Toimisko Suomessa nimi Gabriela?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Amanda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jjj";28055035]No sekin tietty... :D Irwin Goodman - Suojelusenkeli - YouTube[/QUOTE]

No ei kyllä tullut mieleen Irwinkään :D

Tuli mieleen se elokuva jossa oli se Matrix-tyyppi ja se tosi siisti enkeli Gabriel.

06devr-650.jpg

Viimeksi muokattu:
Tulee mieleen lähiö, paplaripäinen äiti risassa aamutakissa tupakki suupielessä ja isä verkkopaidassa, risoissa kalsareissa ankkuritatska olkapäässä särpimässä olutta :) ja jaloissa pyörii Gabriela, Jessica, Nico-Enirico ja Ridge-Micael Virtanen tai Nieminen on sukunimi :laugh:

Tulee mieleen lähiö, paplaripäinen äiti risassa aamutakissa tupakki suupielessä ja isä verkkopaidassa, risoissa kalsareissa ankkuritatska olkapäässä särpimässä olutta :) ja jaloissa pyörii Gabriela, Jessica, Nico-Enirico ja Ridge-Micael Virtanen tai Nieminen on sukunimi :laugh:

Tuo minun Gabriela ei kyllä sovin tuonne sinun maailmaasi ollenkaan.

[QUOTE="vieras";28055114]Epäilemättä ootte Gabriela ja Gabriel Virtanen :laugh: lapsi on saanut nimenäs tosi coolin Matrix hahmon mukaan..[/QUOTE]

Totta kai. Ja sä olet joky Nyrggi-Kyllikki Von Byllendaalen Espoon Westendistä.

Esikoisellani on etunimenä Gabriella. Toinen nimi (=kutsumanimi) suomalaisempi mutta molemmat sopivat sukunimen kanssa yhteen. Halusin alun perin tytölle nimeksi Ella mutta se ei sopinut miehelleni joten tää oli kompromissi :) Lapsi itse pitää nimestään kyllä (kouluikäinen) ja haluaisi ottaa etunimensä käyttöön.

[QUOTE="mie vaan";28055107]Ihan nätti nimi, ja kyllä se toimii, lempinimeksi käy vaikka Gabi tai suomalainen Ella. Itse olen tykästynyt nimeen Manuela.[/QUOTE]

Mun esikoisen nimi on Manuel ;)...Ihana nimi ja Manuelakin ihan söpö.

Ehdottomasti hyvä kaunis nimi! Minulle ei tule pätkääkään mikään lähiö mieleen, vaan enemmänkin kaunis, yksilöllinen nainen. Itsellänikin on erikoinen kolmetavuinen nimi, eikä siitä ole tullut mitään kapi-tyyppisiä väännöksiä.