Toinen kuukausi on takana, ja JEEe, tänään on käyty ekalla lenkillä!:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
Muutaman päivän on ollut vähän kevättä ilmassa, mutta tänään kun heräsin ja oli jo jonkun verran valoisaa, niin kroppa oikein huusi,nyt perse ylös ja lenkille. Lapsille piirettyjä tunniksi ja lähdin sitä samaa reittia, minkä pitkiin oon kävellyt joskus syksyllä viimeksi. Joo, olihan se ihan jees, paitsi se eka pätkä mikä oli ihan luistelujäässä, mut sit kun pääsin asfaltille niin voi että....!

Paino ei tosiaan oo putonut tässä kuussa, vaikka syöty joksekin oikein ja liikuttu. Paitsi tä viikko oli ehkä vahingossa -500g, seuraataan vielä.

Tänään otin mittanauhan käteen ja tosiaan tässä kuussa on tarkoitus käyttää protsku-ja palautusjuomia joskus tervellisen ruokavalion tukena.

Tämän kuukauden suurin muutos on tapahtunut päässä, sillä en ajo käydä vaalla ollenkaan/ehkä kerran tulevan kuukauden aikana. Enkä suunnittele mitään valmiks, käyn lenkillä ja jumpissa silloin kun siltä tuntu..Seuraavaa tasalukuun olis 2,5 kg ja olis ihan helvetin hieno saavuttaa sen tulevan kk aikana. Nyt olis kyl kaikki ainekset siihen!:)

Kuukauden päästä sit selviä miten käy!:)

Just tulin lenkiltä ja aivan mahtavaa kun alkaa olla suliakin pätkiä tiessä. Tossu nousi ihan kivan kevyesti. Mullakin pitäs painoa saada alaspäin, mutta kiinteytyminen ois se tärkeempi tavoite.

Kyl mulle tuli ihaan totaali stoppi kun alkoi olla kylmää/pimeätä jne. Mutta nyt taas linnut laulaa ja kevättuoksuu jo ilmassa, jeee, tätä on kyl niiiiiin pitkän odotettu.

Mekin avattiin tänään ystävättären kanssa lenkkikausi, kevyt 17km aloitus :D voi olla huomenna haastavaa päästä pedistä ylös, kun talvi on mennyt lähinnä vesiurheillen ja satunnaisesti kuntopyöräillen.

Mut AP, hyvä! Oikee meininki on just toi, että ei suunnittele liikaa ja pakota itseään väkisin, vaan tekee ja menee kun siltä tuntuu. Ja kun siitä urheilusta on saanut tatsin, niin ei se niiiiiin helposti sitten lopahdakaan :)

[QUOTE="zxc";30688787]Kyl mulle tuli ihaan totaali stoppi kun alkoi olla kylmää/pimeätä jne. Mutta nyt taas linnut laulaa ja kevättuoksuu jo ilmassa, jeee, tätä on kyl niiiiiin pitkän odotettu.[/QUOTE]

Kieltämättä syksy oli surkeeta, kun alko tiet jäätyä niin oli pakko pistää luistimet naulaan ja siihen sitten päätty intokin. Nyt sitten kärvistelty talvi lenkkarien kanssa satunnaisia lenkkejä ja muutamia hiihtolenkkejä tehden. Ei oikein tahtonu luistinten jälkeen lenkkeily innostaa.

Mekin avattiin tänään ystävättären kanssa lenkkikausi, kevyt 17km aloitus :D voi olla huomenna haastavaa päästä pedistä ylös, kun talvi on mennyt lähinnä vesiurheillen ja satunnaisesti kuntopyöräillen.

Mut AP, hyvä! Oikee meininki on just toi, että ei suunnittele liikaa ja pakota itseään väkisin, vaan tekee ja menee kun siltä tuntuu. Ja kun siitä urheilusta on saanut tatsin, niin ei se niiiiiin helposti sitten lopahdakaan :)

Sullahan on ollu hyvä matka. Mulla on jo nyt jalat jumissa. Toiveissa huomenna uusi lenkki taas, niin tietää kyllä mitä tekee loppu illan :D

Kauanko teillä on menny kävellä 17km? täytypä joskus kokeilla, en oo koskaan kävellyt yli 10 km

Peilijäät eivät ole haitanneet minua koko talvena, kun ostin nastalenkkarit. Niiden ansiosta kuntoni on pysynyt hyvänä koko talven ajan. Olen käynyt keskimäärin 5 kertaa viikossa lenkillä.

[QUOTE="zxc";30688889]Kauanko teillä on menny kävellä 17km? täytypä joskus kokeilla, en oo koskaan kävellyt yli 10 km[/QUOTE]

Juostiin, käveltiin ja käytiin välissä tonkimassa metsiä geokätköillessä. 2,5h oltiin ulkona. Tunnissa varmaan kävelee ton 10km.. en mä osaa arvioida :D

Yhteistyössä