekee kaikki työt kotona ja mies katselee telkkaria. Naiset ei saa arvostella sitä vaan hyväksyä se että miehet kokee sellaisen perhe elämän hyväksi.

Minä haluan myös saada ensin oman orgasmini. Keskityn omiin tuntemuksiini rauhassa puhumatta ja silmät kiinni. En todellakaan pilaa omaa nautintoani sen takia, jos mies haluaisi jotain esitystä (raapimista, uikutusta, tuhmia puheita, silmiin tuijottelua). Haluan miehen ANTAVAN minulle. Ja itse haluan SAADA.

Mieheen voidaan keskittyä sen jälkeen, kun minä olen ensin saanut omani.

En ole montaa kertaa elämässäni lukenut tai kuullut noin omahyväistä ja itseään täynnä olevaa tekstiä. Erittäin vastenmielistä.

Miehet eivät ole mitään sinun tyydyttäjiäsi jotka odottavat hetkeä koska pääsevät sinun tarpeesi tyydyttämään. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei koskaan suostuisi seksiin sinunkaltaisen ihmisen kanssa.

Yhteistyössä