Toimitus kyselee: Mistä ostatte äitiysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matilda Katajamäki, editoiva toimittaja, Odotus &
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En varsinaisesti mistään.. Tai siis, kun oon niin kranttu pöksyjen kanssa, oon muokannut vanhoista housuista mammamalliset, paitoja miulla on vissiin pari "oikeeta" äitiyspaitaa, loput vaan normaalia pidempiä. Ite oon sit tehnyt muutaman hameen, et on ainakin ihan uniikkeja :)

Mun koko on 50-52, joten en ole löytänyt Turun kaupoista sopivaa kokoa olevia äitiysvaatteita enkä myöskään Suomen nettikaupoista. Sitäpaitsi Suomen hinnat hirvittävän korkeita. Kiva nettikauppa jonka isojen kokojen mallistoon ihanstuin on http://www.motherhood.com/home.asp?Media=&referer=&EntryPoint=Home#
Mutta tämän nettikaupan postituskulut Suomeen ovat aivan liian kalliit. Onneksi olen onnistunut ostamaan ebaystä motherhoodin vaatteita halvalla esim. kaksi puseroa postikuluineen tuli maksamaan 16 euroa. Laskin, että motherhoodista tilattuna samat puserot olisivat tulleen maksamaan noin 100 euroa yhteensä (sisältäen siis postimaksut ja verot) . Olen ostanut kaikki äitiysvaatteeni ebaystä.

Alkuperäinen kirjoittaja kullanmurut:
Miksi muuten nämä toimituksen kyselyt eivät voi olla mustia?

Tunnustan, silkkaa laiskuutta. Nyt vasta nolostuneena sain aikaiseksi luotua itselleni keskustelutunnukset. Aina on olevinaan niin kiire ja haluaa saada äkkiä kyselyn menemään :)

Kiitos kaikille tähän mennessä vastanneille! Kertoilkaahan muut vielä suosikkejanne.

Omalla kohdallani yksi ylitse muiden on ollut Boob-mallisto, jota voi tilata netistä mm. Nettiemolta. Boobin vaatteet ovat laadukkaita, hyvännäköisiä ja useat vaatteet ovat myös sellaisia, että niiden käyttöä voi jatkaa synnytyksen jälkeen/imetysaikana. Vaatteet ovat kalliimman puoleisia (ellei ole ale menossa), mutta niillä on myös hyvä jälleenmyyntiarvo.

Yhteistyössä