X
xx
Vieras
Miksi tehdä lapsi jos ei kerran aio hoitaa eikä ymnmärrä miten tärkeä äiti on vauvalle.. jos vahinko, hyvä että joku hoitaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:En ole niinkään mitään mieltä äidistä. Ajattelen vaan, että aha, se on hänen valintansa. En voi kuitenkaan olla miettimättä niitä kipeitä rintoja, auts!!!! Mä imetin tuolloin tunnin välein ja rinnat oli kyllä ihan kipeet. Joskus oikeen toivoi vauvan heräävän päiväunilta, että saisi helpotusta siihen paineeseen... Jotenkin koin sen pumppaamisen jossain yleisessä vessassa tosi vastenmielisenä ajatuksena, mutta oon kuullu että joiltain se sujuu ihan tosta noin vaan!
Meitä on erilaisia äitejä ja hyvä niin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Gallup:mutta kukin varmaan tavallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Gallup:mutta kukin varmaan tavallaan.
Tuossa se oleellisin olikin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Miksi tehdä lapsi jos ei kerran aio hoitaa eikä ymnmärrä miten tärkeä äiti on vauvalle.. jos vahinko, hyvä että joku hoitaa.
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Gallup:mutta kukin varmaan tavallaan.
Mutta kun ne kaikki vauvt tarvitsee äitiään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Itse ajattelin tehdä tarvittaessa samoin, lapsella on ihan täysivaltainen isäkin olemassa. Synnytyshommathan on jo hoidettu, se ja imetys lähinnä on niitä ainoita naisten hommia meidän perheessä. Imettämättä lienee 8 tuntia ihan kohtuullinen aika.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:En ole niinkään mitään mieltä äidistä. Ajattelen vaan, että aha, se on hänen valintansa. En voi kuitenkaan olla miettimättä niitä kipeitä rintoja, auts!!!! Mä imetin tuolloin tunnin välein ja rinnat oli kyllä ihan kipeet. Joskus oikeen toivoi vauvan heräävän päiväunilta, että saisi helpotusta siihen paineeseen... Jotenkin koin sen pumppaamisen jossain yleisessä vessassa tosi vastenmielisenä ajatuksena, mutta oon kuullu että joiltain se sujuu ihan tosta noin vaan!
kaikilla ei maito nouse. ollenkaan. kokemusta on.
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:En ole niinkään mitään mieltä äidistä. Ajattelen vaan, että aha, se on hänen valintansa. En voi kuitenkaan olla miettimättä niitä kipeitä rintoja, auts!!!! Mä imetin tuolloin tunnin välein ja rinnat oli kyllä ihan kipeet. Joskus oikeen toivoi vauvan heräävän päiväunilta, että saisi helpotusta siihen paineeseen... Jotenkin koin sen pumppaamisen jossain yleisessä vessassa tosi vastenmielisenä ajatuksena, mutta oon kuullu että joiltain se sujuu ihan tosta noin vaan!
kaikilla ei maito nouse. ollenkaan. kokemusta on.
Joo, tiedän senkin. Eihän se imettäminen ole aina oma valinta! Tein vain tässä tapauksessa perusolettamuksen että tällä ko äidillä maitoa tulee, kun siitä ei ollut tekstissä mitään mainintaa. Ja noi duunijutut on varmaan olleet jo selvillä raskausaikana, jolloin tämä äiti ei ole vielä tiennyt tuleeko sitä maitoa synnytyksen jälkeen vai ei. Ketään ei ollut tarkoitus väheksyä tai loukata. Pahoittelen, jos niin tein.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Itse ajattelin tehdä tarvittaessa samoin, lapsella on ihan täysivaltainen isäkin olemassa. Synnytyshommathan on jo hoidettu, se ja imetys lähinnä on niitä ainoita naisten hommia meidän perheessä. Imettämättä lienee 8 tuntia ihan kohtuullinen aika.
Jos pystyt olemaan 8 tuntia imettämättä, niin miksei. Useimmilla rinnat taitavat räjähtää sitä ennen ; )
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Itse ajattelin tehdä tarvittaessa samoin, lapsella on ihan täysivaltainen isäkin olemassa. Synnytyshommathan on jo hoidettu, se ja imetys lähinnä on niitä ainoita naisten hommia meidän perheessä. Imettämättä lienee 8 tuntia ihan kohtuullinen aika.
Jos pystyt olemaan 8 tuntia imettämättä, niin miksei. Useimmilla rinnat taitavat räjähtää sitä ennen ; )
Ja maidontulo ehtyy vähitellen kun on noin pitkiä taukoja. Ai niin, sittenhän voikin jo itkeä täällä kun "maidontulo vain loppui"!
Alkuperäinen kirjoittaja orpo:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Gallup:mutta kukin varmaan tavallaan.
vauva tarvitsee palvelijan, jonkun joka ruokkii, kommunikoi, siistii, pukee ja hoitaa. jos äiti esim kuolee synnytyksessä, niin ei lapsen peli ole menetetty. se on tietenkin surullista, että äiti ei hoida lastaan, mutta hei: orvolla ei ole kumpaakaan vanhempaa ja hänestä voi kasvaa aivan kelpo aikuinen!
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi :voi voi kyllä se on ihan kamala äiti, voi kauheeta sentään...mutta ajatelkaas niitä isejä jotka ovat työpäivän joka päivä tai joskus öitäkin poissa vauvan luota?? kauheeta eikö totta
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja orpo:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Gallup:mutta kukin varmaan tavallaan.
vauva tarvitsee palvelijan, jonkun joka ruokkii, kommunikoi, siistii, pukee ja hoitaa. jos äiti esim kuolee synnytyksessä, niin ei lapsen peli ole menetetty. se on tietenkin surullista, että äiti ei hoida lastaan, mutta hei: orvolla ei ole kumpaakaan vanhempaa ja hänestä voi kasvaa aivan kelpo aikuinen!
Tietysti vauva selviää jos hoidetaan mutta äiti on aina äiti ja orvolle se äiti on se joka hoitaa! Aivan eri asioita!
Alkuperäinen kirjoittaja nän:Alkuperäinen kirjoittaja voi voi :voi voi kyllä se on ihan kamala äiti, voi kauheeta sentään...mutta ajatelkaas niitä isejä jotka ovat työpäivän joka päivä tai joskus öitäkin poissa vauvan luota?? kauheeta eikö totta
Niin, mutta tilanne olisi mun mielestä toinen jos esim. isä hoitaisi lasta tässä tilanteessa kun äiti on töissä. On eri asia hoidattaa anopilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Yhden äityli:Minusta on sääli lasta kohtaan. Ensimmäinen vuosi lapsen kiintymyssuhteelle on erityisen tärkeä ja se vaatii, että lapsella on läsnäoleva hoitaja (joka on siis läheisin ihminen jatkossakin). Itse en ensimmäisen vuoden aikana ollut erossa lapsestani kuin muutamia tunteja kerrallaan.