H
hölö
Vieras
Luin äsken ketjua jossa joku mankui, että haluaa saada samoja asioita mitä mamutkin saavat. Samaan hengenvetoon muiden säestyksellä ollaan rasisteja. Kysynkin nyt, että onko se mamun syy jos lähtee hakemaan jotain joogamattoa kirjastoon tai uimavuoroja? Onko se mamun vika jos suomessa ollaan sitä mieltä, että helpoin ratkaisu on antaa ne kuin sopeuttaa heidät meidän kulttuuriin?
Eli oma moka ei mamujen.
Miksi te marisette joka asiasta mutta ette itse tee mitään? Kansalaiset voivat hyvin tehdä aloitteita päättäjille tai nousta barrikadille mutta nyky suomalainen ei sitä tee kun kaikki voimat menee valittamiseen.
Äidit jotka vaaditte tasa-arvoa olette itse tasa-arvoa vastaan. Niin kauan kuin yksilöiden välinen tasa-arvo ei toteudu ei toteudu mikään muukaan.
Eli oma moka ei mamujen.
Miksi te marisette joka asiasta mutta ette itse tee mitään? Kansalaiset voivat hyvin tehdä aloitteita päättäjille tai nousta barrikadille mutta nyky suomalainen ei sitä tee kun kaikki voimat menee valittamiseen.
Äidit jotka vaaditte tasa-arvoa olette itse tasa-arvoa vastaan. Niin kauan kuin yksilöiden välinen tasa-arvo ei toteudu ei toteudu mikään muukaan.