Toinen raskaus ja seksi ei maistu niin kuin aina ennen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miiru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miiru"

Vieras
ollaan aina oltu mieheni kanssa viriileitä. mutta nyt minulle ei vaan seksi maistu. siitä tulee itselleni todella paha mieli... onko muilla ollut raskauden aikana tälläistä? Nyt minulla rv 28

Jep. Ekalla kerralla oli ainakin pari kertaa viikossa. Nyt saattaa olla 2 viikkoakin väliä. Ei huvita välillä minkäänlainen seksi. Joten mies on oman käden varassa paljolti. Ja mies sanonu et ei mun maha sitä kyllä kiihota millään lailla. Ekalla kerralla oli toisin.

Mut sit kun alkuun pääsee niin kyllä mä nautin.

Meilläkin meinaa miehellä mennä hermot kun yksinkertasesti en anna :D Välillä tekis mielikin mut pari kertaa käyny niin et seuraava pvä menee sängyssä kun sattuu mahaan niin hitosti :(
Nyt se valittaa et ei häntä satu niin helposti vois harrastaa :D

Jep. Ekalla kerralla oli ainakin pari kertaa viikossa. Nyt saattaa olla 2 viikkoakin väliä. Ei huvita välillä minkäänlainen seksi. Joten mies on oman käden varassa paljolti. Ja mies sanonu et ei mun maha sitä kyllä kiihota millään lailla. Ekalla kerralla oli toisin.

Mut sit kun alkuun pääsee niin kyllä mä nautin.

mies kyllä kehuu minua ja on taivaallinen muutenkin. Ei vaan sytytä. ja kyllä sitten kun sekstaillaan niin saan orgasmin ja hyvältä se tuntuu. On ollu aikas syyttävä olo itellä. vaikka enhän voi tälle mitään..vai voinko?

Mulla ei tehnyt yhtään mieli melkein koko raskauden aikana. Alusta asti lähti halut, ja tais olla melkein joskus rv 25-30 sitten enemmän teki mieli. Eikä kyllä silloinkaan paljoa.
Alkuraskaudessa oli aina sellainen olo, etten ole sinut oman vartaloni kanssa, joka kasvoi ja muuttui vauhdilla. Luulen että se vaikutti omalla tavallaan mulla.
Ei voi mitään, mutta mies saa sitten mieluilla vaikka miten paljon, turhaan. Ei kannata pahoittaa omaa mieltään, jos ryhtyy hommiin vaan siksi että mies haluaa mutta itseä ei kiinnostaisi. Kannattaa sanoa miehelle suoraan asiasta, tietää ettei mieti onko vika hänessä tai sellaista. Voit aina syyttää hormoneita ;)

Täysin sama homma, oltiin miehen kanssa todella aktiivisia seksin suhteen mut jotenkin tää raskaus on tehny musta ihan tosi frigidin, tää maha vaan jotenkin masentaa mua eikä tee mieli, ei tunne itteensä yhtään haluttavaks ja aina toi maha on vaan tossa tiellä..