Toimiiko teiän farmvillet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
aaaarggghhh!!! |O |O |O

lataa ja lataa ja jumahtaa kesken latauksen, tai sitte tulee teksti:

Yhteys keskeytyi

Yhteys palvelimeen alustettiin kesken latauksen.

* Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen
alaisena. Yritä hetken kuluttua uudestaan.

* Jos mitkään sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen
verkkoasetukset.

* Jos tietokone tai verkko on suojattu palomuurilla tai välityspalvelin on
käytössä, tarkista että Firefoxin verkkoyhteyttä ei estetä

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
oookei :D mä jo aattelin viskata konetta ja sensellasia seinään tässä :snotty:

:laugh: Rauhoitu ystävä hyvä :D

en rauhotu :D mulla pilaantuu kurpitsat siellä ja se työjuttu menee pipariks. :whistle:

Just kävin explorerin kautta ananakset pelastamassa :whistle:

oookei :D mä jo aattelin viskata konetta ja sensellasia seinään tässä :snotty:

:laugh: Rauhoitu ystävä hyvä :D

en rauhotu :D mulla pilaantuu kurpitsat siellä ja se työjuttu menee pipariks. :whistle:

Just kävin explorerin kautta ananakset pelastamassa :whistle:

juu en pääse mitään kautta :$ perrrrrr..... :kieh: kohta karkaa koiraki :snotty:

google chromen kautta tuli tällänen ilmo:

Verkkosivu ei ole käytettävissä.

Osoitteessa http://fb-3.farmville.com/flash.php?showFeaturePromoFooter=1&&type=&fb_sig_in_iframe=1&fb_sig_iframe_key=98f13708210194c475687be6106a3b84&fb_sig_base_domain=farmville.com&fb_sig_locale=fi_FI&fb_sig_in_new_facebook=1&fb_sig_time=1271793120.461&fb_sig_added=1&fb_sig_profile_update_time=1270123199&fb_sig_expires=1271797200&fb_sig_user=699468727&fb_sig_session_key=2.y4PFpBJjQn3stRGbxw_rvw__.3600.1271797200-699468727&fb_sig_ss=y4PFpBJjQn3stRGbxw_rvw__&fb_sig_cookie_sig=60865ece16124922b8018e5e8220b4e6&fb_sig_ext_perms=status_update%2Cphoto_upload%2Cvideo_upload%2Cemail%2Ccreate_note%2Cshare_item%2Cauto_publish_short_feed%2Cpublish_stream%2Cauto_publish_recent_activity%2Ccontact_email&fb_sig_api_key=80c6ec6628efd9a465dd223190a65bbc&fb_sig_app_id=102452128776&fb_sig=ac126b65ec916f81ed9425dc264684b9 oleva sivu saattaa olla väliaikaisesti pois käytöstä tai se voi olla siirretty pysyvästi uuteen osoitteeseen.

:o

Juu ei toimi, tai sit toimii. Hetkestä riippuen, voi toimia ihan hyvin ja muutamaa tuntia myöhemmin ei avaa lainkaan. Välillä jopa koko firefox "kaatuu" eli turhaa edes yrittää. Operalla saanu auki mut en tykkää siitä muutoin.
Ärsyttävää! Sisko ilmotti lopettavansa kokonaan pelaamisen, silläkin tais mennä hermo (oli keränny koko pellollisen sadon, kylväny uudet ja ruokkinu koiran -> seuraavana päivänä tuli uudestaan, oli pelto tyjä ja koira karannu)

mulla on toiminu ny pari päivää ihan loistavasti, tänää alko takkuaan, mun alottamaa työjuttua ei löytyny ja sit olin kadonnu naapureistaki. (mutsi soitti nähtyään mun fb päivityksen aiheesta; "kuka sun naapuri oikein on kadonnu :o :o " ) :D

Ei toimi firefoxilla, useimmiten en pääse farmille ollenkaan. Äsken toimi jotenkuten ie:llä, sit yhtäkkiä taas jumittu. Ei kyllä tosiaan oikein enää innosta koko peli, kun ei toimi niin vähän hankala se on pelata :/

Yhteistyössä