Toiseen ketjuun viitaten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölö

Vieras
Luin äsken ketjua jossa joku mankui, että haluaa saada samoja asioita mitä mamutkin saavat. Samaan hengenvetoon muiden säestyksellä ollaan rasisteja. Kysynkin nyt, että onko se mamun syy jos lähtee hakemaan jotain joogamattoa kirjastoon tai uimavuoroja? Onko se mamun vika jos suomessa ollaan sitä mieltä, että helpoin ratkaisu on antaa ne kuin sopeuttaa heidät meidän kulttuuriin?
Eli oma moka ei mamujen.
Miksi te marisette joka asiasta mutta ette itse tee mitään? Kansalaiset voivat hyvin tehdä aloitteita päättäjille tai nousta barrikadille mutta nyky suomalainen ei sitä tee kun kaikki voimat menee valittamiseen.
Äidit jotka vaaditte tasa-arvoa olette itse tasa-arvoa vastaan. Niin kauan kuin yksilöiden välinen tasa-arvo ei toteudu ei toteudu mikään muukaan.

Mikä ihmeen ongelma se on joillekin, että tänne muuttaa ihmisiä muualta maailmasta. Onko tämä kylmä ja kolkko maamme jostain minulle tuntemattomasta syystä sellainen paikka, jonne muilla ei olisi asiaa?
Nämä horinat raiskauksista ja rikoksisita ovat populistista hölynpölyä. On aina ja kaikkialla ollut niin, että siellä missä ihmisiä, siellä rikollisuutta. Ja mikä tekee muualta tulleen rikoksen pahemmaksi kuin syntyperäisen suomalaisen?
Tämä touhu alkaa muistuttaa tilannetta ennen sotia Saksassa. Siellä tyytymättämälle kansalle syötettiin paskaa silmät suut täyteen ja mitkä olivatkaan seuraukset.

[QUOTE="vieras";22992611]Mä totisesti toivon näkeväni sen päivän kun suomalaiset nousee barrikadeille![/QUOTE]

Kun näitä viestejä täällä lukee niin sitä ei tapahdu.

[QUOTE="Pena";22992647]Mikä ihmeen ongelma se on joillekin, että tänne muuttaa ihmisiä muualta maailmasta. Onko tämä kylmä ja kolkko maamme jostain minulle tuntemattomasta syystä sellainen paikka, jonne muilla ei olisi asiaa?
Nämä horinat raiskauksista ja rikoksisita ovat populistista hölynpölyä. On aina ja kaikkialla ollut niin, että siellä missä ihmisiä, siellä rikollisuutta. Ja mikä tekee muualta tulleen rikoksen pahemmaksi kuin syntyperäisen suomalaisen?
Tämä touhu alkaa muistuttaa tilannetta ennen sotia Saksassa. Siellä tyytymättämälle kansalle syötettiin paskaa silmät suut täyteen ja mitkä olivatkaan seuraukset.[/QUOTE]

Kun ei uskalleta katsoa itseään silmiin ja todeta, että hei minä tein väärän valinnan ja sen voi korjata. Mutta nyt tukeudutaan suuntaan joka tulee tekemään koko suomesta muussia. Sen verran pitäisi olla isänmaallinen. Itse en halua suomesta luopua ja tulen taistelemaan kynsin ja hampain suomen puolesta. Ei ne mamut tässä se tuohoaja ole vaan suomalaiset itse.

Kauhee haloo jostain 80-vuotiaasta isoäidistä, joka asuisikin samassa kämpässä sukunsa kanssa. Ja sitte tänne kumminkin tulee kymmenittäin ja sadoittain nuoria miehiä jotka tarvii oman asunnon ja kaikki tuet, ryöstämään ja raiskaamaan. ARGH. Ja se ei ole ongelma, mutta mummot pitää pistää takas kotimaahansa

En mä ole mamuja asiasta syyttänytkään, paitsi tietysti rikoksesta ja siitäkin syytän tekijää rotuun katsomatta.
Todellakin olen sitä mieltä että suomalaiset nöyristelee liikaa ja esim joku enkelitaivaan juttu oli ihan suomalaisista lähtöisin- varooksi, ihan varooksi vain jos vaikka joku toisen uskoinen siitä loukkaantuu......

Vaikutan äänestämällä, todellakin. Kaikkien hippipuoluetitten kannatus loppu meinaan just nyt mun kohdaltani.

Yhteistyössä