vierailija
Hulluks meinaa tulla. Olen totaalisen ihastunut toiseen naiseen jonka näen töissä joka päivä. Lähinnä ulkonäköön ja olemukseen koska en tunne naista lähes lainkaan. Jollain tapaa tämä nainen muistuttaa omaa vaimoani jopa. Vaimon kanssa ei oikein nappaa mikään, tosi pinna kireellä ollaan oltu pitkään lähinnä lasten takia. Lomalla kahdestaan ihan ok mutta usein haaveilen matkaseuran vaihdosta johonkin vastaantulijaan. Hajottaa päätä kun tuntuu että vosin löytää onnellisuuden jostain joka tulee vastaan joka päivä. Voi olla että kuvittelen vain itsekseni mutta aina kun kohtaan sen naisen käytävällä ja saan maailman kauneimman hymyn tuntuu että lähtee jalat alta. Olen koittanut ammentaa tätä tunnetta vaimoon koska muistuttavat jollain tapaa toisiaan. Se vaan ei toimi ja vaimon kanssa tunne menee ihan vastakkaiseen suuntaan. Yritän välillä vältellä työpaikan naista että saisin tunteen pois ja hoen itselleni että olen ihan idiootti kun kuvittelen hänen olevan kiinnostunut minusta ja on vain ystävällinen. Silti aina katseet kohtaa joka paikassa ja mulla meinaa lähteä taju!