toinen ovulaatio vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minkälainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minkälainen

Vieras
Pari kk sitten jätetty pillerit ja vauvahaaveita elätellään. Mut ihmetyttää tää mun kierto. Onhan se aina ollut paljonkin epäsäännöllinen ennenku alotin ees pillerit, mut sillon se ei niin haitannu, mut nyt siis...
kp9 tikutin ovisplussan (tai ainakin mielestäni oli tasavahvat viivat)
kp10 tuli selvät kirkkaat kananmunalimat, mutta myöhemmin aattelin et ehkä sekotinkin ne spermaan mitä edellisenä päivänä oli sisälleni ajautunut ;)
kp 17 alkoi ruskea tuhruvuoto
kp19 hieman vihloi mahasta
kp20 eli tänään tuhruvuoto, tai oikeastaan rusehtava valkovuoto, jatkuu ja tänään sain ovisplussan!!! Ihan selvästi vahvempi testiviiva kuin kontrolli.

Eli mitä tää nyt on?? ONko kellään arvailuja miten tää kierto nyt vois mennä?
Vai oisko vaan hormonihäröjä pillereitten jälkeen?
Kommentoikaa, please!!!

siis joo, unohdin mainita et tänä aamuna tein r-testin, nega. Ja sit päivällä hölmöyksissäni tein uuden ovistestin kun niitä kerran oli. Tai oliko se sit hölmöö jos oikeesti ovis nyt oiskin...äh en mä tajuu.

tänään taas ihmetyttää yhä enemmän. Sain tänään siis kp21 selvääkin selvemmän ovisplussan. En oo ikinä niin vahvaa saanut, testiviiva tuli ennenku kontrolliviiva ja on tosi paljon tummempi. Mutta ruskea limavuoto on lisääntynyt ja ihan himppu aavistu verta oli seassa. Vuoto ei siis ole tavallaan sellasta runsasta tuhrua mitä mulla tulee menkkojen alussa ja lopussa, vaan ihan kun tosi runsasta valkovuotoa mutta vaan ruskeeta ja vähän limaista. Ei silti yhtään niinku ovislimat.
Oli mitä oli, ei ainakaan hyvältä näytä...

Mua ärsyttää yli kaiken ne ketjut joihin aloittaja ei oo tullu kirjoittaan mitä on tapahtunut tai siis jos on jotain kysynyt tai asiaa selittänyt niin ei sitten oo lopputulosta tullut laittaan...tälläkin palstalla monia sellaisi ketjuja...joten tuli siis itse vielä päivittämään tilannetta, vaikka tuskin se monia kiinnostaa
Nyt siis kp24 ja tänään ovisplussa jälleen, kuten kp21 ja kp22 (kp23 en testannut)
Eilen kp23 oli pahoinvointia ja kävin yökkäilemässä pöntöllä, siitäpä uskaltauduin tekemään r-testin, joka tietty negaa!!!
Nyt siis kp24 ja tuhruvuoto siis loppunut, ei tule kauheesti minkäänlaista vuotoa.

Edelleenkään en tiedä onko koko ovista tapahtunut tässä kierrossa, tuskin ainakaan sillon kp9 ainakaan??!!!! No, tulen ainakin kertomaan sitten kun menkat alkaa, jos jollain vastaisuudessa jotain samanlaista niin tietää miten ees mulle kävi. NIin ja jos jollain kommentoitavaa niin kiitollisena luen :)

Kyllä sitä oireista ja ajankohdasta ajatellen kuvittelisin, että kyseessä on kiinnittyminen. Sitä en osaa sanoa, miksi ovistesti siihen reagoisi. Joskus kyllä loppukierrosta ovistestissä on plussaa, mutta silloin yleensä raskaustestikin reagoi.

Toivotaan parasta! Mielelläni luen täältä miten kävi, sillä kuten sanoit, niin harmittaa "kesken jääneet" tarinat.

tänään kp26 tai sanoisko tätä sitten kp1??!
EIlen tuhru muuttui aavistuksen runsaammaksi ja värikin hieman vaaleamman ruskeaksi/punertavaksi. Tänään aamulla tuli taas hieman enemmän vuotoa...siis ei voi vielä verrata kuukautisiin, mutta mulla menkat saattaa olla joskus tällaset, eli ei varsinaisesti kunnon verivuotoa, vaan lähinnä tuhrun tapaista. Vuoto on vähän niinkuin limaa jonka seassa sellasia verihyytymiä, tai en tiedä voiko sanoo hyytymiks, sillä josku multa tulee sellaisia ruskeita klimppejä ja "riekaleita" mut nyt on sellasia venyviä "limamatoja". Voi kiesus mitä tekstiä ;) Ihania kuvauksia, mutta paremmin en osaa kertoo. Eli kaipa tämä kierto nyt sitten oli tässä, kun mitään oireitakaan ei oo. Kp1 siis!

hei!

mielelläni minäkin luen lisää :) on tosi tympeä lukea teksti joka esim kolahtaa itsellekkin ja sitten loppu tulos ei selviä.

Itselläni on ensinmäisen keskenmenon jälkeen ollut myös sellaista ruskeita limamatoja/ riekaleita. nyt on 2 kuukautiset ollut silleen et eivät kestä kuin 4päivää eikä niitä voi kyllä oikeastaan kuukautisiksi edes sanoa :D ja nyt viimeksi olleet kuukautiset eka pv oli ihan sellaista vaalean ruskeaa ja sitten 2 pv oli erittäin kirkkaan punaista ja heikkoa ja viimisen päivä oli myös saman laista ruskeaa. testin tein ja negaa näytti. sillä oireet ollut siihen voimakkaasti viittaavia. mutta voiko olla jotenkin perinnöllistä sillä äidillänikään kaikki 4 raskautta on saatu selville vasta verikokeesta vaikka olisi kuinka monta testiä tehnyt?

Kiitoksia kysymykseeni vastanneille jo etukäteen ja odotan innolla sinun tuloksiasi ja toivotan onnea :)

En kyllä osaa tohon perinnöllisyyteen sanoo mitään, mut ehkä sun kuitenkin kannattais vielä testata kohta uudestaan jos normaalisti sun menkat on eirlaiset. Voihan tietty olla että toi tollanen ruskea tuhru ja niukka vuoto johtuu siitä keskenmenosta, mut toisaalta en uskois että se vaikuttais enää, eli sis ehkä ensimmäisiin menkkoihin keskenmenon jälkeen, mut sit vissiin pitäs jo normalisoitua. Itellä ei keskenmenoja oo ollu, joten ei henk. koht kokemusta.
Mulla on PCO ja ovuloin aika harvakseltaan eli niissä kierroissa kun en ovuloi, niin vuoto on tosi niukkaa ja sit melki jos vuoto on runsaampaa niin tiedän että oon ovuloinu.
Mä oon tullu siihen lopputulokseen että ne edellisen kierron plussat ovistesteissä oli vaan PCOn aiheuttamia enkä siis ollu oikeesti ovuloinu. Ja se tuhru mitä tuli yli viikko ennenku kp:t muuttu 1:ksi niin johtu varmaan ohuesta limakalvosta tai jonkun hormonin vähyydestä niin että limakalvo sieltä tuli tuhruna pois.
Nyt siis menossa kp4 ja uutta yritystä kohti. Ärsyttävää kun oikeestaan vaik yritetäänkin lasta niin mitään kiirettä meillä ei oo ja oikeestaan ois parempi kun raskautuisinkin vasta vaik kesällä, mut kun kerran ollaan päätetty hankkia tämä kolmas lapsi niin sit jotenkin ootan koko ajan et tulis nyt jo raskaaks. Mä kun oon tällanen kaikkihetimulle-tyyppi.

Onnea sulle mv plussametsästykseen ;)

Pitänee varmaan viikonloppuna tai alku viikosta testi tehdä ja kumpaavaan näyttää niin varata viel lääkäriin aikaa varmistukseen. :) Ja koska näin neuloja pelkään todella paljon niin onko kukaan tietoinen voiko sen nähdä ( jos esim viikolla 3-7, joku :P) niin esim ultrassa jos ei virtsa näytteessä näy? vaikka sit jos raskaana onki niin pakko neuloihin yrittää tottua mut et jos en sit olekkaan niin ei sitten tulisi turhan feilattua siel verikokeissa :) ( tai no turhaan ja turhaa) en siis kestä nähdäkkään hyvä että nupinneulaa :D

Kiitos ap ja sylin täydeltä plussa onnea myös teille :)

Pitänee varmaan viikonloppuna tai alku viikosta testi tehdä ja kumpaavaan näyttää niin varata viel lääkäriin aikaa varmistukseen. :) Ja koska näin neuloja pelkään todella paljon niin onko kukaan tietoinen voiko sen nähdä ( jos esim viikolla 3-7, joku :P) niin esim ultrassa jos ei virtsa näytteessä näy? vaikka sit jos raskaana onki niin pakko neuloihin yrittää tottua mut et jos en sit olekkaan niin ei sitten tulisi turhan feilattua siel verikokeissa :) ( tai no turhaan ja turhaa) en siis kestä nähdäkkään hyvä että nupinneulaa :D

Kiitos ap ja sylin täydeltä plussa onnea myös teille :)

Mä kävin viime raskaudessa ultrassa kun viikkoja oli 6+ jotain. Silloin ei tiedetty kuin pitkällä oon. Mut siis kyllä sielä silloin jo jotain näky, ruskuaispussi ainakin, mut mitään sykettä nyt ei vielä silloin erota. Mut siis tollon kyllä näkyy jo ultrassa jos raskaana oot. Toivotaan et asia nyt selviää ilman sitä neulaa ;)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä