Toisen ketjun innoittamana.. Onko kenelläkään välit poikki ISOVANHEMPIEN kanssa?

Niin siis kyse teidän mummoista ja papoista..

Kenelläkään niin että heidän kanssa ei olla tekemisissä?

Tottakai poissuljetaa kuolleet.


Mä en ole isäni äidin kanssa missään tekemissä enää. No en ollu isäisänkään kanssa.

Syy siihen et miks nii sitä täytyy kysyä sieltä suunnasta. Meistä oo koskaan oltu kiinnostuneita. No ei sen puoleen ei ne ollu koskaan kiinnostuneita mun isästä. Muista sisaruksista joo. Syy siihen on jääny mysteeriksi. Isäkään ei tiedä mitä pahaa hän oli tehnyt.

No vaari nyt oli väkivaltainen juoppo joka kuoli pian 10v sitten.

Onneks mulla on äidin puolen isovanhemmat jotka on ollu isovanhempia niidenki puolesta.
 
mulla
Minun muut isovanhemmat oli kuolleet jo ennen syntymääni, vain isän äiti oli elossa. Vaikka mummu välillä ärsyttikin niin loppuun asti oltiin yhteydessä, mummu kuoli 8 vuotta sitten.
 
"vieras"
Äidin puolen isovanhempien kanssa meni välit poikki sisaruskiistojen vuoksi. Isoisä kuoli jo ja isoäidin jäätyä leskeksi olemme tavanneet 1-2 kertaa vuodessa muiden sukulaisasioiden merkeissä. Muuta yhteyttä ei pidetä.

En kaipaa kitkerän katkeria ihmisiä elämääni joten hyvä näin. Emme itse halua rypeä menneessä ja jos joku huomattavasti itseä vanhempi ja kokeneempi ei ole valmis menemään eteenpäin niin saa rypeä yksinään.
 

Yhteistyössä