toisen mustamaalaaminen..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tässä on aikalailla kyse kostosta,tyhmää se on.
aikanaan sattui sellainen että yksi ihminen pilas haukkumalla ja mustamaalaamalla toisen työpaikansaannin.
nyt sitten kävi niin toisinpäin. toisaalta nyt ei kukaan puhunut sontaa vaan kertoi miten tää ihminen edellisessä paikassa hoiti hommat.
onko se kuinkahan väärin?
saako siis tälläisiä faktoja kertoo kysymättä..
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä