toisen ketjun innoittamana: mitä ajattelisit, jos miehesi harrastusporukan saunassa olisi myös nainen?

  • Viestiketjun aloittaja saunojatar
  • Ensimmäinen viesti
saunojatar
no te, keitä se häiritsee: sanoisitteko miehellenne, että nyt et kyllä enää käy siellä saunomassa vai pyytäisittekö miestänne sanomaan naiselle, että painuu v*****n sieltä saunasta?
 
saunojatar
ajatteletteko asiaa vain niin, että miestä voisi häiritä alastoman naisen näkeminen eikä ollenkaan niin ,että miestä/vaimoa voisi häiritä myös se, että nainen näkee miehen alasti..?
 
Ööh
[QUOTE="vieras";24768592]No, tietäisin, että mieheni ei menisi mihinkään sekasaunaan. Joten ei tarvitsisi uhrata asialle ajatuksia.[/QUOTE]

Entäpä jos se sauna muuttuu sekasaunaksi miehen ollessa siellä sisällä? Juokseeko miehesi kädet silmillä ulos?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
saunojatar
yhellä toisella palstalla oli ketju aiheesta: miesystäväni oli miesporukalla saunomassa ja sinne tulikin yllättäen nainen eikä mieheni lähtenyt heti saunasta pois. Olen hyvin loukkaantunut...et tämän naisen mielestä ainakin miehen ois pitänyt saman tien jättää saunomiset sikseen...ja hän sai paljon kannustavia kommentteja, että kyllä on syytä olla vihainen miehelle...muakin kiinnostais tietää, pitääkö niiden mielestä, jotka sanoo, että mies ei saa/halua saunoa naisten kanssa, lähteä heti pois, jos joukkoon tuleekin yllättäen nainen!!!
 
"mie"
[QUOTE="vieras";24768592]No, tietäisin, että mieheni ei menisi mihinkään sekasaunaan. Joten ei tarvitsisi uhrata asialle ajatuksia.[/QUOTE]

MIten tollaiset asiat voi toisen puolesta TIETÄÄ????

Ja itse vastaukseen: ajattelisin, että saunassa oli myös nainen. Piste.
 
"vieras"
En tykkäisi asiasta, mutta yrittäisin olla tekemästä siitä härkästä, koska ei olisi iso juttu. Häiritsisi lähinnä se, että tilanne on varmasti ollut nousuhumalainen ja miesporukassa jokaisen "sisäinen alfauros nostaa päätään ja himoajatukset tiivistyy".. tiedätte kai, mitä tarkoitan.

Ja pitäisin naista huomionkipeänä ja muutenkin arveluttavana joka tieten tahtoen hakeutuu vastaaviin tilanteisiin, vaikka se on epäkohteliasta. (Olettaen siis että kyse on puolitutuista, eikä lapsuudenystävistä.)
 
[QUOTE="vieras";24768939]En tykkäisi asiasta, mutta yrittäisin olla tekemästä siitä härkästä, koska ei olisi iso juttu. Häiritsisi lähinnä se, että tilanne on varmasti ollut nousuhumalainen ja miesporukassa jokaisen "sisäinen alfauros nostaa päätään ja himoajatukset tiivistyy".. tiedätte kai, mitä tarkoitan.

Ja pitäisin naista huomionkipeänä ja muutenkin arveluttavana joka tieten tahtoen hakeutuu vastaaviin tilanteisiin, vaikka se on epäkohteliasta. (Olettaen siis että kyse on puolitutuista, eikä lapsuudenystävistä.)[/QUOTE]

Woot? :LOL: Kuvitteleks että miehillä on joku kollektiivinen ryhmäseksifantasia päällä heti kun saunaan tulee heidän kanssaan yksi jatkeeton? :D Pidät ilmeisesti miehiä aika yksinkertaisina pukkeina?

Kysymykseen: En ajattelisi asiasta yhtään mitään. Olen itsekin saunonut miesporukan kanssa ainoana naisena enkä pitänyt tilannetta yhtään sen oudompana kuin niitä kertoja jolloin naisten kanssa saunassa on ollut yksi mies.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
saunojatar
kylläpä on mielipiteitä laidasta laitaan. :) Tosiaan, eikös ois parempi, et mies vetäis äkkiä jalat koukkuun vartalon suojaksi ja istuisi silmät kiinni niin kauan, että nainen poistuu paikalta. Näin tapahtuisi mahdollisimman vähän "näkemisiä" :D
 
kylläpä on mielipiteitä laidasta laitaan. :) Tosiaan, eikös ois parempi, et mies vetäis äkkiä jalat koukkuun vartalon suojaksi ja istuisi silmät kiinni niin kauan, että nainen poistuu paikalta. Näin tapahtuisi mahdollisimman vähän "näkemisiä" :D
Jos vielä käpertyy nyyhkyttäen nurkkaan mahdollisimman lähelle kiuasta (sellainen lievä palovaara-aspekti kehiin), lähtee se tissikäs (ja ehkä muutama muukin) aika nopeasti paikalta ja tilanne on täten pikakelattu ohi.
 
Woot? :LOL: Kuvitteleks että miehillä on joku kollektiivinen ryhmäseksifantasia päällä heti kun saunaan tulee heidän kanssaan yksi jatkeeton? :D Pidät ilmeisesti miehiä aika yksinkertaisina pukkeina?

Kysymykseen: En ajattelisi asiasta yhtään mitään. Olen itsekin saunonut miesporukan kanssa ainoana naisena enkä pitänyt tilannetta yhtään sen oudompana kuin niitä kertoja jolloin naisten kanssa saunassa on ollut yksi mies.
Kiihotuit varmasti salamannopeasti kun näit ALASTOMAN MIEHEN!!!
Mun piti ihan alkaa kierimään lattialla tuskasta kun meinasin antaa kaikille heti :'(
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="vieras";24768592]No, tietäisin, että mieheni ei menisi mihinkään sekasaunaan. Joten ei tarvitsisi uhrata asialle ajatuksia.[/QUOTE]:LOL: Niin joo, kaveri/harrasteporukassa varsinkinhan jokainen itseään miehenä pitävä mies luikkii toki heti karkuun jos nainen sattuisi tulemaan samaan saunaan.

"hei jätkät mä en nyt tuukkaan saunaan kun öö mulla on vähän jotain ihottumaa tai jotain ja en mä oikeestaan tykkääkään saunomisesta"

Jotkut naiset elää kyllä täysin kuvitteellisessa todellisuudessa.
 

Yhteistyössä