Toinen lapsista terve, toinen kipeä - vietkö terveen hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sari

Vieras
Olen siis vasta palannut työelämään ja nyt on toinen lapsista kuumeessa, toinen on terve. Mitä teen huomenna jos tilanne on sama - vienkö terveen lapsen hoitoon kun jään sairaan kanssa kotiin, vai olenko molempien kanssa kotona....?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No näin mä vähän ajattelinkin. Eipä oo tätäkään tilannetta tullut ennen vastaan niin pitää kaikkea epävarmuuksissaan varmistella =)

Jos toinen lapsi on terve, voit viedä hoitoon! Pitääkö toisen lapsen "kärsiä" myötätunnosta kotona, toisen sairastaessa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No näin mä vähän ajattelinkin. Eipä oo tätäkään tilannetta tullut ennen vastaan niin pitää kaikkea epävarmuuksissaan varmistella =)

Jos toinen lapsi on terve, voit viedä hoitoon! Pitääkö toisen lapsen "kärsiä" myötätunnosta kotona, toisen sairastaessa?

Tai jospa se terve lapsi sais myös vapaapäivän?

Alkuperäinen kirjoittaja sari:
Olen siis vasta palannut työelämään ja nyt on toinen lapsista kuumeessa, toinen on terve. Mitä teen huomenna jos tilanne on sama - vienkö terveen lapsen hoitoon kun jään sairaan kanssa kotiin, vai olenko molempien kanssa kotona....?

Minusta on jokseenkin selvää että jos olen kotona sairaan lapsen kanssa niin myös terve sisarus joka muutoin olisi päivähoidossa on kotona kanssani.

Sitäkin mä mietin että mun on välillä asiakastapaamisten takia tosi vaikea olla pois töistä, ja mies paljon taas työmatkoilla. Silloin pitää varmaan tehdä niin että koitan saada kipeän mummille ja vien terveen hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja spammeri:
no jee onpa vitun kiinnostavaa

No oho! Mee takas nukkumaan jooko..

joku 15v teinipoika joka eksy väärälle palstalle? :D

Osaa ne aikuisetki, monesti teinit käyttäytyy paremmin kun..

Niin , totta. Ihme et pitää sitten kuitenkin vaivautua vastaamaan, huoh.

Mutta joutuu olemaan sisällä koko päivän??

Jos meillä on toinen lapsista kipeä niin vien terveen hoitoon. Sairas lapsi huilailee varmasti koko päivän ja terve lapsi ei pääsisi edes ulos kun minun pitäisi olla kipeän kanssa sisällä. Ja koska itse olen opiskelija niin, minun on tavalla tai toisella otettava ne asiat kiinni jotka sairasoloni aikana luennoilla on käyty läpi. Mutta kukin tavallaan ja kaikkien ei tarvitse ymmärtää toisten toimintatapoja.

Mutta joutuu olemaan sisällä koko päivän??

No se tuskin maailmaa kaataa ja voihan sitä kun isä tulee illalla kotiin mennä sitte. Jos sattuu vielä olemaan kunnon sadepäivä niin ei pääse hoidossakaan ulos

Kyllä meillä on terve lapsi mennyt ainakin välillä hoitoon,ihan jo senkin takia että kipeä saa oikeasti levätä ja toinen puolestaan saa ulkoilla yms.Jos siis kyse on flunssa taudeista,ei tietenkään mahataudissa.

Yhteistyössä