Toinen tulossa :)!

meillä on ikäeroa 1v3kk ja päivälleen ;)
tää on ollu tosi kamala kaaos, miehen oli palattava töihin kun vauva oli viikon ikäinen. lapset ovat nyt liki 6kk ja 1v9kk, ja vauva on huutanut viimeiset 5kk lähes päivittäin ja lujasti-alkaa olla hermot vähän koetuksella, ja allergioita aiheuttajana nyt setvitäänkin. esikoisen ihan oma juttu on muskari, jonne ei vauvoja oteta :)
meillä kyllä esikoinen uhmaa ja on mustasukkainen vauvasta, ollut alusta saakka. moni tosin väitti ettei näin voi olla, kun ikäero on niin pieni..
 
Meillä tytöille ikäeroa kertyi vähän päälle 2vuotta.

Todella hyvin on esikoinen ottanut vauvan vastaan, en edes uskonut että näin hyvin suhtautuu tulokkaaseen. Innokkaasti auttaa mua lasten hoidossa ja kotiaskareissa siinä sivussa :)

Itse olen myös jaksanut hyvin, vauva herää kerran yössä, yleensä klo:5, jolloin mies syöttää lapsen ennen kuin lähtee töihin pullosta. Yöunilta noustaan 9-10 aikoihin.

^^ Ylempään, meillä oli mummilassa synnytyksen ajan.

 
AAM
Esikko jääpi nyt toistaiseksi ainoaksi lapseksi. Päätti tämä tuleva kakkonen irtisanoa sopimuksemme ennen aikojaan :|

Jätti emoaluksen rv 6 ja pakkasi tavaransa ja poistui. Juuri palattu Jorvista ja sanoivat että uutta yrityksta vaan kehiin kun on yhdet normirättipäivät koettu.. =) joten niitä odotellessa...
 

Yhteistyössä