Toimisiko tämä (kuva on)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä pukisit päällesi jos sinun pitäisi pukeutua jotenkin Sinkkuelämää -tyylisesti ja olisi hellepäivä tiedossa. Ei illalla baariin vaan esim. päiväksi kaupungille.

Tein tuolla jo aiemmin tästä avauksen ja tuo tekstini on siitä avauksesta. Otin pari kuvaa ja mietin, että toimisiko tuo, kun siihen lisää koruja jne vai haittaako se että yläosa ei ole kovin avonainen ja on kaiketi lämmin keli lauantaina?

Aika moni muukin porukasta laittamassa nimenomaan mustaa ja asusteet sitten värikkäitä.

Toinen vaihtoehto on punainen mekko, hiukan pellavamekkotyyppinen kesämekko. Ihan yksinkertainen ja siihen voisi lisätä sitten koruja jne. On sekin kiva kyllä, mutta.... Erikseen en viitsi ostaa tätä varten (polttarit).

Eli kuvassa näkyy vain mekko ja kengät, mitään koruja en ole vielä hankkinut.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6508198.jpg

Ei pahalla, vaan rehellisesti: minusta tuo ei ole sinkkuelämää nähnytkään, eivätkö he käytä värikkäitä vaatteita, liehuvaa sifonkia ja tyllikerrostettuja mekkoja ja sen sellaista, huimaavan korkeita korkoja?

Alkuperäinen kirjoittaja :>:
sori mutta toi on kyl aika mummo-look, koita vaikka jotain vähän rohkeempia korkkareita.

Noi korkkarit nyt ei näy kunnolla tuossa, mutta ne on ihan uudet Tapaksen korkkarit mitkä ostin. Niissä on tuollaiset "niitti" koristeetkin päällä ja kantaosassakin. Ja millään tosi korkeilla ei kukaan kävele koko päivää pitkin poikin polttareissa (etenkään kun harvoin käytän korkokenkiä) ja menemme mm. keilaamaan joten asun pitäisi toimia kuitenkin muutenkin kuin vain siinä, että istutaan nätisti paikoillaan.

Siis toi on lähinnä kammottava. Mekko ei istu sinulle eikä ole sopivan pituinen.

En ole Sinkkuelämää itse seurannut mutta se on ehkä viimeinen asia tai määritelmä mikä tuosta tulee mieleen.

Punainen kuulostaa paljon paremmalta. Olisiko siihen kuvaa?

Joo ei hyvä ollenkaan. Kengät on ihan tätimäiset, enemmän korkoa tai sitten vaan nuorekkaammat jos et välitä korkokengistä. Sinkkuelämää-tyyliä jos olet hakemassa, niin olet aikalailla hakoteillä. Sori suora puhe. Tuo mekko on tylsä. Sä voisit tuolla kropalla pukeutua niin paljon seksikkäämmin, hienommin ja säväyttävämmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Ei pahalla, vaan rehellisesti: minusta tuo ei ole sinkkuelämää nähnytkään, eivätkö he käytä värikkäitä vaatteita, liehuvaa sifonkia ja tyllikerrostettuja mekkoja ja sen sellaista, huimaavan korkeita korkoja?

Ei ole tarkoitus olla kopio heidän tyylistään vaan sinnepäin. Kuitenkin tosiaan käytännössä toimivaa (eli ei korkeita korkoja) ja kyllä minä netistä katselin kuvia niin oli ihan mustaakin. En ole kyseistä sarjaa seurannut itse.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :>:
sori mutta toi on kyl aika mummo-look, koita vaikka jotain vähän rohkeempia korkkareita.

Noi korkkarit nyt ei näy kunnolla tuossa, mutta ne on ihan uudet Tapaksen korkkarit mitkä ostin. Niissä on tuollaiset "niitti" koristeetkin päällä ja kantaosassakin. Ja millään tosi korkeilla ei kukaan kävele koko päivää pitkin poikin polttareissa (etenkään kun harvoin käytän korkokenkiä) ja menemme mm. keilaamaan joten asun pitäisi toimia kuitenkin muutenkin kuin vain siinä, että istutaan nätisti paikoillaan.

Siellä keilahallilla on ihan keilauskengät, ei siellä omilla kengillä saa keilata.

Mut joops, mä en nää mitään sinkkuelämää tossa asussa.

Mun mielestä toimisi Mirandatyylinä. Jotakin suurta korua kaulaan ja käteen ja melko vahva, mutta "maalaamaton" meikki niin vallan hyvin menee! Vähän korkeammat korot ois mielestäni vielä paremmat.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Siis toi on lähinnä kammottava. Mekko ei istu sinulle eikä ole sopivan pituinen.

En ole Sinkkuelämää itse seurannut mutta se on ehkä viimeinen asia tai määritelmä mikä tuosta tulee mieleen.

Punainen kuulostaa paljon paremmalta. Olisiko siihen kuvaa?

En pysty nyt ottamaan kuvaa, kun lapsi nukkuu enkä pääse hakemaan sitä. Ja silittääkin se pitäis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Ei hyvä.
Mekko liian lyhyt tätimäiseksi,mut liian tätimäinen sinkkuelämää-tyyliseksi.

Siis täh?

Ollakseen sinkkuelämää-tyylinen,niin tuo on armottomasti liian tätimäinen.

Ja taas ollakseen tätimäinen,niin tuo on siihen liian lyhyt.

Paremmin en osaa selittää.

Jotenkin tuo kokonaisuus ja kroppa ei vaan iske yhdessä. Enkä tarkoita että olisi ruma kroppa, ei tokikaan, paremmalta sä näytät kun mä mut tuo mekko ei pue sua.. jotenkin liian lyhyt tuohon kokonaisuuteen ja sulla on liian vaaleet jalat noin tummaan mekkoon.. näyttää jotenkin hirveeltä. olisko sulla toista mekkoa jotain jossa et näyttäisi niin valkoselta

Mä laittasin ehkä ennemmin sit ballerinat, leggarit ja jonkun pitkän sifonkimaisen huivihässäkän yläosaksi jossa vois olla vaikka toppi alla...

Tuo ei kyllä näytä oikein tekemälläkää sinkkuelämää asulta. :whistle:

Yhteistyössä