Toiselaiset äidit??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuhippa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä vois edes kuvitella harrastavani seksiä jonkun tuntemattoman kanssa kuukausi synnytyksestä.. Hyvä että oman miehen kanssa pystyin siihen... YÄÄÄÄÄÄK! :D MÄ en kestä.

[QUOTE="jen";30218954]En mä vois edes kuvitella harrastavani seksiä jonkun tuntemattoman kanssa kuukausi synnytyksestä.. Hyvä että oman miehen kanssa pystyin siihen... YÄÄÄÄÄÄK! :D MÄ en kestä.[/QUOTE]

Ei oo ollu kummonen jälkivuoto. Voiko toi olla noin? :D Ihan pimeetä.

[QUOTE="jen";30218971]No joo :D Mulla ainakin vuosi 6vkoa ihan.... Hyh.

Miten jollain voi olla niin kiire saada uusi mies? Miksei voi keskittyä siihen vauvaan.. Ja muihin lapsiin? Näitä mä en vaan käsitä.. :([/QUOTE]

Ei voi olla kaikki ihan kotona tolla naisella. Sitähän on silmät ihan ristissä, kun vauva on niin pieni. Miten käy edes mielessä, että hakee uutta miestä vai onko ollut pakko saada nopeesti joku kiikiin, että olisi apuja?

[QUOTE="jen";30218971]No joo :D Mulla ainakin vuosi 6vkoa ihan.... Hyh.

Miten jollain voi olla niin kiire saada uusi mies? Miksei voi keskittyä siihen vauvaan.. Ja muihin lapsiin? Näitä mä en vaan käsitä.. :([/QUOTE]

Ehkäpä tuo nainen pystyy keskittymään useampaan asiaan kerralla?

Ehkäpä tuo nainen pystyy keskittymään useampaan asiaan kerralla?

Aaaah... Joo. OKei. No mä ymmärrän sen että sä käyt vaikka koulussa tekemässä kokeen pari kun lapsi on syntynyt, mutta täysin uusi parisuhde heti kun vauva on luiskahtanut pois sun sisältä? Ja uusi vauva vain kehiin, kun uusi mies haluaa vauvan? Ai kamalaa. Kumpikohan on vahingollisempaa perheen muille lapsille? :S

[QUOTE="jen";30218995]Aaaah... Joo. OKei. No mä ymmärrän sen että sä käyt vaikka koulussa tekemässä kokeen pari kun lapsi on syntynyt, mutta täysin uusi parisuhde heti kun vauva on luiskahtanut pois sun sisältä? Ja uusi vauva vain kehiin, kun uusi mies haluaa vauvan? Ai kamalaa. Kumpikohan on vahingollisempaa perheen muille lapsille? :S[/QUOTE]

Onhan tuo kuvio hieman "normaalista poikkeava". Ja onhan siinä varmasti omat haasteensa.

Mutta onko nyt todella niin, että tuo äiti ei keskittynyt vauvaan ja muihin lapsiin, koska löysi nopeasti uuden miehen?

Ja että tuon perheen muut lapset ovat nyt sitten jotenkin vahingoittuneita sen vuoksi?

Onhan tuo kuvio hieman "normaalista poikkeava". Ja onhan siinä varmasti omat haasteensa.

Mutta onko nyt todella niin, että tuo äiti ei keskittynyt vauvaan ja muihin lapsiin, koska löysi nopeasti uuden miehen?

Ja että tuon perheen muut lapset ovat nyt sitten jotenkin vahingoittuneita sen vuoksi?

No ensinnäkin, musta tuntuu että äiti ei ole edes käsitellyt omia tuntojaan. C'mon sen mies lähti kun vauva oli 1kk ja se oli raskaana jo toiselle kun vauva oli 2kk? Kaikki lapset tosi nuoria ja tuo on jo kolmas "pysyvä" mies. Ei ole vahingollista? Kyllä se vaan voi olla. Joten ei, musta ei tunnu että olisi keskittynyt niihin lapsiin.. Kaikki tietää miten raskasta on olla raskaana.. Vielä uuden miehen kanssa joka ei puhu suomea tai tunne kunnolla perhettä.

En mä vaan voisi kuvitella yrittäväni perustaa perhettä kenenkään kanssa, kun on juuri syntynyt vauva.. Tuntuu vaan pahalta.

Yhteistyössä