toimiiko muilla nää sivut kunnolla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kriztina83 ei kirjautuneena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kriztina83 ei kirjautuneena

Vieras
mä en pääse kirjautuun!
mä en pääse koko kaksplussalle muuta ku sivuhistorian kautta!
ei avaa esim profiileja...

vai taasko mun pakko koko kone tyhjätä....
 
Ei toimi kunnolla että näissä sivuissa on vika
a055.gif
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
mä pääsen tänne sivuille vain myös sivuhistorian kautta :/
vikaa, vikaa... mutta eikös vika korjaannu loppu kuuhun mennessä? niin jostain luin(ko)? :D

Pitäisi ainakin korjaantua.Katotaan nyt kuinka käy..

 

Yhteistyössä