Toisen naisen rajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toinen nainen

Vieras
Eikö ns. toisella naisella ole minkäänlaisia rajoja yrittäessään rikkoa toisen perheen? Mitä kertoo se, ettei mies lähde hänen mukaansa ja jätä perhettään? Mitkähän konstit on vielä käyttämättä, kun paketteja saapuu postilaatikkoon, jopa ovelle? Ja ompa naikkonen tunkeutunut jopa kotiinkin. Mahtaa olla tällä toisella naisella mahtava fiilis? Kyllä on blondius huipussaan!!!!!

Luulisi toisellakin naisella olevan jonkinlainen ylpeys?

Yleensä syyllisiä on aina kaksi, ehkä miehesi on perääntynyt ja nyt nainen haluaa takaisin mutta ainakin alussa on ollut kaksi jotka syyllistyy suhteen ulkopuoliseen flirttiin tai niin pitkälle että suhteeseen. Ei ole toinen toista parempi. Itse en syyttelisi vierasta naista vaan omaa miestä ja jos pettämisen jälkeen oma mies kelpaa takaisin niin miksi vihotella sitten sille pettäjänaisellekkaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 09:04 Chanel5 kirjoitti:
Yleensä syyllisiä on aina kaksi, ehkä miehesi on perääntynyt ja nyt nainen haluaa takaisin mutta ainakin alussa on ollut kaksi jotka syyllistyy suhteen ulkopuoliseen flirttiin tai niin pitkälle että suhteeseen. Ei ole toinen toista parempi. Itse en syyttelisi vierasta naista vaan omaa miestä ja jos pettämisen jälkeen oma mies kelpaa takaisin niin miksi vihotella sitten sille pettäjänaisellekkaan.
samaa mieltä kanssasi olen!

Mä olen sitä mieltä, että kyllä se oma mies on suurempi syyllinen kuin toinen nainen. Mieshän se on aloittanut sivusuhteen, jota ei halua viedä päätökseen. Ilmeisesti jatkaa suhdettaankin, vaikka vaimolle kertoo muuta. Toinen nainen elää toivossa ja siksi ahdistelee.

Vaimon on turha valittaa, jos hyväksyy miehen touhut, eikä heitä pihalle. Mies pystyy kyllä lopettamaan ahdistelut, jos haluaa todella toisesta naisesta eroon.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 16:53 Myy kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että kyllä se oma mies on suurempi syyllinen kuin toinen nainen. Mieshän se on aloittanut sivusuhteen, jota ei halua viedä päätökseen. Ilmeisesti jatkaa suhdettaankin, vaikka vaimolle kertoo muuta. Toinen nainen elää toivossa ja siksi ahdistelee.

Vaimon on turha valittaa, jos hyväksyy miehen touhut, eikä heitä pihalle. Mies pystyy kyllä lopettamaan ahdistelut, jos haluaa todella toisesta naisesta eroon.
kuinka se mies pystyy lopettamaan ahdistelut?
olen kyllä samaa mieltä sun kanssas asiasta!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 18:02 noh kirjoitti:
\

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 22:05 Myy kirjoitti:
\
\

Sorry toi edellinen.

Mun mielestä, jos toinen nainen ei puhetta usko, niin ilmoitus poliisille. Täytyy olla aika tampio toinen nainen, jos sen jälkeen jatkaa ahdistelua.
Eri asia on tietenkin, haluaako mies tosiaan naisesta eroon ja pystyykö sanomaan sen suoraan naiselle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 22:10 Myy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 22:05 Myy kirjoitti:
\
\

Sorry toi edellinen.

Mun mielestä, jos toinen nainen ei puhetta usko, niin ilmoitus poliisille. Täytyy olla aika tampio toinen nainen, jos sen jälkeen jatkaa ahdistelua.
Eri asia on tietenkin, haluaako mies tosiaan naisesta eroon ja pystyykö sanomaan sen suoraan naiselle.
mitä jos mies ei vastaa toisen naisen viesteihin....mitäs se meinaa se mies? onko parempi olla vastaamatta vai sanoa suoraan toisellenaiselle et lopeta mä en haluu sua! mut jos ei vastaa mitään niin kuinkas asian tulkitsis sitten!?

Mitäs jos mies, joka pelkää (=tajuaa) jääneensä kiinni, onkin keksinyt nämä "toinen nainen ahdistelee"-jutut saadakseen vaimolta haukkujen/lemppujen sijasta sympatiaa? Miehellä on ollut suhde, mutta narahtaminen on muuttanut tilannetta ikävästi hänen kannaltaan. Enää ei olekaan ongelmatonta pitää yllä suhdetta toiseen naiseen. Mutta luultavasti häntä pidetään "varalla", jos vaimo sattuukin lemppaamaan. Toinen nainen tuskin tietää, mikä tilanne. Voi olla, että hänelle on sepitetty tavallinen tarina vaimosta, joka on just jo pakkaamassa matkalaukkumaan ja häipymässä.

Yhteistyössä