B
blackcat
Vieras
Mikä teidän mielestä on pettämistä, siis missä menee "raja"? Pitkässä parisuhteessa oon ja pohdin vaan asiaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kaikki se mitä ei haluais kumppanin tietävän tai näkevän ja jos toisinpäin ajatellen itselle tulisi siitä paha mieli jos kumppani tekisi niin.
Alkuperäinen kirjoittaja minun mielestä;29244387:Jos ajattelee jotain toista naista siinä mielessä...
riippuu myös siitä millaiset säännöt on suhteelle sovittu. voihan olla ettei itseä häiritsisi vaikka kumppani suutelisi jotain toista mutta kumppania se häiritsisi, keskustelkaa keskustelkaa ihmiset niiden kumppanienne kanssa asiat selviksi älkääkä pohtiko palstoilla mikä nyt on sitä pettämistä ja mikä ei, ihmiset kun ovat yksilöitä ja niin ovat reaktiotkin.
Mikä teidän mielestä on pettämistä
riippuu myös siitä millaiset säännöt on suhteelle sovittu. voihan olla ettei itseä häiritsisi vaikka kumppani suutelisi jotain toista mutta kumppania se häiritsisi, keskustelkaa keskustelkaa ihmiset niiden kumppanienne kanssa asiat selviksi älkääkä pohtiko palstoilla mikä nyt on sitä pettämistä ja mikä ei, ihmiset kun ovat yksilöitä ja niin ovat reaktiotkin.
Niinpä eli vähän niinkuin "tee toisille mitä haluut itelle tehtävän"..minkähän takia niin hemmetin monet sit pettää vaikka on parisuhteessa..![]()
Ainakin minä sallin itselleni enemmän kuin miehelle. Ja varmaan moni muukin, jos ihna rehellisiä ollaan?
Mulle on esim. ihan ok sellainen kevyt flirtti baarissa, mutta kieltämättä olisi helvetti irti, jos mies jäisi kiinni samanlaisesta... :/
anteeksi äskeinen vuodatus, toki saa kysellä muidenkin mielipiteitä että saa perspektiiviä.lähinnä siis pointtina oli että turha sitten tulla tänne valittamaan että kumppani suuttui kun suutelin toista vaikka palstalla sanottiin että se on ok
![]()
Aie tekee ajatuksestakin pettämistä. Halu olla jonkun toisen kanssa, toiselle uskoutuminen syvällisesti asioista jotka kuuluu vain parin välille, rakastuminen toiseen... kaikki fyysinen todellakin!
Sori..mikä toi ihan eka sana on? =) Tääkin pistää ajattelemaan mut..
Alkuperäinen kirjoittaja minun mielestä;29244387:Jos ajattelee jotain toista naista siinä mielessä...
Halu olla jonkun toisen kanssa
Aina toisen pettämisestä täällä puhutaan. Entä kolmannen pettäminen? Ei sanaakaan siitä.