S
sandeliina-75
Vieras
Meillä on terve poika s. 27.11.2002. häntä yritimme kuusi pitkää vuotta. Kaikki tutkittiin ja mulla nypittiin kiinnikkeitä ja kystia pois ja oltiin icsis kolme kertaa ja luovutettiin. Sitten ihme tapahtui ja sain ensimmäisen plussaa näyttävän testin tehä!!!Raskaus meni hyvin ja sectiolla syntyi ihana poika. Sen jälkeen emme ole käyttäneet ehkäisyä, koska olisi ihanaa saada myös Roopelle kaveri!! Toki olemme onnellisia nytkin, koska meillä on mailman ihanin pikkupoika. Se tässä nyt niin kovaa ärsyttää, kun kaikki nekin jotka tietää kuinka hankalaa oli saada tämä ensimmäinenkin lapsi, niin nekin vaahtoaa meille, et "tehkää" nyt jo kaveri! Ja miksette tee jo kaveria... Raivostuttavaa! Ne samat ihmiset joille olen monet itkuni asiasta itkenyt ensimmäisestä haaveillessa.
Nyt en oikein tiedä mihin kuulun, tännekö, vai kuumeilijoihin, mun mielestä kyllä sekä että...
Se tässä mietityttää, että pitäisikö taas alkaa uudestaan tutkia? Vaikka meissä molemmissa on jo todettu sillon aikoinaan vika. Mulla "putket" tukossa ja miehellä heikkolaatuista spermaa...Vaikka onnistuihan se silti lopulta.
En kyllä varmaan jaksaisi niitä hormoonihoitoja...Mut jos sitte joskus...
Nyt en oikein tiedä mihin kuulun, tännekö, vai kuumeilijoihin, mun mielestä kyllä sekä että...
Se tässä mietityttää, että pitäisikö taas alkaa uudestaan tutkia? Vaikka meissä molemmissa on jo todettu sillon aikoinaan vika. Mulla "putket" tukossa ja miehellä heikkolaatuista spermaa...Vaikka onnistuihan se silti lopulta.