K
kakkonen
Vieras
heippa...eli olen raskaana n. vkolla 6. Minulla on yksi poika 10kk, joka oli vauvana koliikkitapaus + muutenkin voimakas tahtoinen poika.
raskuden aikana kerty 27kg...mistä on jäljellä vielä 10kg.. :ashamed:
synnytys oli rankka...ja raskaus meni yli. tällä hetkellä pojalla menossa känkkäränkkä vaihde... :/ kovasti itseäni mietityttää, miten jaksan kahden kanssa...kun nytkin tuntuu hermot menevän... :ashamed:
olen kovin väsynyt, vaikka poika nukkuu hyvin yöt. herää 7-8 aikaan aamulla.
söin pillereitä, mutta tämä raskuas tuli niistä huolimatta, eli ei ole kovin "toivottu" jos niin voi sanoa. silti...en kykene aborttiin...
miehen kanssa paljon ollut riitoja...ja tämä taisi olla viimeinen niitti... :'( tiedän, että varmasti selviytyisin kahden kanssa...mutta silti mietittyy että, mitä jos vaimat loppuu...pelottaa mahd. koliikit jne....
mies ei vauvana poikaa paljoa hoitanut...miten sitten kun lapsia olisi kaksi... :\|
no kuitenkin ...taohtoisin kuulla teiltä toista odottavaa, miten raskaus sujunut vaikka mukana touhuaa pieni vauva (alle 1vee)...entä, jos odotat kolmatta...miten kakkosen syntyminen vaikutti elämään?
entä jos vanhempien välit riitaisat/huonot? miten uusi vauva vaikuttanut....
raskuden aikana kerty 27kg...mistä on jäljellä vielä 10kg.. :ashamed:
söin pillereitä, mutta tämä raskuas tuli niistä huolimatta, eli ei ole kovin "toivottu" jos niin voi sanoa. silti...en kykene aborttiin...
miehen kanssa paljon ollut riitoja...ja tämä taisi olla viimeinen niitti... :'( tiedän, että varmasti selviytyisin kahden kanssa...mutta silti mietittyy että, mitä jos vaimat loppuu...pelottaa mahd. koliikit jne....
mies ei vauvana poikaa paljoa hoitanut...miten sitten kun lapsia olisi kaksi... :\|
no kuitenkin ...taohtoisin kuulla teiltä toista odottavaa, miten raskaus sujunut vaikka mukana touhuaa pieni vauva (alle 1vee)...entä, jos odotat kolmatta...miten kakkosen syntyminen vaikutti elämään?
entä jos vanhempien välit riitaisat/huonot? miten uusi vauva vaikuttanut....