Toimiiko penisrenkaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lullaboo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28753679]Miksi ei sais toimia? Etkä pidä pidemmistä akteista?[/QUOTE]

En varsinaisesti. Olen hirveän herkkä orgasmien suhteen, tulen helposti enkä oikeastaan kestä kahta enempää. Sitten tuntuu jo liian hyvältä --> kipua. Olen ollut erittäin tyytyväinen seksielämäämme ja kertonut sen miehellekin monta kertaa. Mutta ilmeisesti hän kaipaa pidempiä akteja. Ja minä raukkamaisesti olen salaa tyytyväinen, jos nuo eivät ainakaan kauheasti niitä pidennä...

[QUOTE="mies";28753657]No ei ne mihinkään ennenaikaiseen laukeamiseen auta. Mutta hieman kovempi erektio tulee useimmille.[/QUOTE]
Mun miehellä auttaa, pystyy kuulemma kontrolloimaan laukeamista niiden kanssa. Normaalisti mies tulee parin työnnön jälkeen.

Toimi meillä sen yhden aktin, oli ihanan pullea ja paksu :3 mutta sittenpä se hetki ennen huippua räksähti rikki! Eli rakkaat mammat tehkää fiksummin ku minä ja panostakaa niihin enempi ku 2€ :D

Toimii. Etenkin jos haetaan naiselle orkkua siten, että nainen käyttää klitoriskiihotinta (esim. delfiini, pikkukarhu tai muu päristin). Tuolloin pitää naida pitkään ja hitaasti, jolloin penisrenkaasta iso apu.

Yhteistyössä