toisen vauvamahan kommentoinnista *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää!

Vieras
itellä vajaa pari viikkoa laskettuun aikaan. Vauvamasu tietysti on, muttei mikään valtava. Mielestäni ihan normaali massu on. Mutta, miksi kaverini täytyy aina siunailla miten iso maha minulla on. sitten tulee kauhisteluja siitä että vauva on varmasti myös isokokoinen. ÄRSYTTÄÄ! Perskuta! Ihan on normikokoiseksi arvioitu ja mitäs siitä vaikka oliski yli nelikiloinen. Kyllä minä sen saan tehtyä! Kaiken lisäksi kaverini odottaa itsekin. Itse en oo kommentoinu hänen mahaansa ja vauvansa mahdollista kokoa. Pitäisköhän?
Juu, johan helpotti tää turha vuodatus :)

Minä kirpputorilla, rv 30+. Ventovieras nainen vauva rattaissaan tulee luokseni ja sanoo: "Sullakaan ei oo enää montaa päivää jäljellä, heh". Minä siihen että "joo, ei..." :snotty: . "Siis ihan valtava toi sun maha", jatkaa tämä tyyppi jota en ole koskaan aikaisemmin tavannut. "Joo", totean minä. "Sieltä tulee varmaan tällainen liki viisikiloinen kuin mullakin", sanoo hän. "Juu", vastaan. Sitten poistun paikalta.

...en mä nyt tiedä ärsyttikö mua kamalasti, mutta ihmetytti tosissaan. Enhän mä häntä tuntenut, joten miksi hän tuli mun mahaani tuijottamaan ja kommentoimaan?

joo, jostain syystä toisten on ihan pakko kommentoida... mulla kans kaveri( jolla ei lapsia) jaksoi lähes joka kerta tavatessamme höpöttää kuinka mun tissit alkaa roikkua, lihon IHAN HIRVEESTI ja mestat leviää jne jne jne kun saan lapsen. Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :)

Minä kun esikoista odotin ja oli rv 36+, niin kaupan kassalla myyjä kysyi millon on laskettu aika. kun sanoin, alkoi kauhistelemaan, että voi hirveetä miten iso maha sulla on. (Itse oli minua isompi = lihava vaikkei edes ollut raskaana). Tämä ärsytti!!!

Noh mitäs sitten vaikka vauva onkin sit yli 4kilonen, kieltämättä on ärsyttävää.. mula itselläni kumpikin aikasempi lapsi on ollutyli nelikilonen, itse elän terveellisesti.. mutta kait se on sit ihan oikeasti geenit jotka sen tekee.. ja nin vatsa on valtava.. mutta ajatteleppas asiaa tältä kantilta, mä näytän myös nyt jo siltä kuin olisin viimesillään vaikka viikkoja vasta pian 30.. ja kun jossakin sanon että niin meilekin tulee vauva niin moni on sillai että aijaa.. heh heh.. tunnenkos siinä vaiheessa itseni ihan vähän läskiksi.. vaikka masu on niin pinkee ja kova koppura.. mutta saahan tässä huumoria olla pelissä;)

Mulla on ihan järkyttävän kokonen kuula tossa, ja sf:kin huitelee ylä käyrillä.
Laskettuun olis vielä kuukaus, ja mä näytän siltä että olisin menossa synnyttämään tänään.
Kuitenki neuvolantäti sano, ettei tarida kovin isoa olla tulossa, lapsivettä vaan paljon.
Noh, saa sitten nähdä, mimmonen tulokas tollasesta jumppapallosta syntyy.

Äiteelle muuten povailtiin tosi isoa poikaa kun minua odotti.
Noh, palliton 2700grammainen napero syntyi :D

Mä taas tunnen itseni ihan isoksi ja vaivaiseksi... maha ahdistaa ja mitenkään päin ei oo hyvä olla kun koko ajan painaa ja kiristää. Ja kaikki sitten sanoo että mulla on niiiiiiin pieni maha, että ei millään uskois että on vaan 7 viikkoa laskettuun aikaan

Kun odotin toista lasta viikot oli jotain 25-30 väliltä, tuli joku tuntematon nainen kysymään, koska on laskettuaika. Ja kun kerroin päivän, alkoi tämä siunustelemaan, että: "voi kamala, sähän varmasti ootat sit kaksosia....!" Mitäpä siihen sit sanomaan?!? Kyllä v***tti enkä ikinä sitä unohda.

Mua kans ärsytti _kaikki_ mahaan liittyvä kommentointi vieraiden taholta. Saatoin suu vaahdossa tilittää saamiani typeriä kommentteja ja ihmetellä, kun kuulija ei ollutkaan yhtä tyrmistynyt:D Nyt en edes muista kaikkia kuohuttaneita lauseita, mutta silloin vitutti koko ajan! Oudoimmaksi koin, jos kaupan kassa tai muu asiakaspalvelija alkoi kysellä mahastani, koska se ei mitenkään liittynyt ostamiini haarukoihin tai viherkasveihin.

Eli sympatiat aloittajalle, kun pinna kiristyy niin se kiristyy:)

Huvitti muuten viikonloppuna kun eka perjantaina oli baarissa Dave Lindholmin keikalla ja sitten eilen kavereiden pippaloissa... ja molemmissa känniset tuli avautumaan jotain omia synnytyskertomuksiaan mulle... ja siellä baarissakin joku ihan tuntematon ketä en oo ikinä nähnytkään

Pienimahaiset eivät niinkään loukkaannu, ärsyynny kun ihmettelee heidän pientä sievää mahaa. Oikein isomahaiset ja luhavat polttaa heti kääminsä, sanoopa mitä hyvään tai on sanomatta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä kun esikoista odotin ja oli rv 36+, niin kaupan kassalla myyjä kysyi millon on laskettu aika. kun sanoin, alkoi kauhistelemaan, että voi hirveetä miten iso maha sulla on. (Itse oli minua isompi = lihava vaikkei edes ollut raskaana). Tämä ärsytti!!!

Mun kaveri rääkyi aikoinaan kauppakeskuksessa että "jessus sulla on iso maha, siis ihan kauheen iso, toi on kyllä syömällä tullut, ei tossa vaiheessa raskautta kuulu vielä mahan edes näkyä...". Olin rv 20 ja risat, painoa oli tullut ehkä kilo tai kaksi, eli kyllä se vauvamahaa oli.

Totesin iloisella äänellä että "kato, sulla on samanlaiset housut kuin mulla, mutta sun on pari numeroo suuremmat, ja sä et oo edes raskaana!".

Hiljeni :xmas:

Mitä tästä opimme?? Onko nainen susi toiselle naiselle:(?? Tulee varmasti "hekumallinen"tunne itselle kun voi tuntea itsensä pieneksi ja hoikaksi ja mennä kauhisteleen toisen masun kokoa:(...

Alkuperäinen kirjoittaja olen huomannut:
Pienimahaiset eivät niinkään loukkaannu, ärsyynny kun ihmettelee heidän pientä sievää mahaa. Oikein isomahaiset ja luhavat polttaa heti kääminsä, sanoopa mitä hyvään tai on sanomatta

No kyllä mua ärsytti. Olihan se maha pieni mutta otti päähän kun sitäKIN piti oikein kauhistella. Tuntemattomat väitti että lasketunajan olin (ja neuvola ja ultra ja... ) laskenut väärin koska maha oli niin pieni etten mitenkään voi olla niin pitkällä :kieh: Sitten vielä ne muutamat jotka kehtasi kysyä onko kaikki varmasti kunnossa ja vauva terve kun maha on niin pieni ettei vaan olisi jotain vialla. Ihan terve vauva syntyi pari päivää ennen laskettu :D

No jaa, kyllä mun pienimahainen ystäväni alkoi oikein itkemään, kun hänelle sanottiin että ei tuollaisesta masusta kyllä vauvaa tule :/
Yhtä ärsyttävää se ilkeämielinen tai mukamas-hauska kommentointi on, oli maha sitten suuri tai ei, etenkin jos siitä kuittaillaan jatkuvasti.

Niin se kiristyi pinna itselläkin, mutta näin jälkeenpäin ajatellen ei ne kommentit nyt kovinkaan pahoja olleet, eivätkä ainakaan pahalla sanottuja. Sitä vaan ottaa hormonihöyryissä asiat vähän eri tavalla.

Täytyykin itse miettiä mitä sitä uskaltaa raskaana oleville kamuille enää sanoakaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Minä kirpputorilla, rv 30+. Ventovieras nainen vauva rattaissaan tulee luokseni ja sanoo: "Sullakaan ei oo enää montaa päivää jäljellä, heh". Minä siihen että "joo, ei..." :snotty: . "Siis ihan valtava toi sun maha", jatkaa tämä tyyppi jota en ole koskaan aikaisemmin tavannut. "Joo", totean minä. "Sieltä tulee varmaan tällainen liki viisikiloinen kuin mullakin", sanoo hän. "Juu", vastaan. Sitten poistun paikalta.

...en mä nyt tiedä ärsyttikö mua kamalasti, mutta ihmetytti tosissaan. Enhän mä häntä tuntenut, joten miksi hän tuli mun mahaani tuijottamaan ja kommentoimaan?

siksi että saa kertoa ja puhua omasta vauvastaan : )

et ole ollut mua ihailemassa. sitten : D
mä nautin todella paljon siitä että mulle tulle kunon vauvamaha ja aikaisessa vaihessa vielä.
On ihanaa olla pitkän aikaa oikein "kunnolla raskaana" !!

Mulle tuli niin laidasta laitaan niitä kommentteja että :D

Toiset ihan "TÄÄÄÄÄH tuohan on ihan jättiläinen!" Toiset taas "Ootko sä raskaana? Kui pitkällä, puolessa välissäkö?" (rv 37...)

Kyllä se ärsyttää, jos joku jää sitä vatsaa junnaamaan.

Mua ärsytti se, että ihmiset tuli koskettelemaan ihan omia lupiansa. Joku tutun tuttu mies koskettelee ja hieroo mun alavatsaa :x Tai vetäsee paitaa ylös, silleink kävi kerran |O

Nimimerkki "kommunikointia" taitaa olla ihan oikeessa, ap:n tapauksessa taisi mamma haluta vaa puhua omasta vauvastaan =) Odotti Åbolta jotain mukavaa kommenttia omalle masulleen.

Alkuperäinen kirjoittaja oikealle ihmiselle onneksi tämä megamaha on tullut:

et ole ollut mua ihailemassa. sitten : D
mä nautin todella paljon siitä että mulle tulle kunon vauvamaha ja aikaisessa vaihessa vielä.
On ihanaa olla pitkän aikaa oikein "kunnolla raskaana" !!

Mä olin huolestunu aina, että kai mun maha näkyy? Yritin silitellä sitä ja tehdä oikein selväks, että mä oon muuten raskaana :D (en ole säälittävä, enhän?) Ja aika pieni masu mulla oli, mutta onneks hyvin sellanen pyöreä ja selkeä.

ja sen mallinen ettei pömpötä kauheasti olen sitäpaitsi pitkänhuiskea. joka raskaudessa mun pitää todistella että painoa on tullut. ekassa 20kg ja nyt rv 35 14 kg. että kyllä sielä jotain kasvaa enkä ole syömättäkään.

Hassua musta ei oo tuntunu kommentoinnit yhtään tolta, vaikka muuten onkin ollu hermo kireellä. Tosin mulle osoitetuissa kommenteissa ei kyl oo ollu mitään logiikkaa. Toiset sanoo mahaa pieneksi raskausviikkoihin suhteutettuna, toiset suureksi. Ja loppuvaiheessa on vaan helpottanut, kun ovat sanoneet että sähän räjähät kohta! Sillä juuri siltä miusta tuntuu juuri nyt, maha poksahtaa hetkellä millä hyvänsä.

Paha mieli kyllä miullekii tulis, jos joku kommentois siihen tyyliin, että maha näyttää siltä ettei kaikki varmasti ole kunnossa.

Eniten minua on ärsyttäneet ne, jotka ihan varmana tulee sanoon, että teille tulee varmasti poika!

Ihmiset nyt vaan haluaa jotenkin kommentoida. Seuraavaksi ne päivittelee sun vauvaa, miten pieni se on, miten pikkuiset kädet, jalat jne., onko sillä tukkaa, onpa siniset silmät. Yleistä löpinää se vaan on. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Yhteistyössä