No heipähei..
Kuulun varmaan tänne, koska haaveena saada vauva tammi-helmikuussa -17. Itse olisin valmis toiseen raskauteen heti, mutta mies on ehdoton, että toisen aika on vähän myöhemmin. Kaikista yrityksistä huolimatta hän on pysynyt linjassaan, eikä ole vaihtanut mielipidettään. Joten tässä odotellaan maalis-huhtikuuta
Eli olen -86 syntynyt (eli 29v) yhden touhukkaan 2-vuotiaan tytön äiti. Olen aina haaveillut alle 3v ikäerosta sisarusten välillä, mutta näillä näkymin minun pitää luopua haaveistani ja totutella hieman pidempään ikäeroon
Esikoinen on kyllä ollut vaativa vauva eikä vieläkään nuku täysiä öitä. Vauvana herätti parhaimmillaan 20 x yön aikana ja päivisin viihtyi vain sylissä (enkä heikkohermoisena kyennyt siihen viisaaseen neuvoon, että " se oppii olemaan yksin kun annat sen vaan itkeä yksin", vaan sitten kuljettiin sylikkäin). Nyt vasta tämä tättähäärä on alkanut viihtyä edes pieniä aikoja yksinään, ja tietenkin se vauvakuume pamahti heti päälle, kun toinen irtautui äidistä hetkeksikin ja itse menin töihin takaisin.
Nautin kuitenkin esikoisestani täysillä ja aion antaa hänelle kaiken huomioni siihen saakka, kunnes se kuopus on sylissä ja vaatii omansa. Luulen, että lapsiluku olisi sitten täysi, kun toisen saisimme. Ehkä itse olisin valmis kolmanteenkin (riippuu tietenkin mitä tämä toinen toisi mukanaan), mutta mies on sanonut, että yksikin riittäisi hänelle.
Näillä mennään, ja kuumeillaan täällä yksinäisyydessä nyt ensi kevääseen asti. Josko sitten tärppäisi melko pian, ja saisin nauttia vielä kerran raskauden ihmeellisestä olotilasta