tiitu the redhead
itsellään varmaan se, kun pieraisin ukon etusormi peppureiässäni TAI se, kun pieraisin 69:n aikana... niin ja olen myös nukahtanut seksin aikana ja alkanut kuorsata !
TOI on paha!Alkuperäinen kirjoittaja tiitu the redhead:se, kun pieraisin 69:n aikana...
YÖÖÖÖÖÖÖÖK. Tuo on OIKEESTI noloa!!!! Mitä mies sanoi??? vai lähtixe saman tien ;DAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mulla varmaan,kun harrastin erään miehen kanssa peppuseksiä. Minulta tuli ripulit sängylle, eikä huomattu ku vast lopettaessamme touhuja xD. Ja kaksi kertaa siis onnistunu tekeen tän...
Emmä muista mitä sano, mua nolotti aikalailla. Käytii yhes pesuilla... ja kyse ei siis aivan vieraasta miehestä, vaan tapailimme useammin seksin merkeissä.... Ja ei siis jäänyt viimeiseksi tapaamiskerraksemme kumpikaan noista "ripuli"kerroista. Ja nää tapahtui vaikka olin käynyt aiemmin paskallaAlkuperäinen kirjoittaja mie:YÖÖÖÖÖÖÖÖK. Tuo on OIKEESTI noloa!!!! Mitä mies sanoi??? vai lähtixe saman tien ;DAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mulla varmaan,kun harrastin erään miehen kanssa peppuseksiä. Minulta tuli ripulit sängylle, eikä huomattu ku vast lopettaessamme touhuja xD. Ja kaksi kertaa siis onnistunu tekeen tän...
hyiAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä kutsuin silloista poikaystävääni koirani nimellä.
Paha :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä kutsuin silloista poikaystävääni koirani nimellä.
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja D::Paha :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä kutsuin silloista poikaystävääni koirani nimellä.
Just noin, Musti, vähän vielä, Musti...Alkuperäinen kirjoittaja D::Paha :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä kutsuin silloista poikaystävääni koirani nimellä.
varmaankin ns. freudilainen lipsahdus tyylipuhtaimillaan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä kutsuin silloista poikaystävääni koirani nimellä.
No ei se nyt ihan noin mennyt. :ashamed: Miehellä oli kyllä hyvin samantyylinen nimi kuin koiralla, tyyliin koira Jere ja mies Jore. En kyllä haaveillut seksistä koiran kanssa. Mulla oli vaan tylsää ja ajattelin justiinsa sillä hetkellä että sen hurtan kynnet pitäis leikata.Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Just noin, Musti, vähän vielä, Musti...Alkuperäinen kirjoittaja D::Paha :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä kutsuin silloista poikaystävääni koirani nimellä.
Hah hahAlkuperäinen kirjoittaja Femingway:varmaankin ns. freudilainen lipsahdus tyylipuhtaimillaan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä kutsuin silloista poikaystävääni koirani nimellä.
(taitaa kertoa paljon)
Ei tainnu hirveen hyvää seksiä olla.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No ei se nyt ihan noin mennyt. :ashamed: Miehellä oli kyllä hyvin samantyylinen nimi kuin koiralla, tyyliin koira Jere ja mies Jore. En kyllä haaveillut seksistä koiran kanssa. Mulla oli vaan tylsää ja ajattelin justiinsa sillä hetkellä että sen hurtan kynnet pitäis leikata.Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Just noin, Musti, vähän vielä, Musti...Alkuperäinen kirjoittaja D::Paha :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä kutsuin silloista poikaystävääni koirani nimellä.
Ja tämä oli siis SEKSIKOKEMUKSESIAlkuperäinen kirjoittaja BKM:...Mulla oli vaan tylsää ja ajattelin justiinsa sillä hetkellä että sen hurtan kynnet pitäis leikata.