Toimistotyö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kellään kokemusta toimistotyöstä jossa otetaan vieraita vastaan ja hoidetaan kahvitukset ym tehtävät. Minkälaista työtä se on? Minkälaista palkkaa tuollaisesta hommasta saa?

Kivaa hommaa, tein monta vuotta kesätöinä.

Mielekkyys riippuu tietysti firmastakin, olin ison firman pienissä konttoreissa. Palkasta en tiedä, siitä on niin kauan aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kivaa hommaa, tein monta vuotta kesätöinä.

Mielekkyys riippuu tietysti firmastakin, olin ison firman pienissä konttoreissa. Palkasta en tiedä, siitä on niin kauan aikaa.

Tuntuu että se olis niin mun juttu. Onko sulla joku alaan liittyvä koulutus esim kaupallinen?

Ei ollut, opiskelin silloin toista alaa. Päädyin tosin lopulta vähän samankaltaiseen työhön.

Minusta oli hauskaa huolehtia kaikista järjestelyistä neuvotteluihin, asiakaspalvelua ym. Ihmiset kyselivät laidasta laitaan kaikenlaista ja piti huolehtia tilauksista, vieraista, puhelinliikenteestä, kulunvalvonnasta. Siinä opi kivasti tuntemaan kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ollut, opiskelin silloin toista alaa. Päädyin tosin lopulta vähän samankaltaiseen työhön.

Minusta oli hauskaa huolehtia kaikista järjestelyistä neuvotteluihin, asiakaspalvelua ym. Ihmiset kyselivät laidasta laitaan kaikenlaista ja piti huolehtia tilauksista, vieraista, puhelinliikenteestä, kulunvalvonnasta. Siinä opi kivasti tuntemaan kaikki.

Kiitos vastauksesta! Ehkäpä uskaltaudun hakea sellaseen hommaan ja toivoa että tärppää ja että paikka on mukava.

Yhteistyössä