Toisen kunnioittamisesta parisuhteessa

No jos sua haittaa röyhtäily ja piereskely, niin kyllä musta vähän liioittelet... Jos joku tapa ärsyttää, niin ei se tarkoita etteikö miehes kunnioita sua. Epäkunnioitusta on haukkuminen, vähättely, toisen mielipiteiden ohittaminen, väkivalta, pettäminen, henkinen lyttääminen... Ei röyhtäily nyt oikeasti oo niin paha juttu!
 
Mä taas olen sitä mieltä ettei moinen käytös kuulu aikuiselle miehelle..kuulostaa lähinnä teinihuumorilta..
Kyllä mua ottais tollanen käytös pattiin !

Sattuuhan niitä vahinkoja, mutta jos "laskettelee" ihan suruttomasti jatkuvasti, kun vaan tuntuu, että jostain päästä ilmaa kulkee niin eipä ole kovin mukavaa..tavallaan on kyse kunnioituksesta, sillä mielestäni hyviin käytöstapoihin ei kuulu päästellä kaikenlaisia ilmavaivoja toisten läheisyydessä.

Joten kyllä sä mun mielestäni olet pahastunut ihan aiheesta...
jotain tasoa sentään pitää olla !

 
Onkohan ukkomies todella niin ääliö kuin minkä kuvan hän antaa kommenteillaan... Se tuskin on sama asia et röyhtäilee ja pieree JOKA pvä kuin et välil päästelee. Mut se ei kyl mukava tapa ole ja siitä kyl voi kumppanilleen sanoa. Oletko ap siis huomauttanut asiasta mut mies silti jatkaa?
 

Yhteistyössä