Toimeentulotukihakemus viety, olipa homma kerätä kaikki liitteet

24.02.2012
156
0
16
Ja joo, olen jo töissä ;) Mutta joskus me työssäkäyvät yh:tkin tarvitaan tukea :)

Yhtä asiaa ihmettelin, mulla oli siellä välissä kopio verotiedoista ja luukulla sanottiin ettei se kelpaa. No kotona soitin neuvontaan ja sanottiin että kyllä todellakin kelpaa. ( nainen sanoi vielä että heitäkin on erilaisia, kokeneempia ja vähemmän kokeneempia..) Juuh, siltä näyttää.

Olitkos se sinä, joka kuuden kaljan juojana pistit pystyyn ketjun "haluatko kysyä jotain?"??
Kysyisinpä, meneekö mikä prosentti niistä toimeentulotukirahoista kaljaan?

[QUOTE="vieras";25762396]Olitkos se sinä, joka kuuden kaljan juojana pistit pystyyn ketjun "haluatko kysyä jotain?"??
Kysyisinpä, meneekö mikä prosentti niistä toimeentulotukirahoista kaljaan?[/QUOTE]

Varmasti paljon vähemmän kuin sinulla psyykenlääkkeisiin. Ai niin. Osastolla on ilmaiset lääkkeet ja läppärit.

Voi ressukkaa, ajattelepas että mä käyn töissäkin :) vai eikö palkasta saa ostaa kuutta olutta? :D

[QUOTE="vieras";25762396]Olitkos se sinä, joka kuuden kaljan juojana pistit pystyyn ketjun "haluatko kysyä jotain?"??
Kysyisinpä, meneekö mikä prosentti niistä toimeentulotukirahoista kaljaan?[/QUOTE]