toinen haave

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs haaveilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei vielä ryömi meiin prinssi mutta sillai kiemurtelee eteenpäin tosi persoonallisella tyylillä :0) Hän syntyi 5vkoa ennen aikojaan joten kehitys saattaa olla vähä ikätasoa hitaampaa mutta mikäs kiire tässä, valmiissa maailmassa. Täällä on tosiaan kierto viel vissiin han sekasin mutta kondomi jätettiin pois ja nyt esikoinen kun tärppäsi aivan heti niin odottava tunnelma on vaikka yritänkin ajatella niin, että tässä todennäköisesti vierähtää aikaa... Silti kuukautisten alkaminen tulee olemaan pettymys :,0( Hassua että vasta viime jouluna kerrottiin sukulaisille pojan odotuksesta vaikka tuntuu että siitä on jo tosi kauan... Vähän mietityttää kun vamistuin AMK:sta Huhtikuussa ja jäin siis samantien äitiyslomalle ja nyt jos tärppää eli oon vielä pitkään kotona niin tuota työkokemusta ei kauheesti ole kertyny muualta kuin kesätöistä... No, olen alalla jolla on kyllä pulaa työntekijöistä niin toivotaan että joskus vuosien päästä saa sitten sen työpaikankin, nyt tää projekti menee kyllä edelle ja ilman uutta tulkastakin haluan kyllä olla esikon kanssa kotona niin kauan kuin talous antaa myöten.

Kaveri pitää tyttöjen pikkujoulut huomenna, täytyy siis varmaan mennä nyt kun vielä voi, ei tarvii poitsua viedä hoitoon kun miehellä vapaa viikonloppu, voi tehdä ihan hyvää isälle ja pojalle touhuilla keskenään välillä ilman äitiäkin. Kerran ollu poika hoidossa yön että vähän hirvittää viel lähteä mut toisaalta eihän se ole edes hoidossa olemista jos on iskän kanssa kotona... Viikonloppuja!

Ei sitten niin pahaa, ettei jotain hyvääkin eli Jonskiksen kierto alkaa tasaantumaan. Siitä on hyvä jatkaa. Oliko muuten hyvät bileet?

Meillä ei mitään uutta. Nyt on ne pitkät päivä oviksesta kierron loppuun, eikä oo minkäänlaisia tuntemuksia. Mutta eihän tässä vaiheessa pitäisikään.

En tiedä onko sitä oikeaa aikaa niitten lasten saamiselle koskaan. Jos ei oo vakituista työpaikkaa, niin jännittä sitä, että saako sitä. Jos sellainen on, niin hoitovapaalla pohdituttaa, että "unohdetaanko" minut kokonaan ja töihin palatessa saa jonkin hanttihomman hoidettavakseen. Minäkin olen ollut oikea työholisti ja tehnyt pitkää päivää. Lapsen/lasten myötä työmatkat ja ylityöt ovat taaksejäänyttä elämää, mutta mitenköhän työnantaja suhtautuu ja saanko enää vaativia tehtäviä... Tätä kaikkea tulee mietittyä, vaikka järki sanoo, että se on turhaa. Aika näyttää ja sitten muistaa sen, että työ ei tosiaankaan ole elämän tärkein asia, vaikka tärkeä onkin.

Jänniä päivä Lissulla ;0)

On noi työasiat joskus aika kinkkisiä juu mut kyllä se perhe menee edelle, tosin taloudellinen toimeentulokin on välttämätöntä...

Täällä odotellaan jo kuukaitisten loppun(onhan ne jo pari päivää kestäneetkin, heh) ei oo mikään mukava olotila, oon aina tosi kärttynen ja vähän kipeekin ni saisvat loppua jo...

Joululahjaostoksia tässä mietiskelen, lähipiirissä alkaa oleen niin paljon lapsia et päätettiin josko tänä jouluna ostetan paketit vaan lapsille, niistäkin kertyy jo sievoinen summa...