Toimiiko Veetin karvavoide häpyhuulissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kummun saan nypittyä pinseteillä mutta huulia en, sattuu liikaa ja vaikea nähdä ja höyläys ei käy sillä se ei poista karvoja hyvin.

Ostin nyt tuollaista Veetin karvanpoistovoidetta, joku sensitive ja aloe vera ja ajattelin kokeilla vain sinne huuliin.
Onko joku jo kokeillut että saako karvat pois?

Toimiiko oikeasti? Taidan kokeilla illemmalla kunhan saan olla 10 min yksin eli sen vaikutusajan!

Pyllystä voin sheivata, sinne ei tule pistelevää sänkeä ja en myöskään välitä että sinne lykkii.

Häpykummun sain nypittyä pinseteillä eli nyt karvamalli on nolo ylhäältä kalju, alhaalta pehko.

Minulla ne huulet on ainakin ihan tuuhean karvan peitossa...Valitettavasti!

Miksi ei höyläys käy? Jos ihoalue on sellainen, että se kestää sen, päivittäinen höyläys toimii hyvin. Usein juuri häpykumpu on se, johon tulee näppylöitä, mutta alhaalle ei. Toki jokainen on yksilö.

Minulla on niin kovat ja karheat karvat ettei ne ole kivat tai sievät. Ne on paksut ja jäykät :(

Höyläys huulille on ok mutta en saa täydellisen sileää sillä. Se menettelee mutta mieluummin poistan voiteella huulista jos se toimii. Kaikista mieluiten nyppisin mutta en vain kykene :(
Kumpua en voi höylätä sillä siitä tulee ihan hirveä piikkisiili tunnissa.

Kokeilen tänään illalla sitä voidetta, katsotaan kärähtääkö toosa.

Kumpua en voi höylätä sillä siitä tulee ihan hirveä piikkisiili tunnissa.

Se lyhytpiikkinen siili voi itse asiassa tuntua ihan mukavalta - siis miehen kannalta... :cool:

Vaatevalinnoilla voi antaa hienovaraisen vihjeen siitä, mitä on odotettavissa...
61V0wn2lPqL._SX385_.jpg

Nyt se vaikuttaa tuossa. Eipä vielä ainakaan kirvellä. Mutta täytyy sanoa että oli kummallisen vetelää tuo voide! Olen käyttänyt joskus vuosia sitten Veetin voidetta ja se oli paljon paksumpaa tököttiä. Tuota uutta oli vaikeampi laittaa sillä se valuu ja meni matollekin. Toivottavasti siitä ei lähde karvat.
Ap

En oikein tiedä mitä ajatella. Kyllä ne karvat lähti tavallaan mutta tavallaan ei. Jos kosken ihoon niin se tuntuu karhealta ja pistelevältä ja kun katson tarkkaan niin siinä on joka kohdassa ihan pientä karvaa pystyssä. Siilin piikkejä.
Jos nyppäisen niitä pinseteillä niin ne karvat lahoaa käsiin. Eli on ne jotenkin syöpynyt mutta tönöttää edelleen tuossa ja pistelee.
Pyyhin voiteen pois lastalla ja pesin ihon mutta ei tuo kyllä hyvä tulos ole.

Äh.

Ap

Yhteistyössä