Toinen lapsi 2014? - ketjusta juuri plussanneet (laskettu aika kesä- tai heinäkuussa)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eggie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

eggie

Jäsen
04.10.2013
83
0
6
Tuolla vauvakuumeketjussa tätä huutelinkin, mutta ajattelin nyt laittaa vielä ihan tänne paremmin näkyville..

Eli kiinnostaisiko FB-ryhmä? Haluaisiko joku sen perustaa? (Minäkin voin, tosin käytän vain puhelimella nettiä kun ei konetta tällä hetkellä ole, joten voi olla hieman hankalaa..)

Tuumaillaanpa :)

- eggie

Haluaisin liittyä myös mukaan. Olisiko eggie:llä tietotaitoa perustaa meille ryhmä? Ja mieluiten suljettu/salainen sellainen :D

muoks. salainen ryhmä siis siinä tapauksessa, jos tulee FB:een! :D

Viimeksi muokattu:
baby-mama, voin mä sen tehdä ! Mun vaan tarvii heti lisätä sinne joku muukin listoille, muuten sitä ei saa perustettua. Eli jos joku halukas laittaisi yksärinä mulle nimensä ja kuvauksen fb:n profiilikuvasta niin onnistuu.
Onko ryhmälle nimiehdotuksia?
Ja toivottavasti saadaan sopivankokoinen ryhmä kasaan!

olisikohan sit parempi perustaa tänne, että mahdollisimman moni pääsee mukaan?

Oftopic: on muuten epävarma olo vielä, kun kaikki on niin alussa eikä neuvolassakaan olla vielä käyty :) Oireita on alavatsalla, mutta silti pelottaa ja en uskalla vielä hehkuttaa!! Argh :D

Mä kirjoittelin hetken tuolla ketjussa ja oon myös mielellään mukana :)
Kesäkuisten ketjussa olen myös... Ihan kiva jutella muiden kanssa, joilla myös se tilanne että esikoinen on saamassa sisaruksen - kaikkiahan se varmasti jännittää miten tulee sujumaan.

Mä olen valitettavasti sen verran tumpelo, etten tiedä miten ketjuja perustetaan tai päivitetään.. Joten jos löytyy joku osaava ja halukas, niin olis tosi tosi kiva! :)

Mua kanssa pelottaa, että kaikki menis hyvin.. olis pikkuinen hengissä ja oikeassa paikassa. Kauheasti tekis mieli mennä yksityiselle varhaisultraan, mutta en tiedä onko rahallisesti järkeä kun olen itse kotona.. Tietääkö joku kuinka kallis on? Esikoisen kanssa päästiin kunnalliseen, kun oltiin käyty lapsettomuustutkimuksissa. Halusivat siellä tsekata, vaikkei saanutkaan alkua hoidoilla. Olihan se helpottavaa nähdä pienenpieni pirpana, kun lääkäri lopuksi sai sydänäänetkin kuuluviin, vaikka tosi alussa oli.

On tämä kyllä pelottavaa. Kummittelee keskenmeno viikolla kahdeksan takaraivossa vaikka onnistunut raskaus sen jälkeen koettiinkin. Meillä onneksi neuvola tarjoaa ultran viikolla 9-10, ei tarvi nt-ultraan asti odotella.

Lähtee viestit aina liian aikaisin kun on uusi puhelin niin pitää vähän totutella

Niin siis vähän vajaat viisi viikkoa ekaan ultraan, muistaakseni mulla sillon 10+2..

Olis kyllä ihana kun joku osaisi!

Mitä jos tehdään niin että perustetaan vaan ketju meille ensi kesän toista odottaville, eikä kenenkään tarvi sinne asioita päivitellä, vaan jokainen laittaa vaikka ihan viestin loppuun "allekirjoituksen" jossa on viikot?:)

Voihan siihen sit viikkojen perään lisätä iän, synnytyssairaalan ja mitä näissä nyt on. Ei tulis kellekään taakkaa listojen päivittämisestä?

• Tykkää
Reactions: baby-mama

Yhteistyössä