@toimitus, tehkää jotain automo* delle,ei ole mistään kotoisin että normi kekustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kieltämättä tuntui suorastaan tragikoomiselta, että kun eilen kerrankin suoraan kehuin poliitikkoa (vihreiden Eva Tawasoli), viesti moderoitiin pois....
yp moderoi sun viestit kaiken varalta, kun eivät tiedä millon ruutuun lävähtää jotain niin eroottista, että teknikkopojilta huurtuu linssit ja loppupäivä heiltä meneekin sitten vessassa mikrofooniinsa hönkimässä.
 
vierailija
Ja ilmoitettuja asiattomia viestejä ei poisteta.
Mä olen ilmoittanut monia asiattomia viestejä ainakin ja varmaan moni muukin, kyllä niitä on poistettu. Ei välttämättä just heti, jos ei kukaan ole paikalla moderoimassa, mutta kuitenkin.

Ihan turhan paljon niitä kyllä tulee ja sen vuoksi tämä palsta ei ole enää sellainen kuin tänne ensimmäisen kerran "eksyin" joskus 15 vuotta sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Mä olen ilmoittanut monia asiattomia viestejä ainakin ja varmaan moni muukin, kyllä niitä on poistettu. Ei välttämättä just heti, jos ei kukaan ole paikalla moderoimassa, mutta kuitenkin.

Ihan turhan paljon niitä kyllä tulee ja sen vuoksi tämä palsta ei ole enää sellainen kuin tänne ensimmäisen kerran "eksyin" joskus 15 vuotta sitten.
Joitakin ilmoitettuja viestejä ei ole poistettu seuraavana päivänä. Olen huomannut sen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä