toisen ketjun innostamana : NOLOIMMAT SEKSIKOKEMUKSESI :D

• Viestiketjun aloittaja tiitu the redhead
  • Ensimmäinen viesti
tiitu the redhead
itsellään varmaan se, kun pieraisin ukon etusormi peppureiässäni TAI se, kun pieraisin 69:n aikana... niin ja olen myös nukahtanut seksin aikana ja alkanut kuorsata ! :D

pääh
tietyssä asennossa tarpeeksi kovaa laittaessa kertyy alapäähän ilmaa joka sitten tulee "tussupieruna pois" seurustelun alussa oli aika noloa, vaikka ei miestä se haitannut. Nyt ostaan nauraa asialle

harmaa
Mulla varmaan,kun harrastin erään miehen kanssa peppuseksiä. Minulta tuli ripulit sängylle, eikä huomattu ku vast lopettaessamme touhuja xD. Ja kaksi kertaa siis onnistunu tekeen tän...

mie
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mulla varmaan,kun harrastin erään miehen kanssa peppuseksiä. Minulta tuli ripulit sängylle, eikä huomattu ku vast lopettaessamme touhuja xD. Ja kaksi kertaa siis onnistunu tekeen tän...
YÖÖÖÖÖÖÖÖK. Tuo on OIKEESTI noloa!!!! Mitä mies sanoi??? vai lähtixe saman tien ;D

poika
juhannushuumassa soutuveneeseen keskelle järveä harrastamaan tätä rakkauden fyysistä muotoa.kesken kaiken kolahdus,ollaan rannassa,yllättäen mökin rannassa. vanhempi pariskunta, noin 80v ikkunassa tuijottamassa tätä rakkauden ilmentymää.tuli airoihin vauhtia.no, eniten harmittaa et homma jäi keken :)

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
YÖÖÖÖÖÖÖÖK. Tuo on OIKEESTI noloa!!!! Mitä mies sanoi??? vai lähtixe saman tien ;D
Emmä muista mitä sano, mua nolotti aikalailla. Käytii yhes pesuilla... ja kyse ei siis aivan vieraasta miehestä, vaan tapailimme useammin seksin merkeissä.... Ja ei siis jäänyt viimeiseksi tapaamiskerraksemme kumpikaan noista "ripuli"kerroista. Ja nää tapahtui vaikka olin käynyt aiemmin paskalla:eek:

heh
Tuosta koirasta tuli mieleen kun miesystävä oli ekaa kertaa luonani yötä ja vuoden ikäinen (ISO) bernhardilaiseni hyppäsi sänkyyn, kun oltiin päästy peiton alle.
Se tiesi että oli kiellettyä mutta oli tietty mustis tai utelias uudesta ihmisestä.

Miehen ilme oli aika ikimuistettava.. silmät suurella pieni inho kasvoillaan kysyi että nukkuuksekin täällä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja D::
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä kutsuin silloista poikaystävääni koirani nimellä. :whistle:
:LOL: :LOL: Paha :snotty:
:LOL: :LOL: :LOL: Just noin, Musti, vähän vielä, Musti... :D :whistle:
:LOL: No ei se nyt ihan noin mennyt. :ashamed: Miehellä oli kyllä hyvin samantyylinen nimi kuin koiralla, tyyliin koira Jere ja mies Jore. En kyllä haaveillut seksistä koiran kanssa. :D Mulla oli vaan tylsää ja ajattelin justiinsa sillä hetkellä että sen hurtan kynnet pitäis leikata. :D

heh
Sanoin miestä hänen veljeksi, siis veljen nimellä...

Olin iskenyt miehen baarissa, kotona harrastimme villä seksiä ja minulla olikin alkanut yöllä kuukautiset. Eihän siinä muuta, mutta miehen naama, hyi!

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja D::
Mä kutsuin silloista poikaystävääni koirani nimellä. :whistle:
:LOL: :LOL: Paha :snotty:
:LOL: :LOL: :LOL: Just noin, Musti, vähän vielä, Musti... :D :whistle:
:LOL: No ei se nyt ihan noin mennyt. :ashamed: Miehellä oli kyllä hyvin samantyylinen nimi kuin koiralla, tyyliin koira Jere ja mies Jore. En kyllä haaveillut seksistä koiran kanssa. :D Mulla oli vaan tylsää ja ajattelin justiinsa sillä hetkellä että sen hurtan kynnet pitäis leikata. :D
:LOL: Ei tainnu hirveen hyvää seksiä olla.

Yhteistyössä