Toiseen rintaan kipuillut/kuumottanut pari päivää...en imetä...mitä voi olla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuva

Vieras
Imetyksen lopettamisesta on aikaa...nyt on toisen rintaan tullut kipuilua ja kuumotusta,sattuu kun koskee ja painaa siihen.en havaitse mitään muita oireita ja mielestäni on kummallista kun tää oire on nyt vaan toisessa rinnassa.jos olis tulehdusta nii mulle varmaan nousis kuumekin.
ei ole ennen tällasta tuntemusta ollut..
uskallanko odotaa maanantaihin lääkärikäyntiin?
miten pitäisi tutkia?ultralla vai millä?
kellään ideaa mitä tää ois tai onko muilla ollut vastaavaa?

kiitos jos vastailette!

siis eikö teillä kellään oo ollu mitään tällasia tuntemuksia???
jos on syöpä,onko se kipeä vai ilmaantuuko vain joku patti??

jos johtuu hormoneista ja kuukautiskierrosta niin voiko se olla vain toinen rinta kipeä..mielestäni ei.?
onko suositella lääkäreitä?

En osaa sanoa mikä sulla voisi olla. Tulehdus tulee kuitenkin ekana mieleen, entäs joku maitotiehyen tukos?

Mutta anoppini sairastaa rintasyöpää ja hänellä ei siinä rinnassa ollut mitään kipuja tai kuumotusta. Oireena oli nopeasti kasvava patti ja jostain kohtaa (patin vierestä?) rinnan iho vetäytyi silleen kuopalle.

kiitos edes teille vastanneille!
lopetin imetyksen en ees muista..oisko puol vuotta sitten.ei kai mikään tukos siis voi olla.
kuinkahan ois tulehduksen laita sitten,tuntuu nyt että olis hivenen turvonnempi kuin toinen rinta,ihan ehkä vähän.mut toi kipuilukin tuntuu vaan jos sitä rintaa painaa.
no mun rinnan iho vetäytyy kyllä kurtulle kun on A-kuppi joka on moneen otteeseen venyny D-kupiksi kun on imettänyt lapsia...siitä en osaa päätellä mitään.
kuinkahan pitäs tutkia et ois varma tieto sit?
vai pitäskö ottaa si vaan joku lääkekuuri lääkäriltä vastaan ja koittaa...
meillä nimittäin melkein saa terveyskeskuksessa itse tehä diagnoosin mikä vaivaa..että osaisin sitten ees vaatia jotain tutkimusta itelleni:)

Yhteistyössä