Toinen raskaus, milloin tunsit liikkeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katrinainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katrinainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
2 076
0
36
Mulla menossa rv 18 toinen raskaus. tunsin ekat potkut jo rv 16, sitten meni viikko etten tuntenut mitään. Nyt olen tuntenut silloin tällöin (pari kertaa) kutittelua ja epämääräistä möyrintään, mutta en varsinaisia potkuja. Normaalia? Vielä potkuje ei kai tarvitsisi tuntuakaan. olen menossa huomenna rakenneultraan ja jännittää kamalasti. Ekasta raskaudesta tunsin potkuja joka päivä rv 17 lähtien.

Tiedän, että alkaa tulla kommentteja ettei ole mahdollista. Mutta viikolta rv9 + jotain aloin tuntea hienoisia liikkeitä jotka sitten vaan vahvistui ajan myötä. Ihmettelin asiaa itsekin ihan erikoislääkärille ja sanoi että herkästi tuntevilla, hoikilla ihmisilla on mahdollista. Ekassa raskaudessa tunsin rv14.

Alkuperäinen kirjoittaja aikaisin:
Tiedän, että alkaa tulla kommentteja ettei ole mahdollista. Mutta viikolta rv9 + jotain aloin tuntea hienoisia liikkeitä jotka sitten vaan vahvistui ajan myötä. Ihmettelin asiaa itsekin ihan erikoislääkärille ja sanoi että herkästi tuntevilla, hoikilla ihmisilla on mahdollista. Ekassa raskaudessa tunsin rv14.

Mä myös tunsin kolmannen lapsen liikkeet rv9. Enkä muuten ole erityisen laiha. Ja edellisestä raskaudestakin oli kulunut 8v. Olin siinä ekassa ultrassa rv11+jotain ja hoitaja sanoi, että liikkuupa vauva kovasti ja mä sanoin, ett tiedän kyllä. Tunsin liikkeet ihan selvästi. Hoitaja sanoi, että on kyllä ennätys heillä käyneistä äideistä, jos tunnen ne liikkeet niin aikasessa vaiheessa.

Ajattelin koko raskauden ajan, että voi ei mä saan ikiliikkuja lapsen enkä jaksa hänen kanssaan, jos pitää juosta koko ajan perässä. Mutta tulikin oikein rauhallinen, helppo ja ihana pian 3v tyttö.

Ekassa tunsin rv 16+ ja tässä toisessa nyt jo tuntuu muljuaminen ja viikkoja on 14+0 ja mielestäni olen tuntenut niitä jo ainakin viikon verran, mutta nyt ei kyllä voi enää erehtyä. Tämä on kanssa ollut joka ultrassa todella vilkas. Ekat liikkeet nähtiin ultrassa jo rv 8+6.
Enkä ole mitenkään kovin laiha.

Yhteistyössä