Toinen lapsi 2014?

Willarose Mä ainakin tulkitsin tuon haamuksi kun oli ihan selvästi havaittavissa oleva vaaleanpunainen viiva. Ei siis tarvinnut kallistella valoa vasten ja etsiä viivaa :) Ohjeen mukaan kai tuo olisi nega kun ei ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta mulla pitäisi oviksen olla muutenkin tässä ihan piakkoin niin uskon tuon olevan haamu. Täytyy testata illalla jos olisi vahvistunut :)
 
orm
Hentuntenttu1: mulle tuo näyttää negalta, mut oon tosi huono katteleen noita :D onko sulla millasia oireita? :) itellä dpo7 meinossa.

täällä ollu koko päivän outoa alavatsakipua, menkkamaista mut erilaista... sellasta säryn olosta? enempi vasemmalla. oon tietty touhunnu taas niin en oo niin kiinnittäny huomioo, mut välillä pitkin päivää huomas että särki. muuta oiretta ei oikeen oo ollu.. ainakaan mitään niin suurta. odotellaan....
 
Hentuntenttu1: Tuo tuhru kyllä kuulosti lupaavalta. Aiotko testailla vielä myöhemmin? Kun tuota kuvaa katselen...ihan kun siinä jotain näkyisi, varsinkin tuossa varjokohdassa :D. Tuijotin kyllä kuvaa niin kauan, että varmaan näen siinä, mitä haluan. Oleellista taitaa olla se punainen väri, mitä en kuvasta erota :(.

Täällä on pohjaton nälkä, mutta se on aina tähän aikaan kuusta :popcorn:

orm: Koskas testaillaan? :LOL:. Ajattelin, että jos ei ensi ke mennessä ole mitään tapahtunut, sitten ehkä voisi miettiä...
 
Viimeksi muokattu:
orm
Näkymätön: iiiks, uskallankohan! jotenkin sitä ehkä sit pelkää pettyvänsä tulokseen... saattaa olla että odottelen ehkä vielä hetkisen :) meille anoppi nimittäin on tulossa loppuviikolla kylään, ois kivempi ehkä testata "rauhassa" :) mut testaa ja tuu ihmeessä kertoon tulokset!

hentuntenttu1: tuo tuhruttelu kyllä kuulostaa hyvältä! (kuulostipas hauskalta) :D

mulla ei niin mitään. eeeei mitään. kuvittelin varmaan päivälläkin ne mahavaivat. tulis edes tuhrua..... :D
 
Plussatuulia testausta oottaville täältä!

Mulla nyt kp 30 eikä menkkoja näy. Tänään on ollu uutena "oireena" tosissaan nykivä elohiiri alamahan ja nivusen tietämillä. Jos ei ens yön aikana menkat ala niin aamulla teen testin. Mutta kun pessimisti ei pety niin ajattelen että aamulla kun nousen sängystä niin holahtaa kunnolla.
 
Joo toivon mukaan tuhruttelu tuottaa tulosta. Ei o missään kierrossa ollut moista. Tilakoon netistä testejä, toivon mukaan tulevat huomenna :) ton tämän päivän testin kaa oli outo kun näin selvän haamun testiajalla. Sit pyörähdyksiä muutaman minuutin keittiössä ja testi oli kuivunu niin se oli hävinnyt. Nyt ajattelen et näinkö näkyjä :D
 
Tässä nyt ollaan jännän äärellä mahdollisesti. Ihan kroppaa kuunnellen päättelin ovulaation olevan nyt ja on sitten ihan pyritty pistämään parastamme että josko tästä nyt tärppäis. Kävin apteekis kattomassa josko ostais ovulaatiotestejä - oli kyl niin hävyttömän hintasia että jos ei tästä nyt napannut niin ens kierrolle tilaan sitten jostain. :)
 
Täällä vissiin alkaa olla muitakin kierron loppusuoralla, jännää jännää :) Mullakin huomenna kp28, tänään tuntu vähän menkkakipumaisia tuntemuksia jotka kuitenkin meni ohi, joten taidan huomenna testata varmuuden vuoksi. Noita lieviä menkkakipuja oli viimekskin alkuraskaudessa, joskaan en nyt ihan jaksa uskoa, että nyt tärppäis heti kun viimeksi meni 10kk yrityksen alusta... tulis kyllä sama laskettu päivä, kun kaksi vuotta sitten esikoiselle jos nyt heti tärppäis ;)

Kuinkas nopeesti teillä muilla on eka tärpänny?
 
Tiistai 28.1.2014




Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

Pampula.............kp 75/27-32.............yk4.............28..........12/09
Willarose............kp 55/32-36.............yk5.............23..........02/13
Lintsa................kp 50/28-30.............yk2............28..........04/12
Meninha.............kp 37/29..................yk2............32..........02/10
Hepaliini.............kp 34/34-38.............yk5............30..........03/12
Lovingmama.......kp 31/31..................yk1............28..........09/12
Sparkle86...........kp 30/30..................yk1............27..........01/11
orm...................Kp 29/28-30.............yk2.............24.........03/12
Annuski..............kp 28/30-32.............yk5............32..........08/12
ttty....................kp 28/28-40.............yk1............28..........09/12
Hentuntenttu1.....kp 25/28.................yk4............30..........03/10
Näkymätön.........kp 25/31.................yk2............26..........04/13
MerinaK.............kp 17/?...................yk2............23..........09/10
miija87..............kp 16/29..................yk2............26.........05/07
SADIE*..............kp 15/30-40.............yk2.........................06/13
Kiemura.............kp 14/29.................yk4.........................11/12
Vienda...............kp 13/21-29.............yk5............30..........07/13
iikku88..............kp 13/30..................yk5............25..........02/09
JoJoha...............kp 11/?....................yk2............23..........05/13
attol-................kp 10/28-42..............yk2.........................05/13
Boboo................kp 8/27-29...............yk2............28..........03/05
Mannamaaria......kp 4/26-54...............yk8............33......... 05/12
Äitii88................kp ?/28....................yk2............25...... ...08/12

Jännäilijät:
Hepaliini dpo 16
Meninha dpo 14/15
Annuski dpo 11
Hentuntenttu1 dpo 11
orm dpo 8
Näkymätön dpo 8
Miija87 dpo 3

Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Sokruli.................tammikuu 2014.......26.................01/12

Taustailijat:
yöperhonen
Markke
Huumori
Mimosa2013



Plussanneet::heart:

Nimimerkki.....Yk..........Esikoinen

Toukokuu
Merkillinen..........yk1.........08/12
Naspu................yk2.........05/12
vauhtivekara.......yk2.........05/11

Kesäkuu
-Bambi-..............yk1.........04/12
chiaraa...............yk5.........04/11
Dafydd...............yk2.........01/11
aguado...............yk2.........03/12
Jenniii90.............yk3-4.......03/12

Heinäkuu
Tipetsu...............tjot..........06/12
sekopo...............tjot..........07/12
nibander.............yk?.........11/12
LilMy..................yk4.........12/12
Eireann...............yk2.........09/11

Elokuu
Adalie.................yk2.........09/12
Kirppu.................yk1.........11/11
Villaruusu............tjot..........09/12
NiinaAnniina.........yk1.........12/12
moulin rouge........tjot..........09/11
Nadi....................yk3..........6/12

Syyskuu
Jadeline...............tjot..........07/12
vanaheim.............tjot..........06/12
popsis.................yk2..........08/11

Lokakuu
Masia..................yk1..........10/11
eltsu81................yk2..........10/11
tähtisilmä12.........yk9..........04/12
eggie..................yk?..........02/13
lurppanen............yk3..........11/11
natacha...............yk2..........08/12
Ciraf...................yk4..........08/12
Mammala.............yk3.........03/12

Marraskuu
mariet.................yk2.........09/09
Pinsuli.................yk1.........01/13
sani_...................yk1.........01/13
Niinu88................yk1.........08/13

Joulukuu
Daisy D................tjot.........01/12
Mauria.................yk2.........04/10
Revontulityttö.......yk1.........02/12
kuppikakku..........yk4.........10/12
lintetsa................yk5.........09/12
iitu_....................yk8.........04/09
RauRau................yk3.........08/12

Tammikuu
birdcherry............yk2.........06/12
Sinadrius.............yk5.........07/11
PikkuR................yk5..........12/12
Dolly04...............yk2..........01/10


Toinen lapsi 2014 odottajien ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2285764-toinen-lapsi-2014-ketjusta-plussanneet/#post28802852

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos! :)
 
Viimeksi muokattu:
Minä näen Hentuntentun testissä selvästi jotain! Noin aikaisessa vaiheessa voi hyvinkin olla ihan hailea haamu vasta. Uutta testiä kehiin vaan! Ja täällä oli paljon muitakin jännäilijöitä... Kuvia ja uutisia odotellessa!

Näkymätön: Laitoin sinut jännäilijöihin mutta montako päivää sinulla on oviksesta? :) En jaksanut lukea taaksepäin näitä juttuja...

Tänne ei paljon mitään, ovistikutkin loppu ja vain noita CB:n digitaalisia kalliita jäljellä, en tiedä viitsinkö tuhlata tänään. Uudet halpikset on kyllä tulossa, kun eilen tilasin mutta en tiedä ehtivätkö tänään vai vasta huomenna perille. Nyt on kyllä ihan luovuttanut fiilis kaiken suhteen mutta mistä sitä ikinä tietää...

ttty: Tuota aina joku aika ajoin kyselee, meillä tärppäsi vasta 2v yrityksen jälkeen IVF-hoidolla. Kevääksi on suunniteltu jäljellä olevan pakkasalkion siirtoa, jos ei mitään tapahdu ennen sitä. Katsotaan...

edit. Lovingmama: Voi kurja. :( Pahoittelut negasta. Toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen. :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Vienda: Niinpä tietysti, voi mua hölmöä :D. Eli dpo 8. Onneksi teillä on vielä tuollainen mahdollisuus, jos ei nyt keväällä tärppää! Olin ymmärtävinäni, että vielä ei ole kiirettä?
Lovingmama: Voi harmi :(. Itsekin ajattelin tilata noita ovistestejä ensi kierroksi.
ttty: Oi, kuulostaa hyvältä! Miltäs tänään näyttää? Pidän peukkuja! Meillä tärppäsi viimeksi ensimmäisestä kierrosta. Nyt ei millään, mutta ei tässä niin kiire ehkä vielä ole. Kamala vauvakuume vain :(
 
ttty: Meillä tärppäsi esikoisen kanssa samantien, joten sen takia olen nytkin niin malttamaton, vaikka kakkosen yritys on vasta aluillaan :)

Tää oma tilanne ei vaan muutu mihinkään, en tiedä mitä ajatella. Negaa näytti taas liuska aamulla, mut tätiä ei näy ei kuulu eikä menkkamaisia tuntemuksia muutenkaan. Nyt kun näin sanon niin alkaa varmaan vuoto 2h päästä! Jotenkin mulla oli vahva tunne raskautumisesta, mutta kai tässä vaiheessa pitäis jo jonkinlaista haamua näkyä. Oviksesta on nyt se parisen viikkoa, ovisplussan sain liuskatesteillä. Ihan tarkasta ovispäivästä en ole varma, koska viiva oli vahva parin päivän ajan, ja sen jälkeen en enää testannut miten arvot lähti etenemään. Noh, ei kai tässä auta kuin odottaa. Mies on niin rela vaikka vauvaa hänkin toivoo, mut se vaan tuossa kommentoi et "mitäs sitä murehtimaan, kyllä se tilanne johonkin suuntaan ratkeaa ennemmin tai myöhemmin". Oikeassahan se on, mutku...!! :D
 
ttty: Esikko sai alkunsa kahden pillerin unohduksesta. Nyt tuntuu että projekti vauva ei etene yhtään :p Yrityskerta 2 siis menossa :)

Dpo 3 menossa ja metalli maistuu suussa erittäin voimakkaasti. Pissalla käyn päivässä noin 20 kertaa. Eilen aloin ihan laskemaan, kun tuntu et istun kokoajan vessassa. Pitäis varmaan alkaa varaamaan aikaa lääkärille, oisko siellä sit VTI :( Kipuja ei kyllä ole. Tunnistan VTI:n satavarmasti, kun olen niitä noin 200 sairastanut. Tällä kertaa ainoana oireena on jatkuva pissaaminen. Yleensä oireina on kipu virtsatessa, jatkuva vessassa ravaaminen ja aina tulee vaan pikku liru. Saa nähä, alkaa jo ärsyttään!

Milloin vois alkaa jo testailee herkällä testillä? Ja mikä on se herkkä testi? :D Asutaan käpykäpykylässä, joten meillä ei apteekissa ole kovin montaa vaihtoehtoa :( Haluttais samantien lähtee jo testaamaan, vaikka tietää et nega sieltä tulee..Onneksi meillä alkaa muutto hommat huomenna. Saa jotain muuta ajateltavaa :) Kantamisen vaan jätän miehen harteille :D

Onko kellään kokemuksia siitä kohdunnapukasta? Mielenkiinnolla menin sitä testaamaan, ni en löytäny koko vekotinta :snotty: Paljon olen lukenu, että se olis ylhäällä ja kova, kun raskaana :confused:

Paaaaaljon plussatuulia kaikille ja toivotaan et pian onnistaa :wave:
 
Näkymätön: Ei kai meillä kiirettä ole mutta omat munasarjani ovat hiipumassa, joten vuosia ei ole aikaa, jos toisen lapsen haluaa.

Jotenkin hassua, että täällä moni on toisella yrityskerralla ja jo tuntuu, että tärppi antaa odottaa. Kummasti sitä näkemykset muuttuu, kun muutaman vuoden saa odottaa... Vaikka kyllä sitä itsekin toki kärsimätön on, mutta kun on "vasta" 5. yrityskerta menossa niin tuntuu, että ollaan aika alussa kuitenkin.
 
Varmasti se näkemys muuttuu, mitä pidempään antaa tärppi ittiään odottaa. En pelkää kuukautisia ja hyvillä mielin taas mennään uuteen kiertoon, jos niin käy. Vierestä olen seurannu esim. siskon kamppailua lapsettomuuden kanssa. Hän ei tule koskaan edes saamaan lapsia. Ja eräs ystävä yritti 3 vuotta ennen kuin vauva ilmoitti tulostaan :( He ovat vahvasti läsnä elämässämme ja toppuuttelevat kun meinaa hermot mennä. Olen todella lyhyt pinnainen ja välissä tuntuu että aika mataa ihan kunnolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Vienda
orm
Näkymätön: jooo, ens keskiviikko on hyvä! :) kuis muuten olot?

ttty: esikoinen sai alkunsa vasta n. 6kk jälkeen. Jätin vain pillerit pois enkä sen kummemmin edes ottanut selvää koska sitä lasta kannattaisi tehdä. en muutenkaan ollut perillä kierrosta, tai sen pituudesta tai mistään muustakaan :D yllätys oli kun raskaustesti näytti plussaa <3

täällä menossa dpo8. Menkkakipuilua, vilua, janoa, energinen olo... en laske kyllä ihan suoranaisesti raskausoireiksi,voihan nuo kaikki johtua vaikka mistä muustakin :)
rinnoissa outoja fiiliksiä, mietinkö sitten liikaa niitä vai onko oikeita "oireita"? en tiedä.
iltaisin on ollu närästystä. aamulla nenä tukossa. voi johtua mistä vaan!
odottelua odottelua... esikoista odotellessa ekat oireet (nännien arkuus) alkoi sillon kun menkkojen piti alkaa, eli joskus dpo14?
 
  • Tykkää
Reactions: miija87
Hentuntenttu Voi sua, älä vielä heitä toivoa kankkulankaivoon! Kp:tkin vielä aika vähäiset :) nyt jos malttais odottaa pari päivää niin testaat sit uudestaan. Mut kun totakin testiä katon, niin ihankun siinä jotain näkyis.. Mä nyt nään viivoja kaikissa testeissä :D pidetään peukkuja ;)

ttty Meillä meni ehkäisyn poisjättämisen jälkeen 9kk kunnes tulin raskaaksi. Se meni harmiksi kesken. Siitä meni puolivuotta kunnes tulin uudestaan raskaaksi <3 onnistunutta raskautta odottelin siis noin puolitoista vuotta.
 
miija87: Itselläni on ainakin ihan mahdoton tuohon kohdunnapukkaan yltää, sillä raskausaikana se oli lääkärilläkin työn takana. Se on niin takana minulla. En tiedä miten se normaalisti menee, että yltääkö joku siihen oikeasti itse :confused:.
orm: Täällä pohjaton nälkä ja alamaha kipeä. Väsyttääkin, mutta se johtuu varmaan viime yön valvomisista. Ja edelleen kiukuttaa niin vietävästi :D. Lämpöä on 37.1, mutta sen odotan laskevan vasta menkkojen nurkilla. Yleensä tovi ennen tätiä.
Hentuntenttu1: Onneksi sinulla on vielä toivoa testailla :p
Vienda: Näinhän se on, kun ei tavallaan muusta ole kokemusta, kuin juuri siitä omasta raskautumisesta. En osaa edes kuvitella, miten paljon hajoilisin, jos yritykset eivät pitkänkään ajan päästä tuottaisi tulosta. Mutta sen näkisin sitten. Ehkäpä sitä olisi pakko vain olla vahva, jos jotakin haluaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Vienda
Vienda: Se on se mieli joka tekee kepposet, eihän ensimmäisillä yrityskierroilla olisi mitään syytä olla kärsimätön. Kun esikoiselle annettiin lupa tulla, niin mä olin varautunut siihen että ainakin puolisen vuotta menee raskautumiseen, ehkä se vuosikin. Sit kun se kävikin niin nopeasti, niin jotenkin alitajunta odottaa että josko tälläkin kertaa kävisi yhtä nopeasti, vaikka järki sanoo ettei se nyt niin vaan aina mene.
 
  • Tykkää
Reactions: Vienda ja miija87

Yhteistyössä